Hij zit wel degelijk in de Caves of Fjalding, met name Aesliip's Lair. Ik herinner me dat de ingang redelijk goed verborgen zat.
dat heb ik ook weleens maar dat komt omdat morrowind zo een enorm spel is dat hij hem dan niet goed laad ofz. ik weet niet
Waarschijnlijk heb je iets gedaan waardoor de leden van de thieves guild je niet meer mogen. Met name de quests die de bazen van de fighters guild je geven botsen nogal met de Thieves guild. Trouwens Chil, lekkere directe antwoorden.
Ik ben nu met de morag tong bezig bij dat webspinner gebeuren moet je 26 items vinden. Maar de Belt of Sanguine Martial Craft kan ik nergens vinden en die Carecalmo in the Shrine of Ashalmimilkala had hem niet. Is er nog iemand die dit heeft gehad?
Hoe ken ik precies weerwolf worden(jah ik heb de GOTY) alles geinstaleert (morrowind, bloodmoon en tribunal) maar hoe ken ik precies weerwolf worden
waar komen die weerwolven ut meeste voor in solstheim en ik zie overdag wel vaak mannetjuhs lopen zonder kleren alleen een onderbroek... zijn deze snacht weerwolf?? en moet je nog een bepaalt level zijn om een weerwolf tegen te komen
Ik ben nu een keer aan de main quest begonnen ben nu dat ik de ashlanders moet overhalen. Dan zegt Sul-Matuul dat de ik problemen kan krijgen met houses en tribunal. Als ik de main quest heb uitgespeeld zijn die problemen dan over of blijven ze je dan niet mogen?
probleem bij morrowind 3 zit ik vast ik heb een levetatie drankje nodig om bij die gevangenis of truth te komen in Vivec en normaal krijg je er twee in die kamer denk ik maar ik vrees dat ik er al eerder ben ingebroken en ze heb gestolen en verkocht ik weet alleen nietmeer aan wie . dus mijn vraag is of ik die ergens anders nog kan kopen want ik vindt die nergens meer. Of een spreuk ofzo.
In de Balmora mages guild is een gast die een levitation spell verkoopt. Vervolgens kan je bij die female high elf d.m.v. spellmaking een levitate spell maken met langere duration en hogere magnitude.
Ik moet in een missie een khajit vinden die geen deadric itmes heeft geleverd aan the thief's guild.u vind ik die gozer, maar ik heb geen lockpics meer. Ik kan ze ook negens vinden bij een barter.Iemand nog een idee waar te halen?