1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Morrowind Helpthread [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Cygnum, 20 mrt 2006.

1. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Faral Rethera heb ik gevonden je moest via de prison cells.
    Bij haar laatste quest moet je Raynasa Rethan vermoorden van House Hlaalu maar kan je dan nog wel House Hlaalu joinen en alle quests doen via deze manier?
    "Once you join one of the three great houses, you won't be accepted into the other two. However, there is a way around this. First join either House Telvanni or House Redoran. Then, go to the Dren Plantation and either kill Orvas Dren or get him to step down as head of the Cammona Tong. Finally, go see Duke Vedam Dren in Ebonheart. Talk to him about ''Cammona Tong'', and you will automatically be in House Hlaalu. As well as the other house you have already joined."

Laatst bewerkt: 8 apr 2006
  2. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je had dat eigenlijk allang moeten doen...ik had het per ongeluk gedaan, herinner me niet meer wanneer, maar ga nu die Orvas Dren vermoorden...hem overtuigen is bijna onmogelijk, zelf al bribe je hem tot 100 disposition.

3. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar heb je Faral Rethera nodig bij hlaalu quests?

4. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze geeft alleszins geen quests voor Hlaalu, maar of je bij Hlaalu mag blijven na de moord is de vraag. Je hebt 2 mogelijkheden:

- Doe eerst alle Hlaalu quests om geen risico te lopen;
    - Save je game, dood haar, dood daarna orvas dren en kijk of je Hlaalu quests kan doen. Indien niet, dan herlaadt je gewoon je savegame.

Laatst bewerkt: 8 apr 2006
  5. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben maar naar orvas dren gegaan maar kon niet met hem praten behalve persuasion dus heb hem maar vermoodt. Nu ben ik bij Vedam Dren maar als ik met hem praat over Orvas zegt hij alleen dat het zijn broer is.

6. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je zijn disposition niet verhogen om dan vervolgens dat topic te krijgen voor die bug? Volgens mij moet je namelijk niet praten over orvas, maar over die contracten ofzo.

7. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik heb over alles gepraat maar het kan gewoon niet of niet meer. En zijn disposition was 100.

8. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar moet je de truuk zo vroeg mogelijk toepassen. Join Redoran/Telvanni en doe dan direct de bug, maarja, daarvoor is het nu te laat.

9. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laat hlaalu ook maar zitten ik ga wel verder met een andere quild.

Nog iets, ik denk dat ik het antwoord al weet maar kan je een item ook unenchanten?

10. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik heb ook hulp nodig..

Waar vind ik deze game nog in de winkels? :cool: Bol.com had hem lange tijd voor 14,99 maar die hebben hem niet meer (en ik was zo stom om hem toen nog niet te bestellen)

11. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben hem gewoon bij bol.com alleen wel voor €5,99. Gewoon zoeken naar morrowind.
    Moet je alleen even kijken welke versie het best is volgens mij de mastrtronic maar dat weet ik niet zeker.

Laatst bewerkt: 9 apr 2006
  12. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat kan niet.

13. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    *Wilt hem voor de xboxO-)

14. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zorg ervoor dat je Morrowind: Game of the Year edition koopt he, want daarbij zitten de 2 expansion packs. Hij is duurder dan de gewone editie, maar ze zijn beiden classics, dus GOTY zal niet duurder dan 30 EUR zijn.;)

15. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    jaja, inderdaad, die heeft ook minder bugs

//edit: Ik heb hem tot nu toe alleen gevonden bij Zuiderpark Computers, bij bijv. Play.com zijn ze ook beide uitverkocht...
    Ik denk dat Zuiderpark de enige is die hem nog heeft :eek:

Laatst bewerkt: 9 apr 2006
  16. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het aan het spel de dvd of mijn xbox ligt maar ik heb nu soms dat er staat dat mijn dvd vies is. Dit heb ik alleen bij morrowind maar mijn dvd is schoon. Iemand een oplossing?

17. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ligt aan de xbox, is niks aan te doen (tenzij je zelf een nieuwe dvd-drive erin wil zetten) ik heb het ook bij verscheidene spellen

18. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt aan de game...hebben meerdere mensen regelmatig last van (gehad). Telkens als ik net buiten vivec liep gaf hij dirty disc error, best irritant. Ik had met mijn 3 xboxen nooit last van dirty disc bij andere games...het ligt wel degelijk aan de game. Er is niets aan te doen.

Laatst bewerkt: 10 apr 2006
  19. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ach, een combinatie dan :p Thompson drive is nou eenmaal kut

20. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet de The Skaal Test of Strength doen. Ik moet in Lake Fjalding opzoek naar een Draugr. Ik kan wel een grot (Caves of Fjalding) vinden maar daar is niet deze Draugr. wie kan mij helpen??

Deel Deze Pagina