idd dat vind ik ook en behoorlijk nadeel. Hopelijk doet fable dat beter. Ook nog een leuke: 1. iemand vraag of je haar wilt brengen naar ghostgate in 2 dagen. Jij weigerd dus ze wacht wel op de volgende reiziger. 150 dagen later staat ze er nog!?! En welke andere reizigers heb in 250 dagen nog nooit een andere reiziger gezien die maar verder loopt dan 5 meter ]:-
het spel loopt opeens vloeiend. vandaag is ie 0x vastgelopen. het spel is daardoor veel leuker. hopelijk blijft ie zo
:r dat bedoel ik nou, vreemd genoeg vind ik het wel een heel leuk spel. Waarom weet ik ook niet echt, heeft iemand nog wat positiefs te melden over morrowind?
Mja maar op die manier kan je bijna elke game afkraken, het is gewoon een super grootte game met coole gameplay en dat is voor mij genoeg om het minimaal een goede game te noemen.
Ik vind het een geweldig spel! Het beste xbox spel tot nu toe! Je moet de diepte van het spel gewoon kunnen waarderen... Kijk over de kleine tekortkomingen heen.
Bij dit spel heb ik echt heel lang getwijfeld om het te kopen, heb het uiteindelijk gekocht (maandje geleden) en heb er geen spijt van. Bij mij is ie in totaal 2 keer vastgelopen (1x dirty disc, 1x zwart scherm) maar mag de pret niet drukken.... Tis echt een verslavend spel, en het wordt echt een kick om je stats steeds hoger te krijgen, ik bedoel, in het begin als je een imperial guard tegen me kreeg, was ik op zeker dood, nu sla ik ze met gemak neer... Ik ben trouwens een breton (level 16). Wat ik wel gek vind, ik heb dus geld verdient door lid te zijn van fighters guild, daarna ben ik (per ongeluk) lid gewoden van de blades, En nu vallen de imperial guards me meteen aan als ze me zien... Best irritant..
ehm daar ligt het niet aan denk hoor, volgens mij ben je van het begin van het spel lid van de blades. Dat is gewoon je main quest . De enige rede die ik kan bedenken is dat je gewoon zo gezocht ben dat ze je niet meer arresteren maar gewoon gelijk kapot slaan. Anders weet ik het ook niet .
Het kan ook liggen aan de items die je aan hebt. Misschien zijn dat items die de guards niet graag zien?
Jammer man, kon je net spelen... Ik heb het spel dus ook al geruime tijd, maar ik ben het wel met je eens dat het laden te lang duurt en dat het crashen niet hoort, het is bij bij nu een stuk of 3-4 keer gebeurd na zon'n 200-300 uur spelen, dus het valt reuze mee, maar het hoort nooit te gebeuren! Ook krijg ik af en toe de melding 'your cd is scratched or dirty, press a to retry' daar wordt ik ook gaar van. Maar ik vond het spel zo leuk en verslavend, dat ik erdoor heb gezien en het heb uitgespeeld! Het spel is ontzettend leuk, maar die bugs zijn inderdaad erg storend.
Waarschijnlijk heeft hij iemand gedood of iets gejat. Toen heeft hij resist arrest gedaan of is gevlucht en nu ben je de bok. Je kunt het alleen nog oplossen door naar de Thieves Guild te gaan en over bounty te praten, dan krijgt iemand hem misschien van je hoofd en wordt je niet meer gezocht. (Of je moet elke guard steeds weer doodmaken (ze respawnen)!
Dat is het nu juist niet! Ik heb niemand gekilled van de imperial gaurds, ik heb helemaal geen bounty op mijn hoofd.... Dus ik weet het ook niet.. Het is allemaal gekomen nadat ik met die gast van de blades had gepraat en lid ben geworden van de blades (je bent dus niet van het begin van het spel af lid van de blades!!). En het gekke is: ik word alleen maar aangevallen door de imperial guards, en dus niet door de andere wachters (zoals bijv. die in vivec enz..) Maar goed, als die imperials mij aanvallen dan kill ik ze gewoon, ik krijg dan overigens geen bounty op mijn hoofd (wel als ik gewoon burgers dood, of uit eigen initiatief een w8ter ga aanvallen) Ik snap er geen zak van. ik ben me van geen kwaad bewust... Misschien komt het omdat ik me heel erg omhoog heb gewerkt in de fighters guild (ben nu een warden)
Heb je niet toevallig Moon sugar of Skooma(ofzo) bij je want das een soort drugsachtig iets en dat vinden ze niet zo lief.
muwhahaha das raaaaaaaaaaaar. ik heb ook iets vaags, maar k denk wel dat ik weet hoe het komt. ik had bounty van 40, dus de guard komen dan niet naar je toe rennen. ik had toen (in ald-ruhn) tegen zo'n guard met een rokje aan gepraat, en dan resist arrest. dus die gast begint allemaal op mij in te slaan, en ik stond voor de deur van de thieves guild, dus ging ik maar ff mn bounty dr af halen. kom k buiten, die gast wil mij nog steeds killen, dus ik SLA SLA dood.. maar t rare is, dat alle guards met een rokje aan in ald-ruhn mij aan vallen als ik daar kom niet dat t zo erg is, want k sla ze toch wel in 1x dood, maar toch... :{
Ja dat dacht ik ook maar de verkopers zien het ook al voor dat je met ze gaat 'barteren'. Dus kdacht ik roep het maar misschien helpt het.
Daar komt het niet door, ik ben ook lid van de Blades en Master bij de Fighters, maar ik heb nergens last van (trouwens warden is niet zo hoog hoor ).
Ik snap het niet deze topic wordt ook al niet gesloten is toch hetzelfde als zón opsomtopic ik nap dit forum niet!
gebruik eens komma's, dan snappen we jou wat makkelijker. Trouwens, het is nog steeds (een beetje) on-topic (over Morrowind).
euuhh.... Lees ff wat beter. Een paar mensen proberen mij uit problemen met morrowind te helpen. Maar ik weet dus nog steeds niet wat het is.. De imperials blijven me aanvallen (niet dat het echt erg is, ik kill ze gewoon) maar wel irritant! Ik heb trouwens misschien iets waar het aan KAN liggen (heb het namelijk nog niet proberen uit te zoeken). Ik heb een cuirass genaamd duke's silver cuirass. Volgens mij is dit iets wat hun niet zo leuk vinden.... MAar ik weet het verder ook niet... Heeft iemand anders nog iedeeen? (ik heb trouwens geen skooma of moon sugar) Ik ben nu trouwens een level 19 breton.. Warden bij fighters guild en novice bij de blades..