Morrowind Stronghold?

Discussie in 'Algemeen' gestart door XboxRulez4ever!, 22 jan 2003.

1. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze beginnen met 1 huisje van je stronghold te bouwen. daarna moet je bepaalde opdrachten doen zodat ze het kunnen 'financieren' om jou stronghold groter te maken. zo bouwen ze per opdracht die jij doet een stukje bij, totdat het een dorpje geworden is.

2. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Redoran kun je in ald'Ruhn joinen volgens mij. En dat zwaard: VAnuit Ursulaku camp ga je eerst ongeveer +/- 50 meter naar het oosten (schat zelf maar een beetje hoeveel dat is8) ) En vervolgens loop je recht naar het zuiden. Waarschijnlijk vind je t dan wel (Als je op de papieren kaart kijkt, zie je rechtsonder Ursulaku camp een paar rotsblokjes bij elkaar, volgens mij was het daar ongeveer)

3. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    als je dat fort bij house hlaalu ga ik daar toch nog maar een paar missies voor doen hoor. maar weet er ook iemand welke rang je dan moet zijn. Ik ben house-cousin en doe nu missies voor die gast in vivec. balmora heb ik al helemaal uit gespeeld wat hlaalu betreft.

4. nnex

nnex just NNEXíng it,baby

Leuk Bevonden:
    0
    main quest

ik ben nu bij dagoth ur(red mountain)
    ik moet nu de vampires doden op mijn weg naar dagoth ur en dan heb ik hem officieel uitgespeelt(nou ja..is niete cht uit te spelen want als dagoth ur dood is kun je alsnog gewoon doorspelen om alle andere quests op te lossen en dergelijke shit)

---NNEX---

5. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    ik doe nog steeds geen missies voor caises een vriend van me zegt wel dat die missies heel gaaf zijn maar ik doe alleen maar missies voor gentleman (thieves guild) en ik ga nu maar verder bij hlaalu omdat ik dat een fort kan krijgen.:9

6. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kun je al bijna een strong hold laten bouwen, ik was house brother toen dat gebeurde (ik ben nu house father) je moet dan naar Balmora naar dat huisje waar alle Hlaalu mensen zitten en dan staat er onder de trap een mannetje die je aanbied om een huisje te laten bouwen.

Ik heb ook ff een vraagje aan jou: Ik ben nog niet zo ver bij de Hlaalu opdrachten in Balmora, wat moet ik doen bij die opdracht dat je moet zorgen dat zo'n verkoper guar hides van House Hlaalu moet gaan kopen i.p.v House Redoran?

7. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nu trouwens in een Deadric ruine vlakbij khuul een bijna compleet set Ebony gevonden en ook een Deadric War-axe t is egt volop gruw als me mannetje het aan heeft dat set. het mannetje die dat allemaal aan had was egt volop sterk ik heb er denk wel 10x moeten reloaden toen lukte me het pas.

8. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    een die house redoran, waar ken ik die nou eigenlijk joinen?
    een plaats?

9. Blade

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit bij House Hlaalu maar ik zou de Redoran Compound (ofzo) in Vivec proberen.

10. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit bij house Telvanie maar daar heb je in sadrith mora een hele hoop mannetjes die je opdrachten geven is dit ok bij de andere huizen?

11. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    ok ik ga daar nu ff kijken

12. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    ik weet nou nog steeds niet waar ik die redoran ken joinen geef ff een preciese plek ik loop nu in vivec de redoran quarter maar ken nergens ienad vinden hoe ik ken joinen?

13. Blade

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je niet gewoon "join House Redoran" aan sommige mensen vragen? meestal zeggen ze dan bij wie je weze moet. Maar las nog ik weet het niet cker of je daar moet zijn.

14. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    dat is het hem juist niemand heeft dat in ze praatbalkje staan?

15. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben eerst ook in redoran gaan kijken in vivec, maar daar kan je dus NIET joinen. ik was 1 mannetje tegengekomen en die kon me alleen de rules geven. ik tjek Ald´Ruhn wel.

16. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    ok als je daar ken joinen meld het dan ff hier, ik ben nu ook opzoek maar nox nix gevonde over hoe ik ken joine

afast betankt

17. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet in ald'ruhn zijn ja. en dat grootste 'gebouw'. ze noemen t 'under skar', maar k ben de naam ff vergeten.

18. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    okey ik hoor er nu ook bij

maar die eerste opdracht is al k*t die opdracht zall wel niet moeilijk zijn maar het vinden wel, ik moet nu iets vanDrulane Falen's herd zoeken? allemaal wel leuke en aardig maar ik ken het niet vinde met die routeplanner van hum

please help nog 1x?

19. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waneer je bij house telvani een stronghold krijgt en van wie alvast bedankt

20. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    1.Je moet gewoon een paar missies doen van die mensen in de council chamber en steeds advancen en dan zegt hij dat je geen mouth kan worden zonder patron.

2.Dan ga je naar tel vos (met de boot via tel mora) en dan ga je naar patron aryon ofzo. Die zegt dat hij je patron wel wil zijn als je een 1 of andere dude overhaalt om terug te gaan bij de 'council'.

3. Dan moet je naar gnisis (boot-sadrith mora,warp-ald'ruhn,stilt strider-gnisis) dan vind je daar zijn huis(orvas drelen ofzoiets zo uit mijn hoofd) dan moet je daar naar binnen en een paar ventjes verslaan en tis ook slim om alles open te maken enzo je kan zo'n 1k aan zooi vinden. Dan kom je in een laatste kamer met een deadroth(had ik(lvl9) wel moeite mee) die geef je een paar klappen. Ga je naar boven en daar staat zo'n vent. Die zegt dat hij wel wil als je 3 dwemer boeken voor hem vind (ondervraag hem gelijk voor een andere telvanni quest) daar zijn er 2 van op veel plaatsten te stelen. maar 1: 'fire and faith' vind je bijna niet........maar hij is wel voor 60 te koop in balmora 8)

4.Dan ga je terug naar die vent en daarna naar tel vos en dan naar sadrith mora.

5. helemaal onderin dat telvanni gebouw staat ergens in het Hermitage een vrouw en die zegt dat je een construction contract nodig hebt. Die krijg je van Ormas Dren in Ebonheart (gewoon vragen) en je hebt dan nog 2 gevulde grand soul gems nodig (zij zegt strong souls).

Btw weet iemand of/waar je gevulde soul gems kan kopen?? En wat er allemaal in een grand soul gem gaat?

Laatst bewerkt: 24 jan 2003

Deel Deze Pagina