1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Help Topic [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 6 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep The Blinding Boots of Speed (+200 Speed dacht ik).
    Je moet wel Magic Resistance hebben, liefst 100% natuurlijk, maar dat is niet zo makkelijk. Ik zou eerst het Cuirass of the Savior's Hide halen in Tel Fyr (hij ligt in de kast met lock level 100 op de verdieping waar die goede gast ook staat). Als je die hebt ga je of naar Gnaar Mok of naar Ald'Ruhn. Die kerel is een handelaar en je moet hem naar Gnaar Mok brengen. Hij staat of een flink eind ten westen van Ald'Ruhn of op de lijn Ald'Ruhn-Gnaar Mok. Ik ga gewoon bij Gnaar Mok het land op, de bergen over en loop dan een beetje van noord naar zuid.. je moet hem wel vinden. Kan het nog wel even opzoeken
     
  2. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt beide! ik zal is gaan kijken.
     
  3. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    resit magic voor 100 % on self voor 1 of 2 seconden moet je maken bij een spellmaker. dan deze spreuk doen en de schoenen aan trekken, easy as that.
     
  4. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wat vragen:

    ik heb het oude deel maar als ik het nieuwe deel koop....kan ik dan mijn oude savegame erop spelen?

    en ik ben bezig met een quest en moet een kubus vinden.
    ik kan de plek van dwemer ruine (?) nie vinden.
    weet iemand waar die is?
     
  5. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Eindelijk weer eens iemand die ik kan helpen (ik kom de laatste tijd steeds te laat om antwoord te geven op vragen)

    Ja, je kunt je oude savegame erop spelen.

    Aannemend dat je de ruine al hebt gevonden. In de hal waarin je binnen komt zien drie etages.
    1) de deur waar je naar binnenkomt
    2) de bodem
    :cool: tussen de deur waar je naar binnenkomt en de bodem ligt nog een etage. Daar vind je een deur. In de ruimte achter die deur ligt de kubus.

    Zou je de ruine nog niet hebben gevonden.
    De ruine vind je door Balmora uit te lopen. Bij de kruising richting Fort Moonmoth ga je naar links. Pak de weg omhoog. Na een paar meter lopen kom je bij een brug (met een man die je aanvalt). Als je de brug over bent zul je aan de rechterkant een kleine ruine zien. Dan is het alleen nog een kwestie van de deur zoeken (dat moet niet al te moeilijk zijn, aangezien het maar een kleine ruine is).
     
  6. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    heey bedankt benneke! (ik was vorige morrowind tread was ik ook helemaal druk bezig met morrowind...alleen je kent me nie meer denk ik. :p)
    en had hem nog nie gevonden die ruine.
     
  7. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    hey, is er een mogelijkheid om je skills nog te veranderen, want ik heb heel veel spullen en geld en ik ben best ver dus ik heb niet echt zin om op nieuw te beginnen?
     
  8. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Veranderen kun je ze niet meer, maar waarom zou je dat willen? Zodra je op een andere manier gaat spelen krijgen die skills ook punten.
    Als je eerst blunt weapon speelde en opeens short blade gaat gebruiken gaat jouw short blade skill stijgen. Het enige 'probleem' is dat je totale level niet zal stijgen als de skill niet bij de major/minor zit.
     
  9. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wat vragen:

    1: wat houd klasse in eigenlijk? want ik ben nu al een tijd bezig en had bij klasse zelf iets ingevuld, nu blijkt dus dat je ook namen uit kon kiezen.

    2: ik heb dus de quest gehaald van die opdrachtgever. (ben de naam vergeten)
    ik moest in vivec info halen overt nervanine en nog meer van die dingen.
    ik heb dus alle spullen en ben terug naar me opdrachtgever gegaan.
    nu zegt ie dat hij wat tijd moet nemen om het door te lezen en dat ikd e volgende quest kan doen.
    maar wat het probleem is is dat die spullen die ik moest verzamelen nog steed bij me heb, kan ik ze nu gewoon weggooien of moet ik ze bewaren, want ikw il ze nie de heletijd mee sjouwen.
    zelf heb ik ook nog het boek van ''on morrowind'' en mijn vrijlatingsbrief.

    3: ik heb nu dus de blinding boots of speed maar als ik ze aantrek word me beeld zwart, ik zie dus niks meer, telkens maar weer.
    je ziet me map nog wel en me inventory maar ik kan voor de rest niks meer zien, als ik ze uit doe kan ik alles weer zien, is dit een fout in het spel? of ligt het aan mijn poppetje?
    en op me oude save heb ik ze ook aan maar daar is niks mis mee, alleen deze save.
     
  10. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat het veel langzamer gaat... en volgens mij, maar dat weet ik niet zeker, ben je ook altijd beter in bijv. Short Blade als je die bij major/minor hebt zitten dan als je die bij misc hebt zitten. Maar dat weet ik niet zeker.

    Edit:

    1. Dat is gewoon een naam die een vast pakket aanbiedt. Een wizard zal bijv. veel magic in zijn major/minors hebben. Eigenlijk dus een voorbepaald karakter.

    2. Hier wordt ik niet echt wijzer van? Ik heb de mainquest al een tijd geleden gedaan en zit er dus niet echt meer in, en zo kan ik niet weten welke quest je bedoelt. Je moet wel vaker info krijgen over nerevarine. Mss weet iemand anders het wel?

    3. hehe.. daarom heten ze Boots of BLINDING speed. Je moet iets hebben dat Resist Magic heeft. Ik had zelf eerst het Cuirass of the Savior's Hide (zie pagina hiervoor hoe je die kan krijgen), maar hierboven.. of op de pagina hiervoor, staat ook een goede oplossing.
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2005
  11. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Het stijgen zelf gaat toch niet langzamer? Het enige verschil tussen major/minor en misc is dat alleen bij de 1e groep de stijging telt voor het level-uppen en die skills zitten al op een hoger level aan het begin van het spel.

    Je kunt op verschillende manieren je character samenstellen. Een daarvan is een classe kiezen. (warrior, battle mage etc) Dan staat daar die naam, maar als je zelf de stats uitkiest maak je een eigen klasse. Die kun je dan ook een eigen naam geven als je dat wilt.

    Op jouw 2e vraag weet ik het antwoord zo niet. Ik zou ze in ieder geval niet verkopen. Bewaar ze ergens in een huisje bij je andere spullen zodat je ze altijd nog terug kunt vinden. (doe dit btw met alle items die je tegenkomt en 'speciaal' zijn. Het zou niet de eerste keer zijn dat iemand een quest niet kan halen doordat hij het item al eerder heeft gevonden en verkocht)

    Die boots hebben dat effect ja, het zijn de blinding boots of speed. Zorg dat je een item hebt met resist magic. Armor of the Savior's Hide is bijvoorbeeld een goed item hiervoor.
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2005
  12. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt!
    gelukkig want ik dacht dat het aan me spel lag.
    en sorry, ik kan nooit al die namen onthouden............
    en met die spullen, ik bewaar ze dan wel ja, kan het zijn dat als ik ze drop in een huisje, (van die opdrachtgever) dat het daar dan blijft liggen?
     
  13. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb bij een huis de eigenaar vermoord en nu kan ik gewoon zijn huis gebruiken dus ik kan daar ook al m'n spullen dumpen, kan je proberen maar gebruik wel taunt als je iemand gaat vermoorden.
     
  14. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij een van de main quest ik moet een schild en dagoth cup en coprus vinden in een gebouw ik moet alleen die cup nog maar die kan ik niet vinden.
    Wie weet waar die is?
    De quest heet Kogoruhn.
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2005
  15. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, zal ik doen, maar ik dump me spullen dan wel in de kamer van Caius want daar kom ik vaak. ;)
     
  16. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben bang dat dus mijn spullen verdwijnen als ik een heletijd in een kamer laat liggen.
    verdwijnen de spullen nie want dat wil ik wel zeker weten.
     
  17. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, die verdwijnen niet. Voor de fightersguild in Balmora moet je een keer een orc vermoorden in die stad. het huisje dat hierdoor 'vrij kwam' :+ heb ik als opslag gebruikt. Ik ben hier nog nooit wat in kwijt geraakt.
     
  18. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    oh, heel erg bedankt! zal meteen ff huisje zoeken.
     
  19. Thriceaddict

    Thriceaddict Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Die is in te dome of pollocks eye op het dak. Waar precies weet ik helaas niet meer.
     
  20. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet op het dak hoor... dacht ik. Hij zit in een van die kleine gebouwtjes, dus niet in het tunnelnetwerk diep in de ruine. Hij staat volgens mij op een tafel links van waar je binnenkomt, maar dat weet ik niet zeker. Dus in een van die domes ligt ie wel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina