1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind review

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Furies, 9 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Op GameRankings zie ik meer vette negens. Ook IGN geeft een 9,4, en IGN is toch niet bepaald een slechte site. Er zijn maar weinig sites die Morrowind beoordelen met een beoordeling die overeenkomt met een 6. Dan zitten wij volgens mij niet zo heel erg uit de buurt van wat de game nou echt 'waard' is.

2. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    IGN gaf Wreckless ook een 9.2 :{

Punt van dit discussie is dat jullie vinden dat de review niet in verhouding staat met het cijfer, want zeg nou eerlijk; een goed geschreven kan je gewoon niet afkraken om het subjectief is. Maar dat weet iedereen natuurlijk al.

Ik ben in ieder geval benieuwd wat Vincent te vertellen heeft

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik val hier toch ook jullie review niet aan? Het gaat hier om onze review en mijn opmerking over die 9.6 van jullie liep in 1 lijn met mijn mening : Morrowind is niet leuk.

4. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, als ik alleen deze review had gelezen, en Morrowind zelf nogniet had, had ik er ook nog wel een keer over nagedacht eer ik hem kocht, er wordt te negatief over geschreven. Ik lees nauwelijks positieve dingen in de XBW review. Die zijn er natuurlijk wel, maar het negatieve overmand het positieve, en dat nog niet eens zo'n beetje ook, vooral de 2e pagina, het ene negatieve punt na de andere. Zo slecht is het spel nou eenmaal niet.
    Als ik alleen de review dus had gelezen, en de game niet had, volgde ik de review blindelings, en dan had ikhet cijfer ook gelooft, door al dat negatieve gedoe in het spel, die uitdrukkelijk worden beschreven in de review.

5. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    Dat snap ik, ik vind het ook niet leuk als ze mijn mw review af lopen te kraken, maar ik vind gewoon dat in deze review het negatieve de boventoon voert, het is wel een goede review weliswaar, alleen te negatief. En dat jij morrowind niet leuk vindt kan ik begrijpen. Ik vind Deathrow niks aan, en ja, ik heb het spel gehad. Maar het was dus echt niet mijn spel, te saai, er gebeurde gewoon nix.

Morrowind vind ik gewoon alles, en vandaar ook mijn hoge cijfer, die ik nog steeds terecht vind, daarom vind ik het ook niet leuk dat ik een ander iemand Morrowind een 6 geeft, terwijl hij duidelijk zegt, dat hij het spel niet kan wegleggen en hem blijft spelen. Hij lijkt de graphics en het geluid te hoog te zetten en de gameplay en replay te vergeten, die bij mij weer hoog in het vaandel staan.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Naar wat ik heb gehoord zitten er leuke RPG aspecten in, maar is het spel gewoon niet 'af', niet afgewerkt tot een volledig (Xbox) waardig spel. Daarnaast is en blijft een 6 een voldoende :+

7. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Is het negatiefe onterecht dan? is dit geen afgeraffelde poort van de pc versie? loopt de game neit vloeiend? zijn de graphics niet oud? dient de grote omgeving dan eigenlijk voor niets? is de game dan wel toegankelijk voor alle spelers? Zijn de animaties van zulke uitmuntende qualiteit?

8. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    idd wie geeft er nou een niet af spel een bijna perfect cijfer?

9. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    standby for news trouwens :9

10. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, sommige punten wel vinnik, bij mij loopt ie vloeiend (op sommige punten na) en in de review worden haast alleen maar negatieve punten genoemd. Er is ook genoeg positiefs te melden.

Zoals al eerder vermeld, pc versie nooit gespeeld, ik beoordeel het als een Xbox game, niet als een pc game
    Bij mij loopt ie redelijk vloeiend tot vloeiend
    Spel gespeeld? kijk dan eens naar het water, de onweersbuien, de dorpen op zichzelf, de omgeving in het geheel etc. Allemaal uitermate mooi imo.
    Tuurlijk dient hij wel voor wat, het is de natte droom van elke gamer, en je kunt genoeg ontdekken, zoals het hoort in een rpg

Tuurlijk issie niet toegankelijk voor alle spelers. je moet er ook van houden, Deathrow is niet toegankelijk voor mij, ik houd daar niet van. (en ja, ik heb het spel gehad)

uitmuntend, nee, goed, ja (vind ik althans)

Voor mij is het spel af, waarom is het spel niet af, is elke sidequest niet goed uitgewerkt, is de mainquest niet goed afgemaakt --> laat ik dit anders zeggen, wie heeft de mainquest al voltooid.

juist ja, volges mij niemand, dus niemand kan zeggen of ie niet af is :+

11. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    hoe kun je nou zeggen dat een game af is die vast loopt, stottert en een patch bevat?.

Die graphics zijn dus echt niet van de beste mogelijke qualiteit he.. vergelijk het met fable en het stelt niks voor.

12. dave

dave Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zwijg aub als je niet weet waarover je spreekt.
    Je zit een game te flamen dat je nog niet gespeeld hebt.

Dat van die patch is 1 van de vele foute zaken id review (maar ja dat kun je natuurlijk niet weten). Je hoeft absoluut geen patch te instaleren om te spelen.

Vergelijk de game met fable. oh please deze game is nog minstens een vol jaar in ontwikkeling dus wat valt er te vergelijken.

Ik zou nog steeds graag antwoord krijgen over mijn reactie op de site.

13. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    Fable is ook nog niet af, je ziet daarvan ook alleen nog maar screens enzow, nog geen gameplay filmpje van gezien, en al zijn die er wel, dan kun je die ook nog oppoetsen.

En voor de zoveelste x, bij mij loopt ie niet (meer) vast, en stottert ie zo goed als nooit.

14. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Fable is ook nog niet uit he... Halo is ook niks vergeleken met Halo 2 straks. En zoals Jacco al zei, het water is prachtig, evenals andere leuke grafische dingetjes.

15. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Morrowind.nl

16. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Bwhahaha hoeveel wedden we dat er een patch is? ik heb hem toch echt wel in aktie gezien he en het viel me toch vies tegen dat er overal popup en slowdown is.

Morrowind is ook al heel lang in ontwikkeling en met het uistel dat we kregen mag je toch wel iets beters verwachten dan dit?

17. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Da's logisch. Als jij een Halo site hebt, en iemand boort Halo de grond in ga je toch ook niet zeggen dat die gelijk heeft ;).

18. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    Die patch hoort bij de NTSC versie hoor, niet bij de PAL versie

19. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    ik wil nu even mensen hoor die een patch hebben bij de PAL versie van MW..

ik niet iig...

20. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    is een knoppen combinatie in de game, zoals je ook kunt lezen *zucht*

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina