1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Help Topic [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 6 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar ik me echt aan erger is die journaal het is echt veel zoeken welke questen je nog moet doen en als je een hebt kan je nog die hele journaal doorbladeren naar info die je al hebt gekregen.
     
  2. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens. Gelukkig hebben de makers geluisterd naar de feedback van de spelers en naar mijn weten wordt het zoeken in je journaal naar quests makkelijker. Correct me if I'm wrong ;)
     
  3. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    als je nog weet hoe het heet druk je simpelweg op a in je journal en dan kun je het snel opzoeken, geen probleem, wat wel een probleem is dat ik niet meer kan joinen, damn
     
  4. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je 'je kan niet meer joinen'? Maar idd de journal was soms wel frustrerend, zelfs al had je het juiste trefwoord dan moest je nog een tijdje zoeken voor je echt had wat je eigenlijk zocht. Maar je zou de quests kunnen doen van de beelden van goden die je soms tegenkomt. Volgens mij zijn er in totaal 6, en allemaal vrij lang en belonend. MOet je maar een keer doen.
     
  5. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0

    kijk maar even hierboven, ik kan gewoon neit meer joinen VOOR ALTIJD

    bastards
     
  6. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kun je dan alleen de temple niet meer joinen...dus nog genoeg quests te doen...en ik vind de temple quests eigenlijk best wel saaj, zijn de moeite niet egt waard vind ik.
     
  7. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Hij kan de fighters guild niet meer joinen omdat hij 2x over de scheef is gegaan toen hij nog lid was.

    Overigens zijn de temple quests zeer de moeite waard om allemaal te halen. Bij de laatste quest ontvang je namelijk de ebony mail. Het allersterkste medium armor.
     
  8. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb Game Of The Year Edition, lang niet meer gespeeld :eek:
    Me character zit ergens in de level 40/50,, en ben bijna bij de laatste Main Questen :p
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ebony is toch heavy armor? Maar kan iemand me helpen waar ik ebony armor kan vinden? Want ik ben opnieuw begonnen en kan me de vind plaatsen niet meer herinneren.
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2006
  10. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ebony is heavy armor. Er is een high elf in de waistworks van de arena in Vivec die een full set draagt...je moet er wel voor zorgen dat de guards niet in de buurt zijn en dat je hem snel kan afmaken...let wel op, die gast is master trainer van 'acrobatics', dus als acrobatics een minor/major skill van je is, klik dan op de volgende link om volledig 'legaal' de deeltjes te verzamelen: KLIK

    hoogstwaarschijnlijk zijn er veel makkelijkere manieren om ze te verzamelen, maar het is al zo lang geleden dat ik de game nog heb gespeeld...
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Laatst bewerkt: 14 jan 2006
  12. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Orvas Dren heb je nodig om een main of side quest uit te spelen, dus doe dat nou maar niet.
     
  13. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Gewoon een Ebony cuirass ja.

    De Ebony Mail is een speciaal armor. Een uniek stuk. Zoals Carcass of the saviors hide (sterkste light armor cuirass) en Lord's Mail (sterkste heavy armor cuirass). En zoals ik al eerder zei: Je kunt het alleen krijgen door de temple quests allemaal te halen.
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Lord’s Mail kan je gewoon halen in Ebonheart. Je hoeft alleen maar iemand te doden en dan kan je hem zo afpakkenO-)!
     
  15. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik had het dan ook over de Ebony Mail.
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    En je had ook gelijk over dat Ebony mail medium armor is! Maar weet iemand meer over de Daedric Armor in Divayth in Tel Fyr? Moet je daar ook iemand die belangrijk is voor een quest vermoorden of kan je hem daar zo ophalen ;) !
     
  17. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Divyath Fyr is de enige in Morrowind die de complete set Deadric aanheeft (en de enige pauldrons en cuirass in het spel). Je moet hem dus vermoorden om de set compleet te maken.
    Hij is echter belangrijk voor de main quest.

    Overigens zitten de pauldrons en cuirass als ik me niet vergis wel in de GOTY editie. Op een van de twee plaatsen die je dan extra krijgt.
     
  18. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je die Divyath Fyr nog nodig als je dat vampier gebeuren hebt gehad? Want ik heb hem namelijk al een kopje kleiner gemaakt.:cool:
     
  19. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat 'vampieren' gebeuren heeft niks met de main quest te maken. Als je de Corprus ziekte bedoeld, dan heb je hem daarna idd niet meer nodig.
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Wat maakt het uit, gewoon iedereen vermoorden en heel Morrowind overheersen. Eerst Divyath Fyr, daarna vermoord ik iedereen in Dren Plantation en dan al die belangrijke mensen in Ebonheart}:] !

    Zijn er nog mensen die ik vergeet?
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina