Morrowind subforum?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Benneke, 22 jun 2003.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zoals gezegd; Het komt er, alleen even geduld hebben zodat we het kunnen 'organiseren'.

2. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik bied me aan als vrijwilliger om te helpen!

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Helpen mag je doen door mensen die problemen met MOrrowind hebben wegwijs te maken :)

4. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom geen sub-forum voor RPG (of wat het ook precies is), ik bedoel met Fable op komst zal er nog wel wat afgevraagd worden(ja klopt ik ben ruimdenkend;). Maar opzich nog niet zo'n heel slecht probleem aangezien er veel naar word gevraagd. Ik vind zoiezo dat je dat forum moet opsplitsen in, hulp/cheats maar dat gaat niet gebeuren let maar op ik heb het idee dat xbw niet zo van splitsen houd :) !

5. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Weet je wat het is. Je kunt wel alles opsplitsen, maar dan blijft het net zo onoverzichtelijk.
    Stel bijvoorbeeld (heel extreem) dat ze van ieder spel een subforum zouden maken. Dan had je heel veel forums. Dus ik kan wel begrijpen dat ze kritisch kijken of een subforum nodig is.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee splitsen willen we best, alleen dan moet het wél nodig zijn - en naar jouw beide ideeen is niet echt vraag :)

7. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    uhm die uitbreidingen komen toch niet voor de xbox?

dus waarom voor die game helemaal opnieuw een forum maken terwijl het volgens mij neit echt een probleem is als mensen iets 2x vragen

8. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    De uitbreidingen komen wel, in de vorm van Morrowind GOTY

9. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben ook heel erg voor een subforum. Ik heb 1x geprobeerd de thread door te lezen maar ik ben blijven steken bij blz 50 ofzo. Het is gewoon onmogelijk. En daar had ik wel handige dingen gelezen maar toen ik daar later in het spel kwam kon ik me het niet meer precies herinneren en moest ik weer 50 blz doorbladeren om te kijken waar het stond. Ik denk dat meerdere mensen hier last van hebben.

Ook wordt het snel onoverzichtelijk in de thread omdat er soms ineens 5 vragen achter elkaar worden gesteld en daar dan weer per vraag door 5 mensen antwoord op wordt gegeven.

Een Morrowind subforum is dus zeer welkom :)

10. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    @SjonKanon
    Helemaal mee eens,
    ik stelde een tijd trug een vraag. kreeg ik commetaar omdat die vraag al gesteld was.. najah ik weet niet hoe anderen dat doen, maar ik ga geen 100 bladzijden doorlezen.

11. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Commentaar? Zover ik weet wordt gewoon iedere keer de vraag goed beantwoord. Ik kan me wel herinneren dat een tijdje geleden vraag een paar keer achter elkaar gesteld werd. Dus toen stond die vraag 1 blz terug misschien dat daar wat over gezegd werd.
    Maar ik begrijp dat er niet verwacht kan worden dat iedereen de laatste paar blz leest voordat die een vraag stelt.
    Dus modjes en crew, waar blijft dat subforum? :D

12. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb nog nooit commentaar gegeven. Misschien eens een keer als het antwoord een pagina terug staat.

13. Wulf

Wulf Gras snoeien? 1€!

Leuk Bevonden:
    0
    D'r was er wel eens eentje die stelde een vraag terwijl het antwoordt op die vraag(die dus net daarvoor gestelt was) 2 posts boven zijne stond!!|:- Werdt hij daar op gewezen, zei hij iets van dat het voor hetzelfde geld een paar pagina's terug stond.., maar kom op hé.. 2 posts boven je eigen en dat merk je niet??!|:-

14. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe staat het met subforum?

15. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    We zitten nu echt in een vakantieperiode dus je moet ff geduld hebben meeste crew/mods zijn er niet dus duurt nog wel ff

16. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    What about now? ;)

17. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    And now? ;)
    Gaat het nog door of..?

Deel Deze Pagina