1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Help Topic [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 6 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Sickness, nou is het weer klaar oke?

    Bij de volgende anti-post van je moet ik je toch echt een OW geven... :eek:
     
  2. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry maar wat bedoel je eigenlijk met anti post en wat is een ow
     
  3. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik bedoel dat ik even in je post geschiedenis heb gekeken en veel waardeloze dingen zie en daarnaast heb ik je hier nog niet zo lang geleden over aangesproken. Dus let aub ff op je posts.

    OW= Officiele Waarschuwing.

    Verder via PM bitte en hier weer Ontopic. :)
     
  4. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff 2 vraagjes, ik ben net begonnen (ik ben dus nog maar zwak en level 1?) en ik ben op zoek naar een goed heavy harnas, waar kan ik dit halen?
    en ten tweede vroeg ik me af waar ik al mijn shit het beste kan verkopen ,want heel veel winkels geven maar heel weinig geld voor mn spullen...
     
  5. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    verkopen doe ik altijd bij de creaper

    ga naar caldera met mage dan uit het gebouw rechts achteraande straat rechtstvoor staat een villa, daaringaan eerste verdieping staat een beest die heeft 5000 cash


    ik zou trouwens niet voor heavy armor gaan, dan kun je veel minder dragen en zeker in het begin. ik heb altijd light of medium zodat ik nog een master and pestal en calcunator en die anderen mee te kunnen nemen, daar verdien je grof geld mee, je steeld vind kruiden bladeren enz gaat even naar meneer creaper maakt honderden potions en verkoopt ze aan die dude, hoe beter je daarin word hoe duurdere potions je maakt en hoe lichter ze worden met rank 100 in alcamy zijn ze nun zwaar. ik heb er weleens 1000 vastgehad nou voor 175 per stuk is dat lekkere winst.

    je kunt ook bij de creaper een oud maar handig trucje gebruiken dat is het inkopen van dingen van hem voor bijv 4800 en dan die dingen verkopen voor 5000 dus 200 winst of je koopt voor 100.000 van hem als hij al veel van je heeft. dan heeft hij 100.000 geld dan verkoop jij je dingen van boven de 5000 die hij nooit van je kan kopen omdat hij maar 5000 heeft en dan heb je voor 50.000 winst heerlijk deze manier. tijdrovend maar heerlijk.

    tja verder zou ik zeggen veel geld verdienen en veel trainen bij trainers en master trainers enz heel relaxt. en persoonlijk zou ik geen heavy armor nemen

    als je bijv bij een winkel iets wilt verkopen bribe hem dan eerst, dan geeft hij meer voor je geld en is hij altijd blij je te zien, als je iets aan iemand verkoopt wat hij niet afslaat word hij blijer je te zien je kunt hem ook briben en dan geeft hij ook meer. ben je in het begin wel wat kwijt maar uiteindelijk heb je winst

    en opletten bij armor en weapons dat je ze fixt van te voren dan zijn ze meer waard
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2006
  6. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, ik heb al gekozen bij hoofdskill voor heavy armor, omdat ik vooral op combat wil focussen
     
  7. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    klik. Ebony is het op één na beste heavy armor material in het spel, op die site vind je de locaties van de verschillende sets.

    Creeper in Gharok Manor, Caldera.

    Of

    The Talking Mudcrab

    Beide merchants zijn creatures. Creatures hebben geen disposition en/of personality ratio tegenover jouw character, waardoor hun startkapitaal door niets bepaald wordt. Met als gevolg dat ze kopen en verkopen tegen de volle prijs. De truuk dat Sickness gebruikt is eigenlijk een bug, maar het is enorm handig, want je kan zo je items die meer waard zijn dan 5000 gold ook voor de volle prijs aan hun verkopen.
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2006
  8. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    de mudcrab is bagger. die staat te ver weg
     
  9. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft dubbel zoveel kapitaal, en er bestaat ook zoiets als Mark en Recall.
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2006
  10. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    ik gebruik ook altijd de mudgrab als je een mark/recall spell hebt kan je snel heen en weer en bij mudgrab kan je daar gewoon even slapen en hij heeft zijn geld weer bij die creaper moet je eerst telkens de stad uit voordat je kan slapen.
     
  11. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat dacht ik eerst ook, maar die orcs geven geen fuck om wat je daar doet. Je mag voor hun part zelf items stelen. Ik ruste dus gewoon 24 uur uit voor Creeper's neus.
     
  12. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    En je kreeg geen bounty???
     
  13. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg alleszins nooit 'your crime has been reported' in Gharok Manor.
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    http://www.uesp.net doet het niet :mad: ! Gister nog een paar potions gemaakt van 50k, geweldig gewoon. Een paar dagen later werkte ze nog steeds :) .
     
  15. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had nog een vraagje, nou heb ik voor mijn character als main skill alteration gekozen voor het openen van sloten en kisten, maar nou kan ik nergens vinden hoe ik deze skill uberhaupt kan uitvoeren. moet ik ergens een spell vandaan halen? ik de mages guild heb ik er alleen een kunnen vinden die maar 1 keer werkt... en daarna verdwijnt...
     
  16. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Spells kun je het beste kopen in tempels, deze vind je aan de rand van elke grote stad. Let wel op, water breathing, water walking en levitation zijn ook Alteration spells, dus beperk je niet tot het openen van deuren om deze skill te trainen. Het beste kun je voorlopig de spell 'Ondusis open door' kopen (Ondusis is waarschijnlijk verkeerd gespeld, het is immers een jaar geleden), dat voorziet je van het effect open 50pt. waarmee je alle deuren die lager dan 50 lock hebben kan openen.

    De spell zelf kan je uitvoeren (je hebt de xbox versie hoop ik) door naar je magic menu te gaan en daar deze spell te kiezen. Vervolgens ga je uit je menu en moet je op 'Y' drukken zodat je character gereed is om te 'casten'. Dan druk je op je right trigger om magic te casten. Als je vervolgens weer wilt slaan met je zwaard moet je op 'X' drukken.
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2006
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Je hebt een scroll gekocht, geen spell 8) . Om spells te kopen moet je niet bij bartner(ofzo) kijken maar bij spells.
     
  18. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik het beste heengaan voor spells? ik ben namelijk al naar vivec geweest (heb daar een uur verdwaald rondgelopen) en balmora op zoek naar spells, maar beide tempels hadden niet de spells die ik zocht (open door en water breathing spell)
     
  19. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk gewoon rustig rond, trek van stad tot stad, ga naar elke mages guild en tempel met de silt strider/teleport en je zal snel je spell vinden. De volgende mages bieden volgens mij alteration spells aan:

    Heem-La en Gildan in de mages guild van Ald-Rhun.

    Een paar mages in de mages guild van Balmora.

    Medila Indaren in de mages guild van Caldera.

    Voor de rest kun je nog eens rondkijken in Sadrith Mora, Suran, Tel Branora, Tel Mora, Telvanni canton in Vivec.
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2006
  20. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt inderdaad voor zijn neus slapen of via de deur op de zelfde verdieping op het balkon. ik gebruik overigens mijn mark en recal spells altijd voor de quests dat is het fijnst. gewoon bij de opdrachtgever mark en dan heel het roteind lopen soms gewoon recal heel handig. ik vind het jammer dar je niet met command creature de creaper mee kan nemen, ik heb een huis in balmora met echt echt echt bijna alle dure en goede wapens dus als ik hem nou daar heen kon nemen zou fijn zijn. maar niet dus. owja huis krijg je door de dude in het huis te doden heel handig en snel.

    weet iemand nog waar ik de amulet of shadows heb gevonden, ik bedoel het beste chanted item on the freaking island. ik ben vergeten waar ik hem heb gevonden, ik heb hem wel maar ik weet niet meer waar vandaan.


    EDIT// ik had trouwens de 1000 post hehe
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina