geen problemen hier. Ik heb nu een paar uur gespeelt. Wat betreft het crashen dan.(*patsem klopt dit ff af op de tafel *) Wel af en toe een paar schokjes hier en daar maar gezien de graphics neem ik dat voor lief. wow..............aplausje voor dat water. heeeeeel vet gedaan. net echt. Het is zeker geen spel om "effetjus" te spelen. Het is iets om helemaal in op te gaan. Nou dan ga ik me maar weer verdiepen in het spel. mzzls.
Ten eerste: kben in meerdere FRS geweest hier in AMSTERDAM. Maar NERGENS hebben ze uhm... Ten tweede: schokken??? WTF??? het is toch niet zo erg dat je je er aan gaat ergeren of wel?? kw8 al zooo lang op die foking spel...
.::: Morrowind is idd leuk, maar het laden komt sosm de spuigaten uit... Waarom niet een dynamische vorm van pre-loading? Je kan in Morrowind echt merken wanneer je over de grens van het ene gebied in het andere loopt. En waarom wordt ALLES opnieuw geladen als je doodgaat? Als je save nou aan de andere kant van de wereld is ala, maar als je in hetzelfde gebied doodgaat als je hebt gesaved, laadt ie alsnog alles van voren af aan. *zucht* Desondanks kan ik uren rondlopen/hakken/springen/stelen/etc in die wereld, maar net als in Shenmue voelt het af en toe zwaar nutteloos aan.
nee schokken is een groot word gewoon kleine laaddingetje van een 0,3 tot 0,5 sec als het niet minder is
.::: Dan heb jij geluk gehad. Ik heb het al meerdere keren gehad dat gewoon het laad-scherm ineens verschijnt en dat ie op z'n gemak gaat zitten laden. Met schokken bedoel ik trouwens de fluctuerende framerate. Die soms zo erg schommelt dat het lijkt of het spel even stil staat. Animaties zelf schokken erger. Mijn god, ik hoop nooit meer zo'n belachelijk Cliff Racer tegen te komen... Volgende keer graag een animatie in plaats van een translatie? ()
bij mij is ie ook al 2x vastgelopen, en soms als ik een huis inga, of een chest probeer te unlocken, loopt ie ook ff vast, maar na 5 secs kan ik weer verder. Iig de gfx zijn mooi (idd het water ) alleen de mannetjes lopen wat schokkerig, niet mooi
Lekkere bullshit is dat zeg ................. als de XBOX het al niet aan kan welke console kan het dan wel draaien !!!!! So remember ................................. Don't fuck with the XBOX!!!!
Ik heb nog nergens last van gehad, alleen als hij iets laad (0.1 sec ). Hij is al wel 1 keer gecrasht! En ik ben 1 keer door de vloer gelazert! ]:- Dat zijn de bugs die ze eruit zouden halen (hebben we dus echt voor niks gewacht, want die van ons is niet vertaald! ).
Je vergeet het warning briefje... Ik bedoel maar wat nou een 'cheat' om je kaart te 'unlocken'?!!?!?!? !
daar word ik soms idd wel een beetje moe van, van dat laden helemaal opnieuw. maar goed. je moet soms wat opgeven voor veel vrijheid.
Het laden als je begint of nadat je doodgaat duurt inderdaad te lang, maar verder laad hij heel snel (huisje in, ander werelddeel, etc.) Ik heb verder nergens problemen mee, alleen met die ene crash, maar ik heb al een uur of tien/twaalf gespeeld (dus gelukkig niet een paar keer per uur, wat ik ook heb gehoord).
Komt nog wel. Nou ja, misschien moet je gewoon mazzel hebben, bij mij ging het gisteren ook de hele middag en avond prima. Ik vind het wel vreemd, ze hadden namelijk tijd genoeg om ze eruit te halen, maar misschien is de Amerikaanse versie veel erger. Of we hebben voor niks gewacht. ]:- :{ Fallout was inderdaad ook super koel, heb ik wel 2 keer helemaal uitgespeeld (110 karma ), ik was de leifste gast van de wereld!
Wat een gezeik zeg, als je niet van dit soort spellen houdt moet je dat gewoon zeggen, maar ga nou niet zitten zeuren omdat de framerate soms iets terugloopt of dat het spel op drukke plekken soms een miliseconde "hangt".
.::: Ik hou juist van dit soort spellen, maar het is toch lichtelijk van de zotte als je een ik-weet-niet-wat-voor-een-uber-console hebt en het ding kan nog niet eens met een fatsoenlijke framrate een landschap produceren (en da's zonder extra personages erin!). Met alle respect, super leuke game, maar de graphic engine suckt gewoon.
Ik vin ut wel mee vallen, mijn PC zou dit niet aankunnen. Dat heb ik namelijk geprobeerd en DAT liep kut. :r
Hij loopt gewoon goed genoeg vind ik. Niet perfect, maarja deze game heeft gewoon aso systeemeisen. Hij is bij mij ook nooit gecrashed.
Ik speel nu zelf al een aantal maanden Morrowind op de X-Box (Amerikaanse Versie). En als ik zo kijk: zijn er in mijn versie zeker niet meer problemen dan in de Pal-versie (Europese versie). Hij is bij mij denk ik acht-tien keer gecrasht (Ongeveer 130-150 uur gespeeld). Dus dat valt mijn inziens mee. - Voornamelijk bij het switchen tussen menu's - Bij Ebonheart oproepen van landkaart. Ben Zelf High Elf Level 38