1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Morrowind] help?!?!

Discussie in 'Algemeen' gestart door -TheKes-, 12 dec 2002.

  1. -TheKes-

    -TheKes- Fable(ous)

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey people,

    Ik heb de game Morrowind pas aangeschaft en het ziet er zeer gelikt uit. Ik ben net pas bezig, maar ik heb nu al twee problemen:
    1) Ik ben in Balmora en ben lid van de Thieves Guild. Ik heb al een paar opdrachten goed uitgevoerd en nu heb ik van Sugar-Lips Habasi de opdracht gekregen om naar Hla Oad te gaan om bepaalde Dwemer artefacts van ene Ra'Zhid die in Fatleg's Dropoff staat. Nou ik ben in Hla Oad, maar niemand wil me iets nuttigs vertellen en als ik ze probeer om te kopen vertellen ze alleen dat die Ra'Zhid een koper voor de Dwemer artefacts zoekt. Van Ra'Zhid krijg ik echter niks. Hoe kom ik nu aan die Dwemer artefacts??
    2) Als ik Hla Oad wat verder verken, kom ik onder in Fatleg's Dropoff ene Relam Arinith tegen die vraagt of ik een slaaf, Rabina, naar Balmora wil brengen. In Balmora moet ik de slaaf geven aan Vorar Helas. Ik kan die Vorar Helas helemaal niet vinden in Balmora, alleen zijn huis en die is op slot. De locklevels zijn te hoog voor mij om het huis te lockpicken. Hoe moet ik die slaaf nu afleveren??

    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
     
  2. RedSolÐier

    RedSolÐier Ja ..?

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    koop een spell in de mage guild, Ondushis Open door voor 150 gold, daarmee kan je deuren tot lvl 50 openen
     
  3. tfo

    tfo gta vc verslaafd

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    en als je een beetje hoge alteration hebt dan kun je de spell verhogen naar open lock 100pts on tough of target.

    wat nou lockpicks? magic takes over hehe (ben zelf lvl 60 security maar ok)
     
  4. Rego

    Rego Reg0wnage!!

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe hoog moet je alteration eigenlijk zijn om die 100 pts met een beetje redelijke change te doen en hoeveel kost het om em te maken?? Want ik heb wel Ondushis open doors(50 pts) en wild open (50 - 100 pts, die doet het trouwens amper goed maar ja ligt denk aan me level (7)) maar daar red ik het vaak niet mee.
     
  5. -TheKes-

    -TheKes- Fable(ous)

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die spell gekocht en het is gelukt!! Thanks, dat andere probleem met die artefact heb ik inmiddels ook opgelost. Nou ga ik weer verder.
    Mzzl
    8) 8) 8) 8) 8)
     
  6. RedSolÐier

    RedSolÐier Ja ..?

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb met die Ondushi Open Door. en met een Soul gem met een Orgim Titan erin. Een Excuisite Amulet gemaakt met Open door 100-100, ik heb het zelf gedaan, wel zo goedkoop, als je het laat enchanten. iets van 30000 ofzo??
     
  7. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    bij mij ook ongeveer maar ik heb nu wel een amulet die alles kan openmaken.....want ik had iets van 70000 in geld maar das nu wel minder ook dankzij de trainingen
     
  8. RedSolÐier

    RedSolÐier Ja ..?

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    de enchant kosten, als je het laat enchanten dan. haal je er 3dubbel dik uit, nu je alles kunt open. en toegang hebt tot nog veel duurdere dingen
     
  9. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    als je ze eerst geld geeft of admire doet totdat ze je 100 of 90 ofzo aardig vinden, kost dat nog maar 3000 ofzo... wel zo handig :D .
     
  10. RedSolÐier

    RedSolÐier Ja ..?

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf doen is nog handiger
     
  11. tfo

    tfo gta vc verslaafd

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    enchanten is heel fijn en redelijk goedkoop.
    ik heb heel veel dingen ge-enchant en voornamelijk equisite want die amulet of ring heeft 120 enchantment en das wel zo fijn, de hoogste die ik heb kunnen vinden was een daedric tower shield met een enchantment rating van 225 (jammer dat er nix bestaat dat een hogere enchatment rating heeft, nu kun je alleen maar redelijke enchantments maken :'-( )
     

Deel Deze Pagina