1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Help Topic [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 6 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt de GOTY-versie?? naar mijn weten zitten er geen capes in hoor. En GOTY moet je echt hebben, die is echt veel beter. Loopt niet meer vast, bugs zijn eruitgehaald, je hebt de 2 uitbreidingen (Tribunal en Bloodmoon), kortom: GOTY is een must....
     
  2. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    GOTY is zeker de moeite waard omdat je de moeilijkheidsgraad kan aanpassen zodat het zelfs een uitdaging blijft op hogere levels en vooral the Museum of Artifacts is echt grappig.

    V.w.b. de bugs ben ik het niet helemaal eens. Hij blijft inderdaad niet meer hangen maar ik heb nou al een paar keer gehad dat een area verkeerd werd ingeladen waardoor hij de heuvels "verschuift". Dan loop je bijv. gewoon op een rechte vlakke weg en ineens loop je de lucht in zonder dat er een berg is 8)
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2005
  3. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem denk ik wel kopen, ik wacht nog wel ff.
    en ik weet zeker dat ik een plaatje met een cape heb gezien.
    HEEL zeker!
    maar ik was zo met een quest bezig, moest in een grot 3 dingen vinden, corprus weedings, shadow schield en dagoth cup.
    dat heb ik nu dus maar toen kwam ik dus een dagoth cup tegenn, ik had hem gedood, moest dat wel want ik dacht dat hij erg belanrijk was ofzo?
     
  4. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    De dagoth cup is een beker dus ik weet niet hoe je die wilt vermoorden?
     
  5. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    oeps, bedoel een dagoth urh....:p haha.
    maja, ik zit nu vast bij de volgende opdracht, the thir trial?
    ik moet dus een star zoeken maar dan krijg ik zo een raadsel.
    nu heb ik dus op internet gekeken en dan zie ik al die plekken over die raadsel, maar wat moet ik daar dan doen?
     
  6. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Je moet die grot opzoeken en daarbinnen krijg je die star, als ik het goed heb.

    EDIT: Ik probeer nou die bouthiah-shine quest te doen, waarbij je goldbrand krijgt bij voltooing, alleen moet ik ergens boven Hla Oad zo'n shrine vinden, maar ik kan hem nergens vinden. Heeft iemand goede tips waar ik hem makkelijk kan vinden?
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2005
  7. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor die ster moet je naar azura's shrine die ligt zuid oost (je ziet hem op je plattegrond die bij de boekjes zit) dan moet je naar een eiland helemaal bovenaan de wereld en daar moet je een paar ventjes verslaan, daarna terug naar azura's shrine en dan krijg je de ster.
     
  8. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat kan je nu precies met dat pelgrims path. Dan bezoek je zo'n shrine en wat moet je daar dan mee?
     
  9. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    @master of blades:

    Op je kaart is die shrine een kruisje in het water, vanaf Hla Oad loop je naar het noorde langs de kust. op de hoogte van de deadric shrine ga je naar het westen, naar een x aantal meters zie de "verdronken" shrine liggen, je moet praten tegen het hoofd..(er is geen ingang of dergelijke).

    @xboxwulez

    als je het pad heb gedaan, ben je aangesloten bij de tempel en kan je daar opdrachten voor gaan doen, met zo nu en dan zeer goede reqards. ebony mail armor, met goed constante effecten daarop,bijvoorbeeld.
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2005
  10. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    De Pilgrims Path is een boek waarin alle shrines staan die je moet bezoeken om bij de Temple te mogen. Als je alle shrines hebt bezocht dan kun je de opdrachten van de Temple gaan doen.

    Daarnaast heb je ook nog een paar Deadric shrines die je opdrachten geven en als je die doet krijg je bijzondere voorwerpen van die desbetreffende Deadra.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2005
  11. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Dus dat kruisje op die map die daar ten noordwesten van Hla Oad staat is de shrine, maar dan onder water?
     
  12. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt! die shrine is onder water.
     
  13. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben oo kweer eens aan morrowind begonnen, was van plan hem op lvl 1 uit te gaan spelen maar had ik al snel gee nzin meer in.. nu lvl 3 en umbra's sword+ volledig deadric armor.. alleen de helm nog en item voor constan 10 strenth erbij en
    120 000geld:9 ... toch wel weer leuk om te doen, morgen met de mainquest beginnen en die snel uitspelen.
     
  14. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Vet dat veel mensen nog morrowind spelen :)
     
  15. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja inderdaad. Alleen is iedereen me daardoor steeds met de antwoorden op vragen. Ik voel me zo nutteloos. :'-( :+
     
  16. lexhamersma

    lexhamersma oblivion addict

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    hey beste mede gamers, ik ben al een tijdje bezig om een walktrough voor dit geweldige spel te vertalen vanuit het Engels. Dit lukt best wel aardig duss ik zal iedere keer als ik wat getypt heb het hier op de site zetten. Het zal wel even duren voordat ie helemaal af is maar goed, dan moeten jullie maar even w8en. 8)

    Handtekeningen worden na de presentatie uitgedeeld. :9 hahah nee hoor. Maar ik hoop wel dat hij snel af is. Ik denk dat rond april dat hij wel af is. _O_ wish me luck
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2005
  17. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    waar staat hij nu dan?
     
  18. B u L l I T

    B u L l I T New Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb laatst een wapen gevonden de keening maar als ik die wil gebruiken val ik opeens dood neer hoe kan dat en hoe kan ik verkomen dat ik steeds dood ga??
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2005
  19. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Let Op! Hieronder verklap ik een gedeelte uit de mainquest. Kijk hier niet als je Vivec nog niet hebt ontmoet in de mainquest, anders kan ik dingen verklappen:

    Je moet de wraithguard hebben, de handschoen. Die krijg je van Vivec, de god in Vivec. Dit zijn de laatste handelingen die je in de mainquest moet verrichten. Als je nog niet op het punt bent gekomen om vivec in de mainquest te vinden, dan moet je keening niet gebruiken. Keening is namelijk het wapen om Dagoth Ur mee te verslaan en heeft zo'n extreme kracht, die kan alleen behandeld worden met de wraithguard.

    hier de link voor de quest:
    http://www.uesp.net/morrow/quest/mq_vivec.shtml
     
  20. lexhamersma

    lexhamersma oblivion addict

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    neej ik heb nu nog niks op de site gezet, dat komt nog binnenkort. duzzzzzzz
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina