1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Help Topic [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 6 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Staat die verkoopster in de weg?

    Zo ja.... Gewoon mollen dat wijf.
    Ik zou haar wel taunten, scheelt weer in bounty. En je loopt geen risico dat dat meisje niet met je mee zou willen omdat je een moordenaar bent. Ik heb namelijk wel eens vaker meegemaakt dat mensen niet met me om willen gaan omdat ik een moordenaar zou zijn.
     
  2. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    En je had al met haar gepraat???
     
  3. -Pegasus-

    -Pegasus- Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij wil het ook niet lukken met de main quest. Die vervloekte geest is nergens te bekennen. Ook niet als ik opnieuw de grotten in ga op een oude save. Ik was ook al eerder op die grotten gestuit voordat de main quest me daarheen bracht, en ik had ze al geplunderd. Ik kan me alleen niet meer herinneren of ik dat spook toen al een koppie kleiner had gemaakt... Als iemand nog goede ideeen heeft... I'm all ears...
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2005
  4. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heb je de Bonebiter als is gehad en daarna verkocht ik verkoop alles aan die mutcrab dus misschien kan je hem nog ergens terug kopen.

    Verkoop altijd alles aan de zelfde gozer dan kan je het terug vinden...
     
  5. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vaak zat dat op een gegeven moment de inhoud van de verkoper geleegt wordt met jouw spullen, ik verkoop alles aan de creeper (lekker dichtbij) en die was op een gegeven moment och een bepaald schild kwijt die ik graag weer terug wou
     
  6. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat is mij eelijk gezegt nog nooit overkomen. Misschien dat je dat schild toen toch aan iemand anders had verkocht, maar het bent vergeten?
     
  7. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, ik kreeg toen alleen maar de "standaard" equipment van de creeper te zien. alles was dus weg wat ik aan hem verkocht had.

    Maakt niet zo heel veel uit (ging om azzura's shield, of hoe je het ook schrijft je snapt wel welke ik bedoel) en je kan bij "gewone" verkopers heel lastig aan zo'n bedrag komen.
     
  8. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan dat wel eens kloppen, want 1 of 2 maal in het spel (bij mij dan), wordt de handelswaar van verkopers gereset.

    Of ben ik dan in de war met een ander spel?
     
  9. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij ook nog nooit gebeurd...
     
  10. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Artifacts verkoop ik nooit. Die verzamel ik allemaal. :cool:
    't Hele plein voor mijn huis ligt vol met artifacts. Kun je goed zien hoe ze eruit zien.
     
  11. -Pegasus-

    -Pegasus- Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alles in de kisten in Balmora gestopt of aan de mensen van de Mages Guild verkocht. En omdat Bonebiter van een ghost met een naam was, kan het zijn dat ik hem heb bewaard (for future use)... erruges. Ik zal die stad eens even binnenste buiten keren.

    Ik speel het spel nu al vrij lang (462 game dagen), maar ik heb nog nooit gehad dat een verkoper mijn voorraad kwijt was (gelukkig), wel heb ik eens zelf spullen verloren. Een helm hier, een schild daar. Het ene moment had ik het nog, ik ga effe pitten en ik kijk even later (me afvragend waarom ik zo snel doodga), blijkt mijn schild foetsie... foutje in het spel of dieverij?
     
  12. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik raak ook vaak items kwit als ik een keer wordt opgepakt. Ik was toen ineens mijn Umbra Sword kwijt en mijn Sword of the White Foe (gevonden in Suran Guard Tower) was ook weg, plus nog wat armor.

    Misschien is dat gebeurd?
     
  13. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    items kan je terugkrijgen bij forten, daar liggen kisten met de markering evidence, daar zitten ze in :eek:
     
  14. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik was er net naar op zoek wat ermee gebeurde en ik zag al staan op de uesb site.
     
  15. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat op de grond neer leggen kan bij mij ook niet, als je op een keer terug komt zit het in een zak welke maar voor een kwart gevuld is met de items, dus daar begin ik ook niet meer aan.
    Dit is mij een keer overkomen, gelukkig alleen maar met ingrediƫnten voor potions maar toch zonde..

    Volgens mij ligt het aan de GotY editie of de normale, ik heb ze allebei en had bij de gewone editie geen last van. Speel nu alleen nog maar GotY.

    Beneke jij heb toch alleen de normale?? Omdat jij het zonde vond om de goty te kopen gezien het alleen een aanvulling is?

    p.s. ben nog geen enkele keer opgepakt, zorg als ik een prijs op mijn hoofd hen dat ik vlieg of onzichtbaar ben, snel afkopen en klaar.
     
  16. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een trader in balmora een keer vermoord toen heb ik zijn huisje over genomen. Ik bewaar nu altijd alles in dat huis maar ik heb daar nu een overloaded nog wat in de lucht hangen, daar kan ik niets in doen maar als ik het op de grond leg en dan opnieuw in het huisje kom dan zit het in die zak. Hebben jullie dat eigenlijk ook???
     
  17. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een heel huis in Balmora die ik heb gekregen toen ik een missie moest doen voor The Thieves Guild. Hlaalo iemand volgens mij, daarvan moest ik een sleutel jatten, maar die heb ik gewoon gekilled en uiteindelijk heb ik zijn gehele woning toege-eigend.

    Daar liggen al mijn spullen in kasten, dozen of zakken.
     
  18. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft hier de Main Quest al een keer uitgespeeld?
     
  19. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    1 keer, een hele tijd geleden, ik ben er toen echt doorheen gevlogen.

    Nu speel ik het voor de 2e keer echt goed en ik ben nog niet eens met de main quest bezig.
     
  20. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    the main quest allang, zeker ook handig als je goty heb, jij krijgt speciale wapens e.d. die handig zijn in Solstheim en Mournhold. de vijanden zijn hier een stuk lastiger
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina