1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Help Topic [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 6 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is onmogelijk om na de missie nog de thieves Guild te completen. Je had wel eerst de gehele Thieves guild kunnen doen en daarna de Fighters, op dez emanier kun je wel alle missies doen.
     
  2. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik bedoel ik heb 2 keer slechts gedaan bij de fighters guild en nu zeggen ze" jou will never be pc%&*next rank, ik kan ook nergens make amends, you messed up twice bla bla bla, maar is er geen manier om toch nog te kunnen joinen.
     
  3. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Hmm, vreemd, ik heb nog nooit 3x problemen gehad, dus zou zomaar kunnen dat ze je geen 2e keer vergeven.

    Maar ik heb een vraag. Ik ben al een tijdje opnieuw beginnen en wil graag vampier worden, maar niet blijven. Paar vraagjes:

    1) Eltonbrand (Of goldbrand) is zo'n retegoed zwaard, waar krijg je die? zo'n missie voor zo'n shrine ofzo toch?

    2) Waar vind ik vampiers om me te laten bijten?

    :cool: Hoe upgrade ik de Eltonbrand naar Goldbrand (of andersom, weet ze niet meer zo goed)? als Vampier?

    4) Hoe zit het met die clans? kun je er slechts 1 joinen? welke raden jullie aan?

    5) Hoe kun je gecured worden als je al vampier bent?
     
  4. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Dabuh

    Dabuh Wiep forever

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    morrowind goty op de pc

    ik heb de goty edition voor op de pc gekocht. Als ik dan alles geinstalleerd heb, dus ook de uitbreidingen, start ik het spel op. Bij het laden van de verschilllende .esm files krijg ik een foutmelding bij tribunal.esm.
    Weet iemand hoe ik dit kan veranderen dat hij wel gewoon laad?
     
  6. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Je weet dat dit een Xbox help forum is?

    Hier eens zoeken
     
  7. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dit is een xbox forum, maar ik heb em toevallig ook voor op de pc gekocht (heb em ook op de xbox; de gewone EN goty :D ). Ik had 'tzelfde probleem.

    Je moet EERST gewoon morrowind installeren DAN Tribunal en DAN als laatste Bloodmoon. Als je dit andersom doet werken 't blijkbaar helemaal niet. Ook kun je trouwens wat updates van GOTY downloaden op de site: www.elderscrolls.com
     
  8. dave_k

    dave_k Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar ik morrowind prophecies goty edition (de strategy guide) kan krijgen in Nederland?Ik zoek me suf maar vind hem echt nergens(alleen internationaal,maar die leveren of niet aan nederland,of zijn absurd duur,of ik word steeds overboden.

    mvg
    dave_k
     
  9. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik zit echt met een probleem, ik heb verschillende quests waar ik informatie van de fighters guild moet hebben, maar ik heb daar 2 x things opgemessed (you messed up twice, you will never be next &%(&_pc rank) ik moet dan make amends maar dat doen ze niet omdat ik 2x iets gejat heb ofz weet ik veel, en nu kan ik die questst niet doen dus, ook de main quest niet als ik iets van smugglers wil weten.

    en dan nog iets, die irritante ordinators die willen me steeds doden, ik kan ze wel aan maar het is echt irritant, als ik de amulet of shadows niet had zou ik niet eens door vivec kunnen lopen (amulet of shadows rulles :9)

    maar ik moet echt weten hoe ik nou weer een quild kan joinen als ik 2x iets fout heb gedaan....... kan iemand mij helpen
     
  10. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    je heb indorill cuirass of helm gedragen terwijl je met een ordinator heb gesproken. bij mijn weten is hier niks meer aan te doen.
     
  11. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt waarschijnlijk of een indoril armor piece aan of je hebt ooit een ordinator gedood. Het is idd zeer irri, maar het levert je wel wat lkkre exp op in het begin van het spel. Je kunt nou nooit meer van ze afkomen, ik heb ook lang gezocht of daar niets tegen te doen was, maar ik heb nooit iets gevonden.
     
  12. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ja oke, maar dat vind ik niet eens zo een probleem, ik kan ze met gemak aan, meer dan met gemak zelfs, maar dat ik niet meer kan joinen vind ik zo irritant dat is echt extreem vervelend.
     
  13. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het spel op de Xbox hebt ben je de pineut, dan is er niets aan te doen. Voor de PC schijnt er wel wat aan te doen te zijn, maar dan moet je met instellingen gaan lopen kloten.
     
  14. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    aah nee serieus kan ik daar dan echt niks aan doen, het is echt irritant, ik heb het ook bij de temple guild
     
  15. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas zit er dan niets anders op dan een eerdere savegame te loaden, wil je de temple quests voltooien, maarja het spel nog een keertje spelen is tog net leuk...:D
     
  16. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    nog een keer jonge je weet niet hoeveel ik al gespeeld heb
     
  17. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox was toen kaduuk, was ik ook alles kwijt. Had ik Dagoth Uhr vermoord en onwijs veel goud en armor.
    *hats
    weg die zooi.

    Ik kan het ook niet opbrengen om weer opnieuw te beginnen met het spel.
    Het is een leuk spel, een mooi spel, maar het heeft zo veel especten waar ik en de andere gamers me aan erger. En dat moet iedere morrowind gamer wel met me eens zijn.
     
  18. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ik erger me opzich niet aan zo extreem veel dingen in het spel, sommige dingen duren wat lang, en sommige quests zijn echt nutteloos maar verder is alles wel oke, ja om nou opnieuw te beginnen is echt te.

    (ik geef net die chickmaster van de fightersguild de bittercup van 100.000 eurotjes en dan kan ik nog niet joinen, teringwijf, echt dit is echt zeer naar dat ik niks meer kan daar. als iemand mijn guild wou joinen en geeft mij een beker van 100.000 dan wist ik het wel, haha)
     
  19. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dan wil tog ff horen wat jij dan slechte aspecten van de game vind. Tuurlijk het spel komt wat langzaam op gang, maar dat is juist realistisch. Ik vond het fantastisch dat je in het begin niet zo snel was en dat je veel moeite moest doen om ergens te komen. Juist het opbouwen van je karakter vind ik zo tof in dit spel..
     
  20. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat is waarschijnlijk het probleem bij mij op dit moment. Ik speel zinds gister Morrowind (pc) En ik vind het best lastig. Ik weet vaak niet wat ik moet doen en waar ik heen moet. En ik wordt gek van al die teksten. Ik wordt moe van all die teksten te lezen. En questen vinden gaat ook nogal lastig vind ik. Maarja hoop dat het wat beter gaat naardat ik een tijdje heb gespeeld.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina