1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Morrowind Helpthread [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Cygnum, 20 mrt 2006.

1. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    House Hlaalu focust op stealth/combat.
    House Redoran focust op combat.
    House Telvanni focust op magic.

House Hlaalu stronghold heeft inderdaad de beste ligging (Odai Plateau dichtbij Hla Oad).

Door een bug is het mogelijk om 2 Great Houses te joinen i.p.v. maar 1:

"Once you join one of the three great houses, you won't be accepted into the other two. However, there is a way around this. First join either House Telvanni or House Redoran. Then, go to the Dren Plantation and either kill Orvas Dren or get him to step down as head of the Cammona Tong. Finally, go see Duke Vedam Dren in Ebonheart. Talk to him about ''Cammona Tong'', and you will automatically be in House Hlaalu. As well as the other house you have already joined."

In de arena kan je zelf niet vechten, behalve als je voor de laatste mages guild quest de archmagister uitdaagt.

'Camonna Tong'.

De andere assassins guild heet 'Morag Tong'.

Laatst bewerkt: 1 apr 2006
  2. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had zin om arch-mage te worden dus heb trebonius in de arena vermoord en in mijn journal staat nu dat ik arch-mage ben, maar ik ben nog nu master-wizard ik denk omdat ik nog niet genoeg skills heb maar word ik wel arch-mage als ik de skills heb?

3. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan zijn, maar volgens mij is het een bug, want bij mij bleef er ook gewoon master-wizard staan.

4. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een idee waar ik het boek "Galur Rithari’s Papers" vandaan haal mijn walkthrough is een beetje onduidelijk.

Laatst bewerkt: 3 apr 2006
  5. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan de geschriften vinden op 3 plaatsen:

- The Secret Library (in de Hall of Justice, Vivec);
    - Tureynulal, Kagrenac's Library (ten zuid-westen van Red Mountain);
    - Galom Daeus (ten westen van Tel Uvirith en ten zuiden van de Serano Ancestral Tomb).

Als je de main quest al hebt gespeeld, klinkt de Secret Library je waarschijnlijk bekend in de oren. Zoniet, je geraakt er binnen via een luik in de vloer van de Barracks (als ik het me goed herinner). Het luik is lock level 70-75.

Kagrenac's Library is moeilijk bereikbaar omdat het binnen de ghostfence ligt en je er hoogstwaarschijnlijk vijanden tegen zal komen die je met blight zullen infecteren of gewoon te sterk zijn voor je. Misschien zit er zelfs een Ash Vampire, maar daar ben ik niet zeker van.

Let op, het is weldegelijk Kagrenac's Library a.k.a. Tureynulal, en niet Kagrenac's Study a.k.a. Endusal. Beide dwemer ruins liggen ten zuid-westen van Red Mountain.

Laatst bewerkt: 3 apr 2006
  6. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt maar in de Barracks heb ik nergens een luik kunnen vinden, hij zat in de office of the watch en hij was lock lvl 50.

In de mage quild balmora staat beneden een gozer die telkens boos word als je met hem praat. Ik kom er net achter dat hij bij mij weg is. Heeft iemand anders dit ook gehad zoja komt hij nog terug of moet ik opnieuw beginnen?
    En heb je hem eigenlijk nodig voor het verhaal?

Laatst bewerkt: 4 apr 2006
  7. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat een female orc? Dat is een necromancer. Necromancers worden gehaat en volgens mij voelde ze zich niet geaccepteerd en ging weg.
    Tenminste dat dacht ik, maar het kan ook gewoon een bug zijn, want ik herinner me mensen die klaagden dat ze verdween en dat ze zo niet meer verder konden met de main quest omdat zij je een belangrijk item geeft. In de PC versie kan je met de console haar 'respawnen', maar op de xbox versie ben je de lul.

8. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij bedoel jij die waar je spellmaking kan doen maar dat is hem niet. Ik bedoel die gozer die in de boekenkast staat te kijken. Maar ik denk dat het weer zo'n domme bug is.

Trouwens die travel mage in balmora die blokkeert de doorgang dus nu kan ik niet meer bij Ajira komen. En Galbertir staat bij nu beneden terwijl die bij mij vroeger altijd boven stond.

9. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, degene die spellmaking aanbiedt is die female high elf. Ik bedoel de female orc die in de hoek stond naast het rek met potions.

En dat Galbedir nu beneden staat is normaal. Dat heeft te maken met een andere mages guild quest...iets met verdoken recepies van Ajira.

Laatst bewerkt: 4 apr 2006
  10. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke dat klopt dan maar dat was niet bij me vorige game.

11. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu de Redoran stronghold maar heb je er nog wat aan?

12. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als alle 3 de fases van je stronghold gebouwd zijn, dan kan je het alleen gebruiken om te slapen of als opslagplaats voor je items.

Als je nog maar 1 fase achter de hebt en alleen het hoofdgebouw er staat, neem dan hier een kijkje voor meer info.

13. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan Faral Rethera niet vinden ze moet ergens in vivec, redoran compound zijn maar waar?

14. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke quest?

15. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zij geeft de redoran quests in vivec.

16. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Redoran Treasury.

17. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wist ik maar die kan ik niet vinden.

18. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op de map kan ik de treasury inderdaad niet vinden...hij wordt niet aangegeven. Check anders even de waistworks en underworks, doorloop het hele canton, misschien vind je de treasury wel niet in de plaza? Als je het dan nog niet vind.:{

19. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan het echt niet vinden dit zegt mijn walktrough: Vivec - Redoran Canton - Redoran Waistworks - Redoran Treasury - Redoran Vaults. maar ik kan het niet vinden:confused:

En wie is de armorer master trainer, volgens mij was het Sirollus Saccus in Hawkmoth Legion Garrison, Ebonheart mij hij geeft geen training?

Laatst bewerkt: 7 apr 2006
  20. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is Saccus, maar bij mij gaf hij ook geen training, een bug dus. De medium armor master trainer uit de PC versie is zelf helemaal verdwenen in de xbox versie, hij zit normaal gezien bij de aanlegplaats van Tel Fyr.

Deel Deze Pagina