Morrowind Help Topic [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 6 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik counterde dat blinding altijd met een heel gedoe door te zorgen dat ik op het moment dat ik de boots aandoe, 100% resistent tegen magicka ben. Ook als dat uitwerkt, heb je geen last van de blind spell.
     
  2. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Slim gezien, als Morrowind ooit backwards compatible wordt zal ik dat even proberen.

    Auke, heb je in alle grote steden al gekeken bij de clothiers, het zou me verwonderen als geeneen exquisite pants heeft...hoe zou ik er anders altijd zoveel gehad hebben.
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2006
  3. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Met die blinding boots doe ik het zelfde als Benneke wekrt goed.
    Ik heb zo wat elke winkel die kon vinden opgekocht en nog steeds geen pants maar ik heb nu tijdelijk een skirt(ziet er niet uit)

    Mijn armour lijst op het moment:
    Boots of blinding speed
    Cuircass of savior's hide
    Daedric left gauntlet: Fortify strenght 12 points
    Daedric right gauntlet: Fortify strenght 12 points
    Glass greaves: fortify strenght 2 points
    Telvanni cephalopod helm: Fortify strenght 20 points
    Exquisite belt: Fortify intellegence 8 points
    Exquisite pants: Fortify agility 12 points
    Exquisite ring: Fortify strenght 24 points (2maal)
    Exquisite shirt: Fortify strenght 12 points
    Exquisite skirt: Fortify intellegence 12 points

    Necromamcer's amulet

    p.s. kom er net achter dat je skirt en broek tegelijk kan.

    Mijn geupgrade stats op het moment:
    Strenght 206 (kan nu 1030kilo dragen)
    Intelligence 145
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2006
  4. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Corprus Stalker And Rels Tenim fighters quild quest

    Waar is Rels Tenim ik kan hem niet vinden?
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2006
  5. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    in een een grot genaamd Shallit, vraag maar bij het ashlanders kamp.

    Is ten noord westen van achemmusa kamp op een eiland.

    In de grot moet je wel kunnen vliegen om bij hem te komen dus neem een mooi ringetje mee.
     
  6. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt ik ben nu guildmaster.
     
  7. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand nog een trader die cloths koopt voor de echte prijs?
    En boeken?
    En bottle onzin?
     
  8. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    The Talking Mudcrab koopt alles als ik me het goed herinner.

    Bestek, flessen, borden etc. kun je kwijt bij creeper in Ghorak Manor, Caldera.
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2006
  9. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewone kleren kopen ze allebij niet.
    En weet je misschien waar je kaarsen kan verkopen?
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2006
  10. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af, wrm je al die dingen wil verkopen, ze leveren bijna niks op...maar volgens mij kun je die kleren verkopen bij normale traders in dorpjes die allerlei waren verkopen.
     
  11. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wel ze verkopen omdat ik van ongeveer elk shirt pants etc 80 stuks heb dus mijn huis begint een beetje vol te raken dus ik ben bezig met grote schoonmaak.

    Heeft iemand een link waar je de sterkte van vijanden kan zien?

    En wat vinden jullie de beste summon spell?
    En is er een summon golden saint spell?

    Volgens mij heb ik een fout gevonden ik heb nu fortify spells die niet meer ophouden. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2006
  12. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer de pawnbroker in Caldera. (redguard)

    Klik

    Ik gebruik alleen maar de summon spell 'summon greater bonewalker' omdat de greater bonewalker het beste creature is om op te trainen.
    summon - doden met long blade, blunt weapon etc. - magicka regeneraten als de bar leeg is (slapen) - summon - doden - etc. etc.
    Ik heb bij GOTY difficulty op 100 gezet en 20 lvl getraint in een huis op de bovenstaande manier.

    Ja, in de hoofdtoren in de Telvanni settlement 'Tel Branora' (in het zuiden) is er een wizard die de sterkste summon spells verkoopt tegen een lage prijs.
    Wat ik altijd jammer heb gevonden is dat je sterke summons niet constant effect kan enchanten op exquisite amulets/rings. De sterkste summon die je op zo'n ring/amulet krijgt is de fire atronach. Dus als ik mijn ring aandoe heb ik constant die zwakke summon aan mijn zijde. Wat handig is, is als hij dood is, dan doe je gewoon de ring af en terug aan, en dan is hij automatisch terug levend.
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2006
  13. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Golden saints zijn echt heel tof. Ik vind het niet zo erg dat je geen sterke summons met constant effect kan enchanten, dat heb ik toch niet nodig, en ik vind die summons altijd maar irritant.
     
  14. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde ze ook voor soultrap gebruiken.

    Edit: mage quild balmora quest: telvanni spy

    Ik heb trebonius al vermoord voor zijn amulet kan ik hem nog uitspelen?
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2006
  15. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je hem gedood in de arena? Als je hem hebt vermoord nadat je met Edwinna Elbert hebt gesproken over 'becoming Arch-mage' en dan Trebonius hebt uitgedaagd in een duel, dan ben je automatisch al de nieuwe arch-mage.
    Als je het anders hebt gedaan, praat dan met alle opdrachtgevers en check of zij niets aan je situatie kunnen veranderen.
    Als je het logisch benadert dan ben je nu in feite al Archmage, want je hebt de vorige archmage vermoord...in dat geval kun je geen quests meer doen...

    http://morrowind.ttlg.com/spoiler/mages/athrys.shtml#MG_SpyCatch (UESP is down, dus heb een andere gezocht)
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2006
  16. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben pas warlock maar heb hem al heel lang geleden vermoord en niet in de arena.
    Maar bij wie krijg je normaal de opdracht om hem te vermoorden dan ga ik daar even praten.
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2006
  17. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand zegt dat je hem moet vermoorden maar Edwinna Elbert (opdrachtgever mages guild Ald Ruhn) zegt wel dat als je Archmage wil worden, dan moet je Trebonius uitdagen in de arena.
    Ik snap nog altijd niet waarom je hem zo vroeg hebt vermoord...aan de ene kant wil je alle quests completen maar aan de andere kant heb je besloten de guildmaster te vermoorden omwille van een (in mijn mening) nutteloze amulet, tja natuurlijk als er geen guildmaster is moet je de rest van de quests niet meer doen...kijk bij je stats, er staat misschien al dat je guildmaster bent.
     
  18. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vermoord omdat ik niet wist dat hij quildmaster was en ik ben nog steeds warlock.

    Ik doe nu tussendoor maar thieves quild ben nu bij the Redoran master helm quest maar kan je die nog ergens anders halen dan in arobar manor want daar lukt het alleen als ik een belangrijke npc kill.
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2006
  19. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat je de helm wilt stelen die op de kast ligt, er is echter nog een andere, en die is makkelijker te stelen.
    Ga naar de Lltheri Manor bedrooms en neem de eerste deur links...rechts van die deur vind je een chest met een master helm.
    Als deze ook niet lukt, ga dan naar Gnaar Mok naar Wadarkhu in Dreugh-Jigger's Rest. Wadarkhu is de master trainer van de skill 'sneak'. Train tot 60-100 en ga dan de helm stelen.
     
  20. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem bedankt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina