Morrowind Help Topic [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 6 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me handig om dat tussen spoilertags te zetten rico ;)
     
  3. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Oude tijden herleven8) Ik mag weer een link van UESP plaatsen voor goed armor en wapens

    bij deze:
    http://www.uesp.net/morrow/hints/mwartifacts.shtml
     
  4. RiCo!!

    RiCo!! Guest


    speciaal voor jou ge-edit ;)
     
  5. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    lol
    nu moet the pulser dat ook nog doen, anders heb je er nog geen ene moer aan :p
     
  6. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
  7. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Mensen ik heb een vraag: ik heb op cheatplanet iets gelezen over een Teleport Lady in Ebonheart die je naar Kings Vvardenvells place kan sturen en daar kan je een zwaard vinden die alles in een keer dood. Alles gaat goed alleen een ding: ik kan die teleport lady niet vinden!! Ik heb overal gezocht. Kan iemand me helpen? Een naam geven is ook goed. En natuurlijk de locatie. En kom nou niet met dingen als: ''je haalt met dat zwaard de lol uit het spel.'' Ik wil gewoon weten hoe dat zwaard is en omdat ik echt heel slecht ben in deze game.:D
    Alvast bedankt!!_0/
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 jan 2005
  10. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij is het niet waar, ik heb er namelijk nog nooit wat over gehoord of haar gezien, en ik heb Morrowind heel wat uurtjes gespeeld.
     
  11. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    We hebben in deel 1 t/m 5 al heel veel items besproken, gezocht en uitgeprobeerd maar over dat zwaard heb ik nog nooit gehoord. Zou het geen mod kunnen voor de pc versie?
    Maar je zegt dat je slecht bent in de game, hoe kan dat? :+
    Je hebt niet echt skills nodig voor Morrowind, het gaat om het trainen van je character. Zodra je genoeg geld hebt voor een goede uitrusting, en je lvl hoog genoeg is moet het allemaal lukken.
     
  12. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt “Stendarr’s Hammer”. Die kan je vinden in ”The Museum of Artifacts” in “Godsreach”

    Je komt daar via Ebonheart, Grand Council Chambers, praat met Asciene Rane

    Hou er wel rekening mee dat het wapen erg zwaar is( een paar artifacts met een constant effect strenght zijn een must)

    Je kan pas naar mournhold wanneer je een keer ben aangevallen door “The Dark Brotherhood”, dit kan gebeuren wanner je in de open buitenlucht gaat slapen.
    @ amras: had wel verwacht dat jij dit zou weten…
     
  13. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Zat jij 'vroeger' ook al in deze threads dan? Je komt me niet bekend voor.
    Ik heb de goty editie niet gespeeld, dus deze nieuwe dingen ken ik allemaal niet meer...
    Veel helpen kan ik daarom ook niet meer. Heel af en toe komt er nog iets voorbij dat bekend klinkt om mijn kennis weer eens te testen ;)
     
  14. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Bedankt ik ga het proberen te vinden maar één vraag: wat is mournhold?
    @ Volkoren: ik postte dit voordat ik door had hoe je training krijgt en hoe je een level up gaat.
     
  15. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij de Game of the Year edition of de gewone versie?
    Mournhold is een extra gebied uit een add on die alleen in de GotY editie zit.
     
  16. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Die 'Teleport Lady' kom je alleen tegen in GOTY. Dat is de vrrouw die er voor zorgt dat je naar Mournhold kunt gaan.

    Trouwens. Deel 5 alweer. Ik zag het net pas. :)
     
  17. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ja gaat hard hier. Ik vroeg me al af waarom ik geen berichtjes meer over de morrowind thread kreeg. Tot ik erachter kwam dat er al een nieuwe was. Maar nu staan er wat posts van mij en wordt ik ook weer fijn op de hoogte gehouden :+
    (sorry voor het beetje offtopic)
     
  18. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja, dat viel me ook op.:+
    (ook sorry voor de offtopic, maar dat moest ik even kwijt)

    Kom maar weer op met die vragen mensen. Ik heb er zin. :p
     
  19. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Mournhold is een stad, deze is op het vaste land dus niet op vvardefell. Hier is het paleis van de koning. Omdat de blight heerst op vvardefell gaan er geen boten naar het vaste land en kan je je alleen laten teleporteren door dit figuurtje.

    Trouwens het is echt kut wapen, veel te zwaar en naar drie keer slaan is deze kapot..gewoon goldbrand werkt veel makkelijker.


    @ amras: Heb wel eens wat van je gelezen.
     
  20. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Damn. Gewone versie. Ach als het echt zo is als Stitchy al zegt is het gewoon een kutwapen. Best jammer. Khad me wel verheugd op iedereen killen in een slag.:'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina