1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Help Topic [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 6 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook en toen ging mijn xbox kaduuk.
    weg alles
     
  2. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik 3x normale Morrowind en 2x Bloodmoon en Tribunal.

    Ik heb de strongholds als huizen genomen (in Morrowind) en nog in Skaal Village een huis (Bloodmoon), die krijg je gewoon.
     
  3. gribbel

    gribbel non stop user

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben horator van house hlaalu en van telvanni...
    maar van redoran lukt me niet.
    niet omdat het niet gaat, maar ik weet niet waar ik moet zijn, waar moet ik beginnen (welke plaats, welk persoon, waar) ? help me ik wordt gek :D

    het is me gelukt, ben ff naar ald-ruhn gegaan en dat moest :D
    eitje :)

    mijn pupke is level 47, is dat niet leuk :d
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2005
  4. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou jij mij willen uitleggen hoe je van 3 huizen horator wordt??

    T
     
  5. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Je moet voor de main quest Hortator worden van de drie Dunmer Houses.
    Je bent in de war met gewoon lid worden van de houses.
     
  6. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeps....je heb gelijk.
     
  7. jokje

    jokje Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    In Pelagiad in de Halway-tavern is een kahjit Ahnassi genaamd, die geeft je opdr88. Maar nu zit ik vast bij de opdr8 om haar man te genezen van skooma-verslaving, weet iemand hoe je dit moet oplossen?? ( ik kon geen enkele FAQ vinden waarin deze missies staan )
     
  8. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat krijg je ervoor (is dat al gezegd?) als je hem van zijn verslaving afhelpt?
    Misschien weet ik het dan.
    Timmeh...
    Ik hoop trouwens dat er weer een hoop gasten met Morrowind aan de slag gaan. Zou ik enorm leuk vinden.
     
  9. jokje

    jokje Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja, ahnassi vertelt dan weer een geheim. Degene die je moet genezen is J'Dhanner en hij bevindt zich in de Underworks van st. Olms , hij zegt dat er geen potion is tegen skooma verslaving.
     
  10. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    M'n Xbox staat een weekje bij een vriend :mad:. Dat is de beste optie, kan hij PGR2 spelen en dan kan ik een hoop achterstallige stageverslagen maken. Maar vandaag kwam ik thuis met een enorme zin om Morrowind te spelen. Als ik een erg drukke dag heb gehad is Morrowind de leukste manier om eventjes lekker in een andere wereld te stappen.
    Een vriend is ook bekeerd tot Morrowind. Volgens mij speelt hij het spel op z'n stageplek, zo snel als hij level upt.

    Vraagje: is het mogelijk als ik iets enchant dat ik extra strenght of endurance krijg? Want ik heb een dreadic shield in een cave gevonden, en die heeft veel enchant points.
    Vraagje 2: als ik constant water breath on self aan een item toevoeg, dan hoef ik geen kracht ofzo in te stellen. Dan kan ik met weinig points een hoop gedoe qua potions/spells besparen?
     
  11. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Antwoord 1: Ja, dat kan. Dan moet je een constant effect enchantment erop zetten. Dat kan alleen met de ziel van een Golden Saint of van een Ascended Sleeper. En dan dus constant effect increase strenght/endurance

    Antwoord 2: Ja, die spells hebben geen bepaalde kracht (er zijn er nog een paar, maar ik weet ze zo gouw niet). Dus ze passen nagenoeg overal op. Dus dat bespaart je inderdaad een hoop gedoe.
    Ik weet nog dat ik een exquisite shirt had met enchantmet constant effect: 'Breathe underwater' en voor de ruimte die over was 'swift swim xx points'.
     
  12. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe kom ik aan een increased strenght/endurance? Want ik heb geen spell gezien met zoiets. Is die er en zo ja hoe kom ik eraan? Heb nu 2 souls van Golden Saint, dus ik kan 1 item maken met constant water breath en opvullen met feather x aantal points en een item met increase strenght/endurance.

    Nog een vraagje waarvan ik denk dat ik het antwoord weet, maar ik wil ff checken of m'n theorie klopt :). Volgens de handleiding is het aantal punten waarmee m'n health toeneemt per level up 1/10de deel van m'n endurance. Dus als ik bijvoorbeeld 110 endurance zou hebben door een item krijg ik dan 11 health erbij ipv het normale 10? En waar ligt het omslag punt dan?

    Is het bv 105/10 = 10,5 -> afronden levert op 11; of moet ik ik echt 110 halen en niets eronder?
     
  13. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Spell increase strenght/endurance weet ik zo snel niet te vinden. Gewoon rondkijken bij NPC die spells verkopen. Er is er altijd wel eentje die een spell verkoopt die een van je atributes tijdelijk verhoogt. Je hoeft alleen een spel te zoeken die een van je atributes doet stijgen. Als je vervolgens gaat enchanten kun je ze allemaal kiezen.
    Je hebt de meeste kans op deze spells bij personen van de temple en van de Imperial Cult.

    Die berekening... Ik heb me daar nooit zo druk om gemaakt. 't zal wel kloppen. :p
     
  14. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Spell increase strenght/endurance weet ik zo snel niet te vinden. Gewoon rondkijken bij NPC die spells verkopen. Er is er altijd wel eentje die een spell verkoopt die een van je atributes tijdelijk verhoogt. Je hoeft alleen een spel te zoeken die een van je atributes doet stijgen. Als je vervolgens gaat enchanten kun je ze allemaal kiezen.
    Je hebt de meeste kans op deze spells bij personen van de temple en van de Imperial Cult.

    Die berekening... Ik heb me daar nooit zo druk om gemaakt. 't zal wel kloppen. :p

    edit/ Hmm..... We hebben hier last van een echo.
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2005
  15. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het boek “Confessions of a Skooma-Eater” kopen bij jobasha.
    J'Dhannar disposition moet je wel boven de 50 hebben en dan het boek geven.
    En klaar!
     
  16. jokje

    jokje Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje, maar ik had het zelf vlak na mijn 2e post zelf ontdekt:p
     
  17. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    heey, shit, Ik ben Morrowind weer opnieuw aan het spelen, wil even uesp.net raadplegen, maar ik zie dat ie er niet meer is.

    Weet iemand of deze verhuist is of dat deze er inderdaad niet meer is?
     
  18. Thriceaddict

    Thriceaddict Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij wordt alles boven de honderd genegeerd, want ik meen me te herinneren dat ik meteen gozertje boven de 100 endurance zat en er toch maar tien bij kreeg.
     
  19. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ja je kunt niet meer dan 100 bij iets krijgen, ik ben nu bezig met mijn luck 100 te krijgen... zinloos
     
  20. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand trouwens wat ik moet doen:
    ik heb bij fighters guild slecht gedaan. weet ik veel iets gestolen ofz. en nu kan ik niet make amends en dus nooit meer joinen, en die is enigste die ik nog voor voor hoogste level moet.

    btw die arch mage was makkie: amulet of shadows, 1 x slaan met 800000 claymore hahaha
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina