verkopen doe ik altijd bij de creaper
ga naar caldera met mage dan uit het gebouw rechts achteraande straat rechtstvoor staat een villa, daaringaan eerste verdieping staat een beest die heeft 5000 cash
ik zou trouwens niet voor heavy armor gaan, dan kun je veel minder dragen en zeker in het begin. ik heb altijd light of medium zodat ik nog een master and pestal en calcunator en die anderen mee te kunnen nemen, daar verdien je grof geld mee, je steeld vind kruiden bladeren enz gaat even naar meneer creaper maakt honderden potions en verkoopt ze aan die dude, hoe beter je daarin word hoe duurdere potions je maakt en hoe lichter ze worden met rank 100 in alcamy zijn ze nun zwaar. ik heb er weleens 1000 vastgehad nou voor 175 per stuk is dat lekkere winst.
je kunt ook bij de creaper een oud maar handig trucje gebruiken dat is het inkopen van dingen van hem voor bijv 4800 en dan die dingen verkopen voor 5000 dus 200 winst of je koopt voor 100.000 van hem als hij al veel van je heeft. dan heeft hij 100.000 geld dan verkoop jij je dingen van boven de 5000 die hij nooit van je kan kopen omdat hij maar 5000 heeft en dan heb je voor 50.000 winst heerlijk deze manier. tijdrovend maar heerlijk.
tja verder zou ik zeggen veel geld verdienen en veel trainen bij trainers en master trainers enz heel relaxt. en persoonlijk zou ik geen heavy armor nemen
als je bijv bij een winkel iets wilt verkopen bribe hem dan eerst, dan geeft hij meer voor je geld en is hij altijd blij je te zien, als je iets aan iemand verkoopt wat hij niet afslaat word hij blijer je te zien je kunt hem ook briben en dan geeft hij ook meer. ben je in het begin wel wat kwijt maar uiteindelijk heb je winst
en opletten bij armor en weapons dat je ze fixt van te voren dan zijn ze meer waard
Laatst bewerkt: 13 mrt 2006