Morrowind Help Topic [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 6 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook Expelled uit de Redoran Guild :'-(. Van de Morag Tong (volgens mij zeg ik het goed) moest ik allemaal mensen killen (bounty's volgens mij) en daar zaten blijkbaar ook Redoran members tussen, de waarschuwing had ik blijkbaar gemist, maar daarna was ik er in één keer uit :'-(
     
  2. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij krijgt m'n safegame vanavond een Orcje minder :). Waar kan ik hem precies vinden? In een huisje loopt ie los rond?
     
  3. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het oostelijke gedeelte van Suran uitlopen en als het ware met de rots wand meelopen, dan ga je langzamerhand naar het Noorden toe en kun je op een gegeven moment links naar een Cave, die afslag moet je overslaan en dan de volgende nemen naar links (Westen) toe.

    Deze weg loopt lichtelijk omhoog en daar kom je een Orc tegen in een paars armor. Deze Orc valt je pas aan als je tegen hem praat om hem beschiet, dus je hebt alle tijd om achter hem op de grote rots te klimmen.

    Pfff dat ik dit na 2 maanden nog allemaal uit mijn hoofd weet 8)
     
  4. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb het al ruim een jaar niet meer gespeeld en kan me nog steeds alles voor de geest halen. :eek:
     
  5. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik deze niet gewoon vinden net als de zwaarden of iemand vermoorden er voor die questen duren mij echt te lang en ik heb al heel lang gespeeld.
    Word wel is tijd om hem snel uit te spelen
     
  6. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Beschieten? Ik heb geen boog, geen pijlen een mark skill van 5 of 10. Hij gaat sterven door het zwaard :p. Mijn xbox staat al aan, volgens mij ben ik bij de juiste cave al. Ik hoop dat hij een echte uitdaging is...

    EDIT: ...dat was ie dus niet :mad:. Na een paar meppen was ie neer, ik vond hem niet sterk dan een gemiddelde guard ofzo. Door die gast heb ik een fame rating van 2 gekregen. Dat schiet al op :confused:. Misschien een leuk punt voor me om aan te werken, een fame rating die past bij een fighter.
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2005
  7. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zit niet in de cave hé, je moet die ingang naar links overslaan en verder de rotsen wand volgen totdat je een pad naar boven ziet gaan (westen). Daar staat die Orc, welke level ben je? Want hij is verdomd sterk......
     
  8. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Orc gemolt die staat waar je het aan heb gegeven. Hij had het volgende wapen bij zich:
    120 seconds soultrap
    Ik ben nu level 23.

    Race: Red Guard
    Health: 274
    Armor rating: 148
    Long sword skill: 100
    Strenght: 100
    Endurance: 100
    Heavy Armor & Block skill: 60+ gok ik

    Dit zijn volgens mij zo'n beetje de belangrijkste stats als het gaat om het mollen van een Orc.
     
  9. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz, ik deed hem op lvl 2 8)

    Het is in ieder geval een heerlijk zwaard om mee te beginnen :)
     
  10. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Nou nee. Want kijk. Vivec heeft dat ding bij zich (je zou hem in principe dus van Vivec kunnen afpakken als je hem vermoordt). Punt is alleen dat wraithguard 'geactiveerd' moet worden. En daar heb je Vivec voor nodig. Je zult dus alle quests moeten doen.
    Maar ik weet niet hoe ver je officieel met de main quest bent, maar het is zeker de moeite waard om het hele verhaal te volgen. ;)
     
  11. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben (waarschijnlijk door diseas) wat strength en endurance kwijtgeraakt, hoe krijg ik dat weer terug? Er staat nu Strenght 52/60 of iets dergelijks.
     
  12. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt potions of spells kopen, met bijvoorbeeld Restore Strength of Restore Endurance. Deze zijn bij de meeste verkopende-magiërs wel te koop.
     
  13. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij een quest dat ik over de neverine prophecy's moet praten ergens helemaal in het noorden, ik heb al met sul-matuul gesproken en moet nu een boog naar hem brengen. Maar de grot (?) waar deze in moet liggen kan ik niet vinden. Ik heb al 2 uur rondgedwaald maar alleen maar 4 andere grotten bezocht. (wel glass cuirass, boots en nog iets van glass gevonden :p). Weet iemand waar deze boog ligt of waar die grot is?
     
  14. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Die maps vind ik juist minder fijn werken. Je raakt daardoor heel erg snel je oriëntatie kwijt, terwijl dat juist niet de bedoeling is.

    Ik ben op dit moment vergeten v=waar die Talking Mudcrab zich verschanst, ik kan hem niet meer vinden :+
     
  16. -Pegasus-

    -Pegasus- Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Die grot vinden valt nog wel mee, maar om dan die vervloekte boog te vinden... dat is nog eens fun... NOT! Ik heb weet ik hoe lang rond gezocht in die graven, maar kan dat kreng nergens vinden. Stomme skelet na skelet gekilled, maar nog steeds geen boog. Weet iemand waar die Bonebiter ligt???

    In ieder geval kun je die grot vinden in het zuid-zuidoosten van het kamp. Heb je Falamaryon al op je map staan? Daar ligt het vlak boven, ietsje naar links. Als je de grot Abinabi hebt gevonden, moet je een stukje horizontaal naar rechts lopen. Daar in de buurt vind je de caves. Als je Akimaes-Ilanipu weet-ik-het-Egg mine heb gevonden, dan is het horizontaal naar links.
     
  17. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ergens in die grot in een bepaalde ruimte struint een Ancestral Ghost rond (met een naam). Die heeft de Bonebiter bij zich en moet je daarvoor doden. Nadeel alleen is dat hij neiging heeft om niet aanwezig te zijn. Bekende bug, waar al vaker commentaar over is geleverd. Als je hem dus niet kunt vinden, ben ik bang dat je een oude save zult moeten opstarten. Maar geef het niet te snel op. Ik heb er ook kei lang naar lopen zoeken, en uiteindelijk dus ook gevonden.
     
  18. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    ey ppl
    ik heb een probleem met pc versie. Ik moet een bruid zoeken voor zon ashlander leider zodat ik de fifth trial (d8 ik) kan halen.
    Dus ik naar tel aruhn om een slaaf op te halen, ga ik kleren voor de halen en vervolgens koop ik et parfum. Verkoopster helemaal tevreden dus ik kan haar kopen voor 1100 gold. Ik krijg die key in me handen gedrukt zodat ik haar mee kan nemen. Gaat die gvd kooi niet open. Dus ik kan nu niet verder met de main quest.
    Mijn vraag: Wordt ik ook neverine als ik die leider dood maak/ is er ook een mogelijkheid om die slavin uit die kooi te teleporteren o.i.d (volgens mij niet maarja). Ik heb al geprobeerd uit het gebied te lopen en vervolgens weer terug te komen. Maar dan wil die kooi nog steeds niet open. Iemand een idee?
     
  19. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Probeer de kooi te open met een spell.
     
  20. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien heb ik het niet helemaal duidelijk beschreven, maar de kooi is wel unlocked, maar gaat gewoon niet open. zie het als een deur die niet open wil omdat je er voor staat. Hij wordt dus geblokkeert ofzo. Erg vervelend.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina