1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind review

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Furies, 9 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Je moet wel eerlijk blijven. de game is gewoon geen 9.6 waard. zoals vincent al zegt is het een moeilijke game om te reviewen. mensen kijken meten naar de 6, wat uiteraard een gemiddelde is.

Er zijn genoeg voordelen te vinden voor Morrowind, een must have voor RPG'ers met een Xbox en een hele grote game. Daarnaast zijn er ook genoeg nadelen voor de game. De grote ruimte dient dus eigenlijk nergens voor, omdat er niks gebeurd. Dit kan realistisch zijn maarja tis ook overbodig.

Ik vind het een uitstekende review en als ik het zelf zou lezen en ik was een fan van RPG's dan had ik het spel wel gekocht. Maarja ik vond hem op de PC al kut dus met de happeringen e.d. wordt er helemaal niet beter op.

Goede review.. klote ports moeten neit beloond worden met een 9.. er kan nog zoveel verbeterd worden aan deze versie en dan ga je deze afgeraggelde versie belonen met een 9.6?

2. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Dit kan nog een interessante discussie worden ;)

Ik heb er geen probleem mee dat Morrowind gewoon een port is van de PC versie, afgezien van de hakkelingen en andere kleine foutjes vind ik het gewoon een topgame. En waarom een paar punten eraf halen omdat het een PC port is? Als een game lekker speelt, de beste in zijn genre is en je er absoluut weken, zoniet maanden, mee bezig bent, wat staat een hoog cijfer dan nog in de weg? Voor verdere aanmerkingen moet je bij Jacco (ChaoZ-dRoNe) zijn, hij heeft het spel zelf in zijn bezit en heeft de review ook geschreven.

3. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb de pc versie nooit gespeeld (ff een kwartiertje ok, maar op een niet super pc) heb zelf ook geen superpc gehad, nu dan wel, maar dat was nadat ik MW had

Ik kan dus niet oordelen naar de pc versie.

4. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    whaha je hebt de game toch zelf ook gespeeld? dan weet je dat het gewoon ver onder de maat is met die game. En een goede reviewer belicht ook de slechte punten van een game terwijl hij zelf zijn mening geeft. Zo zegt hij zelf dat het erg moeilijk is omdat het een goed spel is maar de slechte punten zijn er ook in duizenden te vinden.

Jij mag mij gaan vertellen wat er verbeterd moet worden aan Deathrow. Deathrow is gewoon uniek.. Morrowind is een slechte poort en dat merk je aan alles.. wees gewoon eerlijk. Die game is dus niet kwaliteit en een klote poort wordt niet beloond met een 96 wat dus bijna perfect is.

5. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    Deathrow is ook beoordeeld door een fan van die game, ikzelf vind Deathrow slecht, ja slecht. bij mij had ie met geluk een 7.5 gehaald, tis gewoon niet mijn spel.

MW dus wel, ik speel hem nu zelfs nog meer dan UC en SC bij elkaar. MW vinnik zelf ook goed, nee, uitermate goed.

6. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    En dan geef je het nog een 96? onbegrijpelijk.. zoveel mensen worden teleurgesteld als ze een super game verwachten voor hun 70 euro's.. voor 50 euro heb je de betere pc versie.

Naja vince komt straks ook wel even wat zeggen.. niet de eerste keer dat ie dit krijgt.. mgs2 op gamesen met een 6 belonen werd hem ook niet in dank afgenomen.. kritische kijk wordt niet meer gewaardeerd kennelijk. Mensen kopen liever alle gehypde game blinderlings en reviewer gooien gewoon meteen een hoog cijfer.

Ben trots op het lef dat er tenminsten nog is om games al deze eerlijk te beoordelen op de slechte punten.

7. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    En... Ik wist nix van die interview, die interview kwam ook een paar dagen na de review, toen las ik hem ook pas voor het eerst.

Ben namelijk ook nog maar net editor @ XA, dezelfde dag dat de MW review online kwam. Dus van de zaken daarvoor over MW wist ik niks van.

8. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Dat noem ik een slecht argument. Wij gooien met hoge cijfers en hebben geen kritische blik? En Deathrow met een 98 beoordelen is zeker wel kritisch?

9. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Deathrow vind ik niet zó uniek. IK krijg het idee bij Deathrow dat de makers hem zelf niet zo leuk vonden en maar een beetje vechtmoves en scheldwoorden erin hebben gedaan. Ik vind die 9,8 van Deahtrow gewoon te hoog (en ja, ik heb deze in mijn bezit gehad), en van MW hoor ik een hoop goede verhalen. Daarom denk ik dat een 9,6 meer in de buurt zit dan een 6 voor een game als MW.

Ik heb trouwens zelf de game niet gespeeld, ik ging af op de heersende mening ;).

10. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Dat interview was trouwens al wat ouder, omdat we een Morrowind featureweek gepland hadden, maar door het gedoe rondom uitstellen en het feit dat Ubi Soft eerst wel een green disk beschikbaar wou stellen en later weer niet heeft ervoor gezorgd dat die featureweek helemaal niet meer kwam. Interview hadden we nog wel op de plank liggen, dus die heb ik er maar opgezet toen de review ook online stond.

11. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat ik een super game heb gekregen, en ik speel liever op me Xbox dan op me PC, ik lig liever onderuit gezakt te gamen dan rechtop achter me monitor

Hij mag wat voor cijfers geven aan wat voor game ook, maar dit vind ik wat te laag. Vooral aangezien dit echt geen slechteXbox game is, En ik vind dat je het ook zo moet beoordelen, tis een Xbox game, geen pc game

12. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Al die reacties bij de review, en hier op het forum zeggen toch wel iets, of niet Ugamer!? Mijn mening staat al in 2 reacties bij de review geformuleerd..

En dat waren deze:

De voordelen heffen die nadelen gewoon ongelovelijk erg op. Jullie geven een cijfer op de nadelen, maar kijk ook eens wat de game voor de reste te bieden heeft.

13. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ik lees vooral nadelen in jullie review, nauwelijks voordelen, alleen dat ie enorm groot is ong.

14. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    juist, kritisch naar een game kijken vind ik heel goed, maar je kan ook TE kritisch kijken, en dan de voordelen uit het oog verliezen..

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Sowieso geeft een 9.6 mij geen goede indruk van een reviewer, waar ik het nu niet over ga hebben.

Je zegt het zelf al : Het is de mening van de reviewer, en daarom moet je dus de gegeven 6 repestecteren.

16. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als ik lees dat de reviewer Morrowind niet meer los kan laten, dan vind ik een 6 te laag. De game heeft inderdaad grote minpunten, en deze tellen voor hem zwaar mee. Dan lijkt mij een cijfer in buurt van de 7 of 7,5 beter.

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het ontkennen van fouten zoals in deze review te lezen is ook niet toe te staan.

18. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Dus dan heb je ook een slechte indruk van Jordi (correct me if I'm wrong) die volgens mij jullie Deathrow review heeft geschreven.

19. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, oké, maar het ontkennen van pluspunten is ook niet toe te staan. En dat wordt volgens ChaoZ en Shriko wel gedaan (nogmaals, heb zelf MW niet gespeeld, dus ik oordeel zelf niet over de game).

Bovendien worden er wel fouten toegegeven...

Laatst bewerkt: 9 dec 2002
  20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Als jij de topic over Jordo's Deathrow review leest zie je ook dat ik het niet met zijn cijfer eens was :) Toendertijd had ik Deathrow nog niet gespeeld en richtte mij dus op het feit dat een spel gewoon geen 9.8 kon krijgen, na dat ik het spel uitvoerig had gespeeld was ik het nog steeds niet eens met het cijfer hoewel het geen slecht spel is/was.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina