1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Help Topic [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 6 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pls_devil

pls_devil Guest

maar als ge vampier zijt, wat gebeurt er dan, en hoe kunt ge da krijgen :confused:

2. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je krijgt het door tijdens het vechten met een vampier een bepaalde ziekte op te lopen (als je een sterke character hebt zou ik vechten zonder wapens, anders mol je ze allemaal en krijg je nog de ziekte niet).
    Als je vervolgens 3 complete dagen rust, zul je een droom krijgen over een meisje met bloedtranen.
    Je bent nu een vampier. Als vampier zijn een aantal stats flink omhoog gegaan. Je bent nu wel zwak tegen zilvere wapens, flame spells en het daglicht is dodelijk (dan zal je levensbalk op een vrij hoog tempo leeg raken). Je kunt dus alleen maar 's nachts reizen, en alles te voet want de transportmensen (zowel boot als Silt Strider als Mages Guild) weigeren je te transporteren of zelfs ook maar met je te praten.
    De enige die met je willen praten zijn: Andere vampiers, mensen van de Mages Guild en Telvanni.

De reden om vampier te worden is dat je nu een aantal nieuwe quests krijgt PLUS de mogelijkheid om Goldbrand (zorg dus dat je die eerst hebt voordat je vampier wordt) up te graden naar Eltonbrand (het allerbeste zwaard in het spel in mijn ogen)

Als je ervoor zorgt dat de vampier die je heeft besmet, een clanvampier is (Quara, Aundea of Berne) krijg je naast de algemene vampierquests nog 3 clanquests. De clans vind je op de volgende plaatsen:
    Berne: Galom Daeus (een dwemer ruine in de buurt van Uvriths Grave)
    Quara: Druscashti (een dwemer ruine ergens ten oosten van Khuul)
    Aundea: Ashmalech Tomb (een tombe in Sheogorath zuid westelijk van Dagon Fell)

Mijn voorkeur gaat overigens uit naar de Aundea clan, omdat je dan de mogelijkheid hebt op een aantal sterke unieke items (o.a. Darksun Shield)

3. pls_devil

pls_devil Guest

en kan je jezelf genezen ertegen?

4. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ja dat kan. Staat beschreven in het boek 'Vampires of Vvrardenfell II' (ik kan het je ook gewoon zeggen, maar dat haalt de lol van zelf onderzoeken weg :+ ). Dat boek vind je op verschillende plaaten in de wereld en je komt het geheid tegen als je de vampier quests doet.

5. pls_devil

pls_devil Guest

tip: ga ergens ten oosten van gnaar mok(ten oosten van die heuvels!). na een tijdje zal je iemand tegenkomen. als je met die spreekt krijg je een opdracht om haar naar gnaar mok te brengen. let op! praat wel een paar keer met die en met alle onderwerpen, ook al maakt het niet zoveel uit (maar bij mij lukte het wel). als je dit doet zal ze je de "boots of blinting" (ik weet de naam niet meer zo goed) geven. je moet ze gewoon aandoen om te weten wat het effect is. enjoy 8)

6. Gold Elite

Gold Elite Guest

Ja je bent dan 200% sneller maar 100% Blind. Weet iemand hoe je dit effect moet tegengaan? Want dit is namelijk de manier voor vampieren om te reizen.

7. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Resist magicka spells gebruiken. Je kunt items enchanten, spells, potions of scrolls gebruiken. Een makkelijke optie is Cuirass of the Savior's Hide. Boven in Tel Fyr ligt deze in een kast met locklvl 100.

8. Playa

Playa PLaya4life

Leuk Bevonden:
    0
    juo met die cuirass ben je voor 60% minder verblind en kan je alles voldoende zien:)

9. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    toen ik een breton was kon ik al meteen alles zien.
    maar 60% maar? dus je ziet nie alles?

10. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, je ziet alles alleen donker, iets dat met een beetje extra magie in de vorm van een afstandbediening van je TV prima te verhelpen is :)

Weet iemand nog hoe je in 2 houses kon komen?

11. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Oh ja |:- ik haalde het effe door de war met Blight disease. Corpus kun je inderdaad alleen via die ene quest healen.

12. Playa

Playa PLaya4life

Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof dat je dan in hlaalu moest en dat je dan later nog 1 andere house kon joinen.

13. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    ik bne nu dark elf....ik ben stekeblind. :p
    moet maar nog ff resist magic hebben op een voorwerp.

14. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je moet een aantal items gebruiken die resist magicka doen. Het hoeft nog geeneens constant effect te zijn. Je moet alleen 100% resist magicka hebben op het moment dat je de boots aantrekt.

15. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand waar je een (goede) toverstaf kan vinden?

16. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan misschien de L.E. van dit spel kopen, maar wat hoort daar allemaal bij te zitten??

17. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Trebonius' Staff is erg sterk. Trebonius heeft die bij zich (maar ik zou die pas afmaken als je daadwerkelijk baas van de mages guild wordt, anders geen mages guild opdrachten meer)

Als je in de Mages Guild de rang van Magician bereikt vertelt Ajira (de kajit waarbij je de eerste Mages Guild opdrachten moet doen) waar de staff of Magus is verstopt.

Bij mijn weten zijn dit de sterkste staffen in het spel.

18. er bestaat volgens mij ook een staf waarmee je 6000 sec onder water kan ademen. "staff of breath" heet die staf (denk ik toch)

19. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    hier zitten de 2 uitbreindingen die eerder voor de pc uitkwamen (bloodmoon en mournhold) bij

je kunt een moeilijkheidsgraad instellen, zodat je met een hoog level nog steeds een beetje tegenstand hebt

je ziet nu hoeveel health je vijand heeft

20. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Aaa, nou zie ik het :+ . Met L.E. wordt natuurlijk de GotY bedoeld of niet? GotY heb ik al 2X, dus als dat dan de L.E. is, dan weet ik genoeg.

Laatst bewerkt: 28 mei 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina