Morrowind Saai....

Discussie in 'Algemeen' gestart door SplinterCell, 3 apr 2003.

1. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dat is het hem nu net. Dat gerucht had het over een cheat waarmee je een spell maakt die dat als resultaat heeft.
    Ik zal eens kijken of ik weer kan vinden waar ik het gevonden had.

2. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb het weer gevonden.
    Als je soultrap on targat voor 2 sec. doet
    En indezelfde spell Summon Golden Saint on self voor 1 sec. zou het een constant effect worden.

Ik heb het nog niet geprobeerd, maar als het werkt is Morrowind alles behalve saai.

3. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    ik het begin dacht ik ook van jezus wat is het spel groot (is het ook) maar ik zit nu op lvl 59 en heb alle gildes behalve de imperial cult uitgespeeld dan is het eigenlijk toch een erg kleine wereld want er is dan bijna niks meer te doen

alleen de side quest maar daar ben je ook zo mee klaar en de deadric quest die zijn we cool en je kan nog ''geheime'' plekjes gaan zoeken waar je dan skeleten vind met coole briefjes waarin staat hoe ze zjin dood gegaan

morrowind is echt super leuk en groot op het begin maar hoe veder en sterker je wordt hoe minder groot en gevaarlijk het is want waar je in het begin zker van wist dat je dood ging daar daai je nu je hand niet voor om dat is dus wel jammer

morrowind is pas saai als je op een hoog lvl komt en alle factions hebt uitgespeeld

4. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Het grootste nadeel inderdaad is dat je op een hoog level de wezens veel te makelijk verslaat.

5. mischa

mischa Guest

ik heb hem van een maat van mij geleend en ik vind het een mooi spel met veel mogelijkheden alleen misschien wat leegen en waar ik me ook aan ergerde is dat de schademeter die er dus nieet is als je een a.i. in mekaar mept.

MAAR...
    ik heb 18 spellen en heb geen tijd om het lang te spelen, voor de rest een topgame

6. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Tsja, als je de antwoorden op de quests al weet is het niet erg interessant meer nee.

Deel Deze Pagina