k heb ff een vraagje... ik had van zo'n vent in Vivec een huisje gekocht geloof ik. koste 5000, en staat in balmora volgens die 'brief' die ik van hem dus gekocht heb. maar waar staat die ergens? want k kan t nie vinde ]:-
De laatste fase van mijn fortress wordt nu gebouwd, daarvoor krijg je het in elk geval niet, misschien als het af is. Zou wel grappig zijn.
ik heb ook die actes gekocht en gekregen en aan dat ventje gegeven, maar steeds als ik hem naar mijn stronghold vraag zegt hij dat ze elk moment kunnen beginnen met bouwen. wanneer beginnen ze dan? moet je daar iets voor doen?
Je moest geloof ik naar de plek gaan waar het gebouwd gaat worden (te zuiden van balmora, westkant van de rivier) daar praten met die ork, dan weer terug naar balmora en weer met Dandos Driller praten en dan duurt het een week. Ik zat eerst ook de hele tijd te wachten, maar er gebeurd niets totdat je dit hebt gedaan.
aaaah thx, k heb het nu ook. k was aan het slape en ineens stond er 'your journal has been updated' en toen kreeg je dat je naar die vent moest gaan ja
waar kan ik aan actes komen? ik heb geld zat maar ken ze nergens vinden en ik wil dat fort!!!!!!!!!!!! plz mensen help mij!!!!!!!
mijn huis is nu klaar met fase 2 wat blijkt nu, dat MIJN huis een of andere rethan manor heet en een toren heeft maar er wonen mensen in mijn huis! dat slaat nergens op ben ik net blij dat ik m'n eigen huissie heb wonen er mede great house hlaalu mensen in. ik ga ze gewoon vermoorden en dan word ik maar expelled want ik vind het nergens op slaan. ik bouw toch geen huis voor hen ik bouw een huis voor me eigen ik heb verdomme 5k aan een huis uitgegeven die eigenlijk niet eens van mij is!
het is geen huis, het is een stronghold, das heel wat anders ik heb nu een bootje gejat, maar ik ben eigenlijk op zoek naar die boot waar je in het begin van de game op zit, weet iemand waar die is? of is die gewoon helemaal pleitte?
volgens mij zijn die twee die in je huis zitten bedoeld als bediendes, waar je wat dingen van kan kopen.
ok mn stronghold is nou klaar en nu moet ik gaan investeren in de eieren business zodat ik mn eigen eieren mijn krijg.... dan krijg ik een vebeterde stronghold zegt ie..
ik weet niet wat dat ene meiske in jou rethan manor doet hoor die ene gast verkoopt picklocks maar zij verkoopt niks and koopt tot nu toe ook niks dus ik snap dat niet kun je trouwens nog aan meer strongholds komen?
Die in de Hall of Wisdom in het tempel district, die heb ik ook gevonden. Maar je hebt er niets aan. Ik heb eens ergens gelezen dat hij bij een quest van het thieves guild hoort. Je krijgt er in elk geval geen huis mee. Ik ben met die deed naar de persoon wiens naam er op stond gelopen, maar ik kon er niets over zeggen. Toen wou ik haar huis binnen, maar toen ik een unlock spell deed werd ik gearresteerd, terwijl ik de papieren had!!!