1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Help Topic [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 6 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik begrijp er niks van :confused:
     
  2. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    En je bent niet de enige. 8)
     
  3. oef...ik dacht al...
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    laat maar... heb me char al gemaakt. Een kleine vraag hoe zorg je dat mensen je aanvallen zodat jij niet door de guards word gearresteerd?

    Andere vraag, achter pelagod ofzo is een plantage waar volgens mij die leider van de commona tong woont. Daar staat een kleine toren met daarin een Dunmer. Heb je die vent nodig voor een quest ofzo want hij heb echt een super katana (deadra ofzo) stukken beter dan me sword of the white woe maar als je hem nog voor een quest nodig hebt vermoord ik hem later wel. Ben toch nog bezig met me block aan het trainen.
     
  5. op de kleine vraag is het antwoord: je moet ze taunten of intimideren. maar dan moet je wel hoge personality hebben! en de 2e vraag moet ik gaan opzoeken.
     
  6. vwolfs

    vwolfs Sgt Pepper

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Heet die man toevallig Orvas Dren? Als hij zo heet, moogt ge hem ( nog? ) niet doden. Hij speelt volgens mij een belangrijke rol in de main quest.
    Iig, hij is waarschijnlijk heel sterk, maar ge kunt hem altijd eens proberen te doden. Als het lukt en ge krijgt geen scherm met de wereld zal vergaan blablabla, kunt ge het houden, met het risico dat ge een belangrijke persoon hebt gedood voor een faction, sidequest, of iets dergelijks.
    Kortom: laat hem maar staan :D
     
  7. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij moet je Orvas Dren toch doden in de mainquest op den duur, dus maakt het niks uit als je dat eerder doet. Je hoeft verder niks van hem te hebben, zo ik mij kan herrineren, wat belangrijk is voor de mainquest.
     
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Nee was niet orvas den. maar Llaro Llethri en ik heb hem maar laten leven momenteel omdat ik zijn zwaard toch niet echt nodig had (heb zelf sword of white woe waar ik voor mijn level 8 iedereen mee aan kan) vermoord hem later wel. Ik weet waar hij is.

    Btw: gisteren avond was ik nog effe aan het spelen en kwam ik op de weg naar balmora (vanaf sheyda neen) via het fort ergens bij een cave met allemaal psycho's (ash slaves) en een of andere super priester met een olifanten masker bij een brandend altar. WTF zijn dat zeg, zijn zij die culten ofzo? waren echt een stelletje gekken en zeker toen die priester riep stupid! toen ie stierf voelde ik alsof ik de morrowind gemeenschap een plezier had gedaan en heb ik er mijn levenstaak van gemaakt om ze allemaal uit te roeien. Dus zijn er nog meer???
     
  9. Thriceaddict

    Thriceaddict Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn er nog zat, maar daar kom je vanzelf wel achter als je verder komt in het spel.
     
  10. vwolfs

    vwolfs Sgt Pepper

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ja, ge hebt gelijk! Kwist wel dat hij ergens in de main quest voorkwam... ;)
     
  11. een vraagje: ik heb echt een hekel aan (least) bonewalkers!!! die zorgen ervoor dat je niet meer kan bewegen. wat kan ik hiertegen doen?
     
  12. Thriceaddict

    Thriceaddict Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Een item met resist resist magicka dragen of restore strength potions meenemen.
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    ze doodslaan wil ook helpen... nee geintje

    Een vraagje van mij. waar kan ik Saints shield vinden want kon hem kopen maar vond hem iets te duur of zijn er nog betere schilden?

    en als je moest kiezen tussen full ebony of full deadric armor welke zou je keus zijn?
     
  14. full daedric, maar ik heb het nog nooit gevonden. en saint's schield... k zou het niet weten
    *weet iemand waar je full daedric armor kan vinden?*
     
  15. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Versla gewoon dat mens dat hem verkoopt, dump al je spullen op de grond, ga naar een guard, betaal de boete en tada! je hebt hem.

    (wel eerst saven voor het geval dat :cool: )
     
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    serieus kan je handelaren helemaal leeg plunderen??? --> waarom guard zorg wel dat ze mij als eerst aanvalt
     
  17. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    En dat kun je ook doen, bij mij werkte het iig.
     
  18. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    Morrowind :) leuk om te zien dat veel mensen het spelen alleen ik kom nooit verder, Ps ik ben naar de man van de blades gegaan en ben nu een blade wat heb je er aan en ik zit bij de magie (weet ff de echte naam niet) guild maar wat heb je eigelijk aan guilds ze helpen me toch nooit...
     
  19. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    leveren geld, ervaring en unieke spullen op welke je verder in het spel zeker nodig kan hebben. sowieso ervaring, op level 1 of 2 speel je hem niet uit.
     
  20. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    De blades quests zijn de main quests, ook bij het mages guild kun je quests doen en zo geld verdienen en experience opdoen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina