1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Help Topic [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 6 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo Gold Elite,

    Je kan niet in Mournhold komen, de reden daarvoor is heel simpel: je hebt de gewone versie van Morrowind, niet de GotY Edition. En verder is het allemaal wat de mensen hiervoor er over zeiden.
     
  2. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0

    Als je een goed wapen wil (buiten de golbrand) moet je de “Special Duties van Eno Hlaalu's doen van de Morag Tong.
    Als deze allen heb gedaan krijg je “Black Hands Dagger” een unieke shortblade met 30 seconden health absorberen. Jij steekt je tegenstander loopt weg en 30 seconden lang gaat er health bij hem af en bij jouw komt er bij.
     
  3. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    je kan ook voorbij balmora in die ebony mine gaan die nog nooit ontdekt is.
    en dan bij die gast is de haunted manor in vivec 1 daedric wapen kiezen
     
  4. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    tis geen kutwapen maar om em te kunnen dragen moet je strength inderdaad uitgemaxt zijn en moet je al een stuk verder zijn in het spel...

    en btw ik maak iedereen sowieso al met 1 slag dood met men goldbrand :D

    en ja ik ben stoer *)

    geintje joh... van dat stoer doen dan *)
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2005
  5. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Je moet hem upgraden tot Eltonbrand. Dat is HET wapen om te hebben. :cool:
     
  6. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
  7. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf een zwaard gemaakt, dacht dat het nog beter was (weet dat niet meer zeker, is al tijdje geleden): was een Daedric Dai-Katana en die had ik geenchant met 75 (iig max, zat zo rond de 75) Health Damage. Heb je ook geen geklooi met fire vs ice enzo. Hij is wel zwaar, ik dacht 50 tot 60. Enchanten was overigens niet duur, ik dacht zo'n 5000 gold.
    In ieder geval gebruik ik dat wapen altijd, volgens mij is Veloth's Hammer nog sterker, maar die is ook veel zwaarder. Er zullen nog wel meer wapens sterker zijn (weet er zo geen een) maar ik gebruik mooi mijn eigen, handmade wapen.

    BTW: Daedric Dai-Katana is te krijgen als je een Dremora (Lord) doodt. Sommige andere Daedra's dragen ze ook bij zich, maar Dremora's relatief veel.

    Edit: Ik vind Eltonbrand ook eigenlijk een "dom" wapen, je kunt het alleen maar krijgen door een walkthrough (als iemand het gekregen heeft zonder walkthrough, is hij/zij voor mij al een leugenaar) en dat is toch niet echt de manier om wapens te krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2005
  8. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat weet ik maar ik ben al vampier geweest en heb me gecured dus dat ken nie meer ;)
     
  9. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Met zo'n wapen enchanten is de golden saint toch de beste maar als je er een tegen komt wat moet je dan doen want ik kill ze altijd gewoon, maar hoe kan je dan dat enchanten doen?

    En ik ben nu bij die dagoth uhr bij een heel groot beeeld met lava alleen hij is naar beneden gevallen. maar ik ben er achter aan gegaan maar ik kan hem maar niet killen ik heb ongeveer een kwartier op een lopen hakken met een deatric claymor en hij gaat maar niet dood wat moet ik doen?
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2005
  10. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Vraag 1: Om te enchanten met een golden saint heb je allereerst een master soulgem nodig. Vervolgens zoek je een Golden Saint, cast soul trap erop (dat is een spell die je op vrij veel plaatsen kunt kopen). Als het gelukt is hangt er een soort witte mist rond de Golden Saint. Mol haar nu. En je hebt een Golden Saint soul gevangen. Let wel op dat Golden Saints regelmatig Dispel casten, waardoor je dus opnieuw soul trap moet doen.

    Vraag 2: Spoiler voor personen die de main quest nog niet hebben gedaan. Hier staat hoe je Dagoth Ur moet verslaan.
    Je hebt als het goed is Wraithguard, Sunder en Keening. Ecuipe Wraithguard (eerst Wraithguard, anders ga je dood). Ecuipe Sunder. Ga naar het grote beeld in de lava (gewoon het pad volgen). Sla vervolgens 1x met Sunder op het hart van het beeld. En daarna een x-aantal keer met Keening. Dan stort het beeld in en is Dagoth Ur dood.
     
  11. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    een aanvullign op benneke's antwoord op vraag 2:
    5 keer moet je met keening op het hart slaan
     
  12. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt met dat golden saint gedoe dat snap ik maar die wraithguard, sunder en keening waar haal ik die vandaan?
     
  13. vwolfs

    vwolfs Sgt Pepper

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt die al, want anders kan je niet bij dat heel groot beeld komen :confused:
    Je hebt de wraithguard gekregen van Lord Vivec; de Sunder en Keening krijg je volgens mij als je bepaalde vampier heren verslaat (je hebt hen exacte locaties gekregen van Vivec).
    Btw: de wraithguard is een handschoen, de sunder en keening zijn 2 wapens. Elk item kost ~500k
     
  14. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik volgens mij nog niet want die dagoth UHr vraagt ook why did u come unprepared? en ik heb er nog nooit van gehoord
     
  15. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    lol!

    ga dan maar eerst eens verder met die main quest ;)
     
  16. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    oke maar ik heb nog een vraag over het enchanten een item kan maar een bepaalde hoeveelheid van een spreuk doen maar welke items kunnen een beetje veel?

    p.s. en waar kon je ook alweer die "summen golden saint" spell kopen?
     
  17. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    deadric-spullen zijn wel nodig voor een constant effect. maar en golden saint hoeft niet op deadric, kan volgens mij ook op een duur amulet.
     
  18. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Even mezelf quoten vanuit een andere topic in het engels misschien kan iemand ff wat tips geven :).

    Dus kwil een nieuwe char maken, kweet niet zeker of ik block/conjuration/blunt weapon neem en welke het beste is dan, lees de quote voor meer info
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2005
  19. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat vinden jullie? Is 1 soort armor-skill genoeg of zijn 2 beter? (1 als major & 1 als minor)

    En vinden jullie enchant belangrijk genoeg om in de minors te zetten?
     
  20. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag 1: Ik zou alleen 1 doen. Ten eerste: aan medium heb je niks, het is te zwak om heavy te vervangen en te zwaar om light te vervangen. Dus kies voor light of heavy. Dan ligt het aan je character, ik zou er maar 1 nemen, omdat je anders je waardevolle majors en minors verspilt. Als je fighter wordt, neem je sowieso heavy, waarom zou je dan nog zwakkere armor nemen? Voor het gewicht, maarja, dan moet je geen fighter worden. En als je thief/mage wordt en je dus niet zoveel kan dragen, moet je light nemen en kun je later heavy trainen. Als je het wel kan dragen....

    Vraag 2: Nee. Goede enchantments kun je bijna niet zelf doen (kans van 1 op ... heel veel), zeker constant effect niet en dat zijn toch de nuttigste. Ook zware enchantments (veel damage) lukken zelf niet. Vaak gaan ze fout, ben je een nuttige soul kwijt. Ik heb een keer op dit forum gelezen, denk van Benneke, dat hij enchantment op 1000 heeft gezet (door items, spells, enz) en dat toen constant effect-enchantments nog niet lukten. Ik dacht zelfs dat het hem niet 1 keer gelukt is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina