1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Help Topic [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 6 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Cure Commen Disease.

Maar je kunt je ook laten genezen bij een tempel of bij de Imperial Cult.

2. Victor

Victor Guest

Je kunt ook naar de tempel gaan en daar via een donatie de ziekte laten weggaan. (bij een altaar)

En spullen blijven altijd liggen. Maak je geen zorgen.

3. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    dan is die vliegskill tog een stuk makkelijker hoor lijkt mij :+ gaat bijna even snel en het kost je geen health

4. -Pegasus-

-Pegasus- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: Weet iemand misschien hoe ik mijn silver sword aan de Krazzt in de Puzzle Canal kan geven? Ik heb the Centre van het Puzzle Canal gevonden, maar kom niet door die magische muur. Dit is een opdracht voor de Temple.
    Thanx!

5. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje, en dit topic telt veel pagina's dus ik ga ze niet allemaal doorspitten.

Ik ben nu op het punt gekomen dat mijn redguard best veel kont schopt. Zijn strenght en endurance zijn beide 100, zijn long blade skill is bij level honderd. De armor rating ligt rond de 150. Ik heb best veel gold, en in een chest bij de fightersguild heb ik voor minstens 30.000 gold aan wapens liggen dus ik heb geld zat.
    Het probleem is dat ik geen uitdaging kan vinden. Er zijn nog zat dingen te doen voor me (main quest, golden saint vinden + soul trappen, enchanten, nog beter in alchemy worden etc.). Maar ik mis het 'vechten voor m'n leven' een beetje. Guards zijn watjes voor m'n gast, ik hoef bijna nooit tijdens een combat te healen. Moet ik dat wel doen dan heb ik flink wat potions bij me die me van een dood weerhouden.
    Weet iemand iets/iemand wat echt een uitdaging is? Dus iets mollen wat niet binnen een paar meppen dood is?

6. Victor

Victor Guest

Dat is het probleem aan Morrowind, zo na level 30-40 maak je iedereen makkelijk af, echte uitdagingen zijn er niet. GOTY verschilt daarin, daar kun je het moeilijker maken. Hopelijk wordt dit in Oblivion verbetert.

7. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Het klinkt heel raar maar voor wat ik er van herinner moet je net zolang onder water blijven totdat je dood bent. Daarna verwijnt de muur en leef je weer. Save wel eerst.

8. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad de manier waarop de muur verdwijnt.

9. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Er zijn een paar wezens/personen die ook op een hoog niveau moeilijk zijn te verslaan, maar die zijn onderdeel van de Main Quest.

10. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Welke dan? Dan ben ik ze misgelopen :+

11. -Pegasus-

-Pegasus- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanx! Ik ga het proberen.
    Dat maakt de inscriptie op de steen ook logischer: Breathe the Glory of my Waters and the way is made clear (of zoiets).

12. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, oke, dan zal ik eens kijken of ik een guild ofzo aankan. Ben nu level 19 maar dit keer ben ik beter getrained dan met mijn vorige personage. Bij de main quest ben ik bij missie 2, dus daar heb ik nog wel een weg te gaan. Ik ga me eerst bezig houden met enchanten, dat is een hoodstuk apart waar ik geen ervaring mee heb.

Nu ik er over nadenk kom ik erachter dat ik nog zoveel moet doen, dat ik nog maar het topje van de ijsberg van Morrowind ken. Hoe meer ik Morrowind speel hoe meer ik baal dat ik een sociaal leven heb :).

13. -Pegasus-

-Pegasus- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben inmiddels level 52, heb een fortuin aan goud hier en daar gestashed en hak de meeste wezens met drie slagen neer. Een echte uitdaging is er dus voor mij ook niet meer bij. Daarom ga ik nu het ene Guild na het andere af. Inmiddels ben ik de baas over de Mage's Guild, de Fighter's Guild en de Imperial Legion. De Temple is mijn volgende doelwit. Ik moet zeggen dat dit nog steeds erg fun is! *)

En by the way! De muur is down! Thank you!

14. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben Expelled van de legion, blijkbaar mag ik geen guards mollen :). Gisteravond had ik een hoop mage guild missies gedaan. Dat viel me erg tegen. Boekje hier halen, potion daar halen. Niet echt cool ofzo.

Vandaag heb ik een grand soulgem gekocht met een twilight wings ofzo erin, met een max charge van 300. Blijkt dat m'n glass longsword erg weinig enchant points heeft; iets van 7 ofzo. Dat word vanaaf op zoek gaan naar een ander zwaard :mad:.

15. -Pegasus-

-Pegasus- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De opdrachten zijn inderdaad niet allemaal even uitdagend. Maar als je coole gadgets wilt verzamelen, door het uitdagen van de baas van de guilds kun je heel wat leuke spullen te pakken krijgen. Mijn zwaard, Chrysamyre, is erg sterk en heb ik samen met mijn al even sterke kuras van een zeer dode guildmaster overgenomen. Zij hebben the good stuff.

16. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je vergeet erbij te zeggen dat je die items eerst voor hem moet verzamelen. Hij heeft die niet vanaf het begin. Als je hoog genoeg in rang bent krijg je de opracht om Chrysamere en Lord's Mail te gaan zoeken voor hem.

17. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar ligt die safequard ook al weer ik heb eindelijk de keening en die ander?

18. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Nadat ik erachter kwam dat die glass longsword niet geschikt is voor enchanten heb ik maar gamefaqs gebruikt om een zwaardje te zoeken :eek: *schaam*. Daarin stond een gast die een goed zwaard zou hebben, ik heb me voordat ik gamefaqs las me 5x afgevraagd of ik die gast zou mollen. Het scheelde dus echt heel weinig of ik had een super zwaard zelf 'gevonden', maar nu heb ik hem door een lame manier :confused:. Het is een Daedric Dai-Katana. Ten opzichte van mijn sword of white woe (die heb ik zelf gevonden) doet ie 2x zoveel damage. Na een beetje magie doet ie drain 54 health; cast when strikes. Kan ongeveer 20 meppen verkopen voordat hij leeg is.

Er zullen ongetwijfeld betere zwaarden zijn, maar voor de mogelijkheden die ik nu heb is het een leuk zwaard. Het enigste probleem is dat ik door al die zware armor en zwaarden aan mijn gewicht zit. Eerst had ik 150 pounds (das de gewichtseenheid in dit spel toch?) vrij voor stuff. Nu heb ik hoogstens 60 pounds vrij.

19. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn favoriete zwaard blijft toch het Umbra Sword, te vinden bij een hele sterke Orc, deze is te vinden ten Noorden van Suran.

Het is heel handig, aangezien beginners dit zwaard door een fout in het spel makkelijk kunnen krijgen. Haal namelijk, 400 pijlen, een boog (Duh :+) en je moet een beetje Marksman skill hebben. Dan kun je daarna op de rots achter die Orc klimmen, met wat handig springwerk kom je op een gedeelte waar die Orc nooit op kan komen en dan maar schieten (ik had er 250 pijlen voor nodig met 35 Marksman skill 8))

20. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Die krijg je van Vivec. Wijst zich vanzelf als je de main quest volgt zoals het moet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina