1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Help Topic [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 6 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nu bijna magician, dan ga ik wel even kletsen met ajira. Een goede toverstaf kan ik wel gebruiken.

btw. Welk level hoor je ongeveer te zijn als je magician bent? (Ben nu level 15 en heb nog maar 1 mainquest gedaan en een stuk of 3 voor de fightersguild.)

2. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je kunt bij wijze van spreke al op level 1 magician worden. Het hangt ervanaf op wat voor niveau dat je je magic skills hebt. :)

3. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben pas geleden overnieuw begonnen en ik ben nog bij de Fight-Guild opdrachten. Ik ben bij de 3e opdracht waarbij je een codebook moet terug brengen naar de Fight-Guild. Maar hoe krijg ik dat boek? Ik heb al zo'n mens die je moest ontmoeten ontmoet maar die zegd niks interessands!? Wat moet ik doen om er aan te komen?

Ook weet ik nog niet hoe je kan zien hoe goed je wapen is! Ik heb nu net een erg groot zwaard gevonden met dit:

Chop: 1-27
    Slash: 1-23
    Thrust: 1-16

Deze had ik al een tijdje bij me:

Chop: 2-14
    Slash: 1-20
    Thrust: 4-18
    + Vuurschade

Maar hoe kan je dus zien welke het beste is?

4. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Chop: 1-27
    Slash: 1-23
    Thrust: 1-16

Chop, Slash en Thrust zijn 3 manieren waarop een wapen slaat. 1-27 geeft aan waartussen de schade ligt. Bij een hogere skill zal de schade dichter bij de 27 dan bij de 1 liggen.
    Het eerste wapen is iets sterker.

*edit, vergat het antwoord op je andere vraag. Je zult ervoor moeten zorgen dat ze je aanvalt door haar te taunten, beter is haar geld te geven (briben) zodat ze je aardiger gaat vinden. Uiteindelijk geeft ze je dan het boek.

Laatst bewerkt: 29 mei 2005
  5. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ook gewoon bij opties kiezen dat het spel automatisch op de sterkste manier slaat. Dus bij een Axe doet hij dan vanuit zichzelf Chop, en bij een Dagger - Trust.

6. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    ja dit heb ik nooit begrepen... kun je zelf bepalen hoe je slaat? en als ie automatisch het sterkste doet wat hebben de andere dan nog verzin om te bestaan... dit is dan ook 1 van de mindere dingen van morrowind: het vechtsysteem...

we hebben onze avontuurlijke huisvrouw btw ook al een tijdje niet meer gezien :+

7. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het spel kiest automatisch de beste manier van slaan met het des betreffende wapen....

Op welke huisvrouw doel je btw :+

8. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar zelfs dan moet je het sterkste wapen uitkiezen.

Door met je pookje te bewegen kun je zelf een slaande beweging naar keuze maken :+ naar voren bewegen is bijvoorbeeld de Trust. Wat je eraan hebt mag je mij vertellen...

De avontuurlijke huisvrouw heeft haar vriend waarschijnlijk het huis uitgestuurd en zit nu 24/7 Morrowind te spelen 8)

9. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Kitten84. ;)

10. wanneer word je eigenlijk magician bij de mages guild? die spear of mages lijkt me interessant

11. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Als je genoeg opdrachten hebt gedaan en je magic skills hoog genoeg zijn.

12. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ok, ik ben nu magician en ik kijk bij Ajira of er iets wordt gezegd over een toverstaf, niet dus. Doe ik iets fout?

13. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    heb geduld ga gewoon door...

vraag naar duties en rank improvement...

14. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Er is een gesprek onderwerp wat je moet selecteren. Dan geeft ze je de locatie van de staf.

15. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb alle onderwerpen al geselecteerd.

16. heb ge wel al een hoog genoeg magic level?

17. een vraag: ik ben nu bezig met de quest voor goldbrand en ik moet een sculptor (een ork) in caldera -in de ghorak manor- vinden, maar ik vind hem niet. hoe heet hij en waar is hij te vinden?

18. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Een vraagje: ik krijg binnekort Goty binnen (als het goed is) maar heb je eigenlijk ook schilden?

en als ik een echter warrior wil met zwaard (en met schild als het mogelijk is) welke klasse kan ik dan het beste nemen (dacht zelf aan redguard of Orc)

19. ja, je hebt zeker schilden: een groot aanbod zelf! voor zwaardvechter zou ik een imperial pakken: die heeft long blade 10+

20. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Ja vond oppeens een shot waarop ik het zag wat zijn de voordelen van de drie??? en is het niet beter aangezien ik toch vecht om juist iemand te kiezen die dat juist nog niet heeft aangezien het levels op gaat toch te maken heeft met al je skills? (duurt toch langer van 10 naar twintig dan van 0 naar 10?? --> hoop dat je me begrijpt

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina