1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

morrowind nieuws thread

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door RelaXXinG, 26 mrt 2002.

1. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Screens zeggen niet altijd veel. Denk dat WouteR bedoelde dat die screens zogen en hij liever wat mooiere wou plaatsen. Post je nieuws in een thread man, ik vind het tof om te lezen wat iemand anders vindt op het net, scheelt ook tijd :) En er zijn heus nog wel een zooitje mensen die het waarderen.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    RelaXXing, screens plaatsen kost ietwat tijd en uploaden met mijn snelheid is ook niet wappie :D De screens die wij iig binnen kregen waren vreemde screenshots met nog vreemdere effecten erover heen waar niks van de gameplay en/of de graphics te zien kon zijn. Vond het dan ook onnodig om dat te plaatsen en maak dan liever een ander bericht of werk aan XBW 3.0 :)

3. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    ja nou ok, maar ben dan ook gelijk duidelijk of stuur gelijk ff een mailtje.
    en je had volgens mij dus niet eens gekeken welke screenshots het waren.
    nou ja .. :)

btw je kan ook directe links neerzetten van die pagina :)

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Directe links doen we niet als we de screens zelf ook binnen krijgne.. ten tweede staat in het meeltje dat wij binnenkrijgen niet een emailadres van de afzender die het heeft gesubmit (misschien wel een idee Jorrit?) anders had ik je dus wel teruggemeeeeeeeelt

5. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina