1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind review

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Furies, 9 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dave

dave Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Man stop plz uzelf belachelijk te maken.

mensen die de game hebben zeggen dat er geen patch is. Dat is 1 van de foute zaken in de review de PAL versie heeft geen patch.

Jij beweert van wel op basis van wat. Je hebt niet eens de game. Hoe kan je dan weten dat er een patch.

Argumenteer of zwijg (dus zwijg gewoon, want je hebt nog geen enkel argument gegeven buiten wat je in deze review gelezen hebt)

Ik begin hier zwaar te vermoeden dat de review gebaseerd is op een niet retail versie. Wat natuurlijk veel zou verklaren.

2. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Oh die hadden ze wel hoor, die ligt al ruim & breed in da shops. Ik denk alleen dat ze de moeite niet genomen hebben om Morrowind te checken, en een review gemaakt hebben op basis van 2 uur spelen.

3. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    sorry hoor maar wat boeit jou het nou dat jordi de game een 6 geeft, als jij het een leuk spel vindt nou okey, maar laat die jongen ook even in zijn waarde hij mag ook zijn mening hebben daar hoef je het niet mee eens te zijn maar val hem daar dan ook niet op aan.

4. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    bwuhahaha

helaas voor jou en meneer van XA is de review gebasseerd op vele uren spelen en is er toch weldegelijk een patch aanwezig op de disc waarop dus een ntsc bedrukking zit maar echt erwel afspeelt in een pal Xbox. Toppunt van slordigheid.. of is dit een special edition die ik kan omwisselen bij ubisoft voor 50 goudstafen?

wij spelen games geen 2 uur.. en jij lijkt gewoon alle minpunten weg te werken terwijl die toch duidelijk aanwezig zijn.. niets is frustrerender dan lekker gamen iets halen.. en dat dan de game vastloopt of je gaat dood waardoor je weer alles opnieuw moet loaden. Ik weet niet oe het met jou zit maar ik heb geen zin om elke stap te saven.

5. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    misschien heb jij niet langer gespeeld? :confused: Dan zou je misschien eerlijk kunnen toegeven dat deze graphics niks speciaals zijn.

6. dave

dave Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat me totaal niet over het cijfer of dit nu 2 of 10 was kan me echt niet shelen.
    Mijn reacties zijn zeker niet bedoeld als aanval om iemand persoonlijk af te breken (noch de reviewer, noch andere posters (tenzij men onwaarheden verkondigd)).

Het enige waar ik op reageer is op de inhoud van de review. (check site, ik ga niet alles herhalen)

Kritiek mag toch of niet ? en hij is grondig gefundeerd.

Edit: Op mij hoe je niet meer te reageren. Mensen die niet tegen kritiek kunnen zijn hopeloos en betweters (ugamer) ook

Laatst bewerkt: 9 dec 2002
  7. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    Dat van die knoppencombo weetik niks van, zal wel ff kijken vanavond.

En de graphics nix speciaals, het water heb ik in geen andere game beter gezien, weersveranderingen zie je duidelijk, je ziet de bliksem (die duidelijk te zien is en ook scherp) dalen. De graphics zijn mooi.

En saven kost nauwelijks tijd, hier kun je tenminste tussendoor saven, Bij Halo moest je ook altijd overnieuw beginnen, hoor ik jou daar over klagen!!!

8. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Wat is er mis met de inhoud.. alles in de review is op waarheid gebasseerd hoor, en nog goed onderbouwt ook. Gewoon de tijd nemen en hem eens goed lezen.. dat zal al veel goed doen.

9. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    over de patch: ik ben nog nooit tegengekomen dat ik de grote of kleine map niet kon zien.. dus die patch was dan blijkbaar bij mij niet nodig. Maar wees blij dat ze dat er wel bij doen voor degene die er wel last van hebben..

10. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Bij Halo hoef ik niet 1,5 minuut te wachten voordat ik ovenrieuw kan beginnen. Bij Halo loopt de game tenminsten een beetje.

En de game zal ongewtijfeld zijn mooie momenten hebben, tenkosten van de frame rate/ draw distance. Maar over het algemeen is er niks speciaals te zien dat mij doet denken aan een super mooie grafische ervaring. De engine draait gewoon niet goed en dat moet je niet belonen.

11. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    zulke fouten moeten ze eruit halen en dan niet zo'n game nog ff snel uitpoepen om op tijd te zijn voor de kerst

12. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb jij waarschijnlijk een mindere versie, want bij mij loopt ie wel soepel, ik heb wel pop ups.
    En die knoppencombo is alleen voor de maps? dan is die dus ook niet voor mij van toepassing.

13. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    snel even uitpoepen, deze game kwam in juli al uit in Amerika, en sinds dien hebben ze de meest bekende bugs eruit zitten halen, ik heb heel lang moeten wachten, maar het wachten was het zeker waard geweest..

Maar ik snap nog steeds niet dat je door hebt dat er toch iets fout moet zitten als hier bijna iedereen er anders over denkt.. of denk je dat wij niet goed hier over kunnen oordelen ofzo?

14. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    De game zal ongetwijfeld goed zijn en vincent ontkent ook niet dat het een leuk spel is. Jullie moeten alleen niet gaan ontekennen dat de game veeeeel problemen heeft. Nou die 2 tegen elkaar opwegen houdt een middelmatige game over die veel beter had kunnen zijn. Logisch toch?

15. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij heeft gewoon een andere mening net zoals dat er mensen zijn die halo niks vinden, kijk ik vind deathrow geen 9,8 waard maar ik ga toch ook niet lopen zeuren tegen jordi.

16. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    het is al erg genoeg dat ie er uberhaupt inzit..

17. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4

dan vind ik weer dat je ook naar de voordelen kan kijken, die heffen die aantal nadelen gewoon erg omhoog.. en dit maakt van dat middelmatige gamepje toch wel een topper van formaat..

maar ja.. laat ook maar..

18. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    leuke voordelen ja, maar de grafische blunders, de rare NPC's, de vastlopers, de hakkelende frame rate en het lange laden halen die mooie grote wereld en realistische weerseffecten en mooi ervaring dan wel weer naar beneden.. nooit een 9.6 dus.

Ik kan er niet bij dat je zulke zichtbare blunders kunt goedkeuren met een hoog cijfer :confused:. Je ziet duidelijk dat de game nog op 500 punten kan worden verbeterd voor de Xbox. Volgende keer doen ze het hopelijk wel goed en dan krijgen ze wel dat hoge cijfer wat ze verdienen.

19. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist niet eens dat ie erbij zat, zal dus wel bij en aantal exemplaren zo zijn want ik had hem op de 2e dag dat ie verkrijgbaar was, en ik heb die patch niet. Vandaag hoor ik daar voor het eerst van, volges mij net als Shriko

20. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    wat nou als je ineens het map probleem krijgt en je weet niet hoe je het moet fixen?

lekker handig dan :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina