1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Help Topic [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 6 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zou je het spel op level 13 kunnen uitspelen?
     
  2. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    alles kan maar wordt lastig.
     
  3. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien als je een fighter bent, dan heb je genoeg voordeel ---> enorme health, strength etc. je moet dan wel aan goede wapens komen. Ik denk dat het wel kan.... als thief redt je het nooit, en als mage heb ik er ook geen vertrouwen in.
     
  4. ik ben 100% fighter :9
     
  5. vwolfs

    vwolfs Sgt Pepper

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan haalt ge het zeker. Ik heb de mainquest uitgespeeld als battle-mage met level 14.
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    level 14 wow. Ben level 14 en ben nog geweest begonnen met de quest..
     
  7. en ik ben nog niet eens begonnen met de main-quest...
     
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    dat bedoelde ik jah.... wou eerst het ene tikken toen het andere.

    weet iemand trouwens ergens een goed armor te vinden voor een level 14 (niet te zwaar aub maar wel heavy)
     
  9. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik dacht dat je bij de Nord Armorer in Caldera een Silver Guard Cuiras (of zoiets) kan kopen. Volgens mij was die redelijk goed voor beginnend level
     
  10. als je naar de azura shrine gaat (vanvoor is de ingang) krijg je een missie dat je naar een eiland ten noord-westen van dragon fell moet gaan. Daar moet je een paar monsters doden maar belangrijker, voor de hut staat ergens een krijger, een golden saint of zoiets. je mag wel de hut niet binnengaan en met de vrouw spreken. als je die hebt gedood moet je terug gaan naar azura en je krijgt een soulgem: de azura's star. maar die persoon heeft een ebony shield en dat is wel goed voor je armor rating :9
     
  11. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat is zo ongeveer jullie armor rating?
     
  12. Kimi

    Kimi Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb volgens mij de max armor rating, ik heb Deadric armor compleet.
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    denk dat ik maar zon mournhold dude gaat afslachten (niet die rooie) maar die in de stad staan.
     
  14. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    En die armor rating is? (getal)
     
  15. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan Heavy armor op 100?? Dan is dat volgens idd het hoogste in het spel. Mss dat je met speciale artifacts nog hoger kan krijgen?? Dat weet ik niet...
     
  16. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nu de Corpus Disease maar heb (al lang voordat ik die ziekte had) zo'n inmate bij Tel Fyr gedood, nu wil die tovenaar niet met mij praten, is er een manier waarop ik dit op kan lossen?
     
  17. Thriceaddict

    Thriceaddict Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is de hoogste armorrating in het spel 333 met daedric armor en Lord's Mail.
     
  18. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    armor rating is toch helemaal niet zo belangrijk?
    ik heb volledig glass, met de snelle schoenen en die cuirass uit tel fyr.
    heb alleen moeite met een hoorde beesten in solstheim. verders ben ik nog niks uitermate moeilijks tegen gekomen (incl. dagoth ur)

    Beetje wapen, beetje skills, wordt je te weinig geraakt om dood te gaan. Beetje enchantments die magic etc. resisten.
     
  19. Thriceaddict

    Thriceaddict Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is juist best wel belangrijk wat voor een armorrating je hebt. Dat jij nergens echt moeite mee hebt, komt mede door die hoge armorrating van jou. Als je bijvoorbeeld met een chitin armor rond gaat lopen dan zul je het een heel stuk moeilijker gaan krijgen, omdat je dan een stuk meer damage te verwerken krijgt bij elke keer dat je geraakt word door een vijand.
     
  20. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat mijn rating niet boven de 100 komt (weet het niet uit mijn hoofd hoeveel precies), beetje glas is niet zo speciaal. Met genoeg enchantment en een flink wapen (Keening) kom je een heel eind.

    Ander vraagje:

    De Keening is toch beter dan de goldbrand? Heb de main al helemaal gedaan dus kan het niet upgraden tot die betere.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina