1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Help Topic [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 6 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik wel :cool:.

Ik heb niet echt alles uitgespeeld, maar de mainquest en fighters guild volledig, mages guild en Redoran bijna helemaal, verder heb ik behoorlijk veel losse opdrachten, shrine quests, temple quests en imperial legion quests gedaan. Ik heb niks aan vampires en camona tong gedaan.

Nu maar snel hopen op Oblivion om die eens uit te spelen :cool:

2. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1

Toch niet dat hele stuk (die cirkrkel bedoel ik).

allebei iig bedankt voor de hulp

3. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb nooit 100% uitgespeeld. Uiteraard wel zeer ver, maar nooit helemaal. Ik heb niet alle shrine quests gedaan, niet alles van de Imperial Cult en niks van de Comana Tong.

4. vwolfs

vwolfs Sgt Pepper

Leuk Bevonden:
    0
    Ge zoekt dus de grot Ilunibi ( zo heet hij ) en die ligt op het bovenste kruisje op The Pulser zijn map, als ge het nu nog niet gevonden zou hebben ;)
    Praat maar tegen de mensen van Gnaar Mok, zij kunnen misschien nog extra info geven.
    In de grot liggen hele goeie handschoenen. Vergeet die absoluut niet te nemen!

Ik heb de main quest, fighters guild, mage guild en house redoran volledig uitgespeeld. Ik heb amper andere quests gedaan, maar misschien dat ik die later nog eens ga proberen :)

5. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    en hoe lang zijn jullie ongeveer bezig geweest???

6. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    nee karthag point ligt helemaal bovenaan in die cirkel...

ik had al een gevoel dat het het bovenste kruis was btw :)

7. Victor

Victor Guest

Damn je ziet wat in de wereld van Morrowind. Ik ben bezig zonder transport (Silt Striders, boten etc) door de wereld te trekken zonder de Boots Of Blinding Speed. Het duurt best lang maar het is wel een ervaring.8)

8. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Pff, daar vraag je wat, ik heb het nooit opgemeten, maar ik ben echt wel 100-en uren bezig geweest. Niet alleen puur quests doen enzo, maar ook gewoon alles verkennen, tombs en caves plunderen, laatst heb ik iedereen in Balmora uitgemoord, dan ziet balmora er echt kil en verlaten uit. Ik zou niet gek opkijken als ik idd bij de 1000 uur in de buurt kom.

Ik weet nog wel, de laatste opdrachten uit de main quest, daar kwam ik aan toe tijdens een tentamen-week op school. Ik zat echt bijna constant achter mn xbox om de mainquest uit te spelen. Gelukkig had ik die tentamens niet eens zo beroerd gemaakt.

9. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18

Morrowind Goty of niet? damn kan niet wachten tot ik Morrowind nu binnen krijg --> al normale versie gehad vroeger maar daar irriteerde ik me aan dat je niet kon zien hoeveel damage je iemand deed en of je wel damage deed (stond je te vechten voor drie minuten tegen iemand, werd je net vermoord en had je zoiets van hmmmmzz was ie nou bijna dood --> effe twee leveltjes up of heb ik hem maar 3% schade aangedaan) maar aangezien dat in Goty verholpen is en de game me altijd wel aantrok met zijn questen

btw is het trouwens een beetje mogelijk om met een thief karakter het spel uit te spelen??

10. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    alles kan... maar dat wordt heel lang trainen voordat je aan questen kunt beginnen...

11. juiby

juiby Playboy Freak

Leuk Bevonden:
    0
    mensen hoe kom ik in tribunal? en wat is het sterkste wapen en waar kan ik dat vinden?

12. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    TE lang. Veel te lang. Zo lang als ik nog nooit enig ander spel heb gespeeld. Ik zou het serieus niet precies weten. Ik gok tussen de 200 en 300 uur.

@juiby

Ik heb geen tribunal, dus het antwoord dat ik je geeft is wat ik hier en daar gelezen heb. ;)

Na een tijdje zul je in Morrowind tijdens het slapen gestoord worden door een huurmoordenaar. Vervolgens moet je praten met iemand in Ebonheart, zij transporteert je dan naar Mournhold. Ik hoop dat je er al wat meer mee kunt.

13. juiby

juiby Playboy Freak

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat wist ik al srry maar ik wil graag weten waar precies dat mens staat!

14. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    uitleg alsjeblieft?? hoezo?

15. juiby

juiby Playboy Freak

Leuk Bevonden:
    0
    mmmm dan kan ik naar tribunal meschien maar laat maar mensen ik ben er al is wel een tering grote stad! ik heb nu al dat rode armor

16. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    In het “Museum of Artifacts” in “Godsreach” ligt “Stendarr's Hammer”. Sterkste wapen overigens ook het zwaarste wapen, zo zwaar dat je hem bijna niet kan tillen, maar je heb wat. Overigens kan je er maar een paar keer mee slaan dan is hij weer kapot.

King Helseth ring is een prima ring om proberen te stelen, overigens hele moeilijk! En je kan pas proberen wanneer je een bepaalde quest heb gedaan. (dan staat hij in zijn troonzaal, anders zou ik niet weten waar hij is) Specs ring: constant effects of Resist Magicka 100%, Reflect 100%, Resist Paralysis 100%, Restore Health 10 points, and Restore Fatigue 10 points

17. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Als je de quests doet krijg je in Mournhold op een moment het zwaard Trueflame wat wel aardig sterk is en als je de quests doet in Solstheim krijg je vanzelf the Mace of the Avis Stonesinger welke ook behoorlijk kont schopt

18. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    trueflame en die bliksem zwaard is zeker sterk.

19. Victor

Victor Guest

Hoe kun je magische wapens opladen? Ik heb net de Sword of White Whoe 'geleend' (ik ben niet van plan het terug te geven) en de charge is nu al bijna op. Waar kun je het opladen?

20. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    een tijd dat ding niet gebruiken. of een soul gem erop doen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina