1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Help Topic [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 6 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Weet iemand wat ik met de construction contracts moet doen? Ik heb die contract gevonden toen ik Duke Vedam Dren had afgeslacht.
     
  2. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Je mag sommige mensen afslachten, maar Duke Dren toch niet lol. Anyway, wanneer je een great house joined mag je een stronghold bouwen, en het zijn die contracts dat je daarvoor nodig hebt, zeg maar de 'land deeds', de toelating tot het bouwen van je stronghold.
     
  3. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    En helaas kun je er niet eens zelf in wonen of ingaan...
     
  4. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je op een of andere manier je spells verwijderen die je toch niet gebruikt? mijn lijstje raakt overvol, en als ik iedere keer weer terug naar mijn amulet of shadows moet scrollen kost me echt tijd.

    Amulet of shadows _O_
     
  5. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    binnekort oblivion ik kan niet wachten, alleen voor dat spel koop ik al een 360? wat ik dan ook ga doen muahha
     
  6. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan je spells verwijderen met de witte knop.
     
  7. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Thanks,

    weet je ook een manier om een guild te joinen als ik twee keer iets fout heb gedaan en ze zeggen, you messed up twice you will never be pc§ù"é%next rank.
    dit is echt gruwelijk irritant ik kan nu de fighters en temple nooit meer joinen
     
  8. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    weet iemand hoe ik bloodmoon kan spelen? eerst heb ik alleen maar morrowind gespeeld en heb nu ook bloodmoon geinstaleerd. maar na de installatie druk ik op play en vraagt hij weer naar morrowind. en in morrowind zie ik niks nieuws op de map.

    edit: ik heb het al op internet gevonden.
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2006
  9. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb jij iets verkeerd gedaan, want na het bouwen kun je er gewoon in en het gebruiken voor storage...alleen jammer dat de 3 strongholds afgelegen liggen. Redoran = tussen Maar Gan en Ald Ruhn, Hlaalu = Odai Plateau, Telvanni = Tel Uvirith
     
  10. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm dat heb ik idd nooit geweten, maar voor zover ik weet kun je officieel toch maar één House joinen? En je kunt er toch gewoon een mark spell op roepen als je er echt vaak komt?
     
  11. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je killt iemand in bv. Balmora en neemt zijn huis. Hebben jullie eigenlijk ook allemaal een flowting loot sack of zo iets echt een vaag ding.
     
  12. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt een 2de Great House joinen...weet je wel, Hlaalu, Redoran, Telvanni.

    Sven, als UESP.net niet down was, zou ik je nu een link geven naar een pagina waar ze de glitch uitleggen waarbij je bij 2 great houses tegelijkertijd kan. 1 van die glitches heb ik onbewust ervaren en ik zit bij Hlaalu en Telvanni. Alleen jammer dat om 1 of andere reden je wel alle quests kan doen voor beide, maar ze willen geen 2de great house bouwen...
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2006
  13. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    O die huizen daar ben nog geen eens mee begonnen, eigenlijk ook geen zin in.
     
  14. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niets tegen simpele guild quests, maar ik vind de great house quests erg boeiend na een tijd hoor...vooral die van Hlaalu. Slijmen bij Patrons en zorgen dat ze je steunen door hun om te kopen is altijd leuk.
     
  15. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn voorkeur gat echt naar de telvanie, krijg je veel betere items
     
  16. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat heb ik ook een keer gehad, ik weet alleen niet meer wat ik had gedaan, maar toen ik een keer keek zag ik opeens dat ik lid was van Hlaalu en Redoran en ik had zoiets van wtf? Maar ik vind Hlaalu idd ook erg leuk om te doen.
     
  17. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ach ik doe gewoon alle quests en dan zie ik wel verder hehe
     
  18. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hou van morrowind
     
  19. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol dit is de droogste post om een topic om hoog te brengen.8)

    Maar ik ben het wel met je eens.
     
  20. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    IEDEREEN ZEG MIJ NA

    IK HOU VAN MORROWIND


    edit// sorry meneer moderator
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina