Morrowind sucks!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door $$$$$, 25 dec 2002.

1. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat gebeurt er als je die cuirass ergens in een huisje stopt ofzo, dus 'm niet bij je hebt?

waar heb je die btw gehaald 8) ?

2. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet niet precies waar ik hem vandaan heb, het belangrijkste is dat hij goed is.
    Nadeeltje is dat 'ie een soort roze gloed/kleur over zich heeft, dat heeft niet zo'n leuk effect als je naar het plaatje van je personage kijkt.. 8)

3. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is met alle magische dingen. is echt lelijk ja. hadde ze best wel gewoon mogen laten, maar dan ietsje 'glimmender' dat t er stoer uit zag :D

4. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik je er even op wijzen dat ik sinds feb. 2002 op het gamer.nl forum zit, en toen had Deniax daar al die avatar. Hier ben jij pas in augustus geregd, dus lijkt het mij eerder dat er gejat wordt van Deniax. :+

5. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is het nou juist, het is geen magisch voorwerp....

6. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :{ :confused: das vaag

7. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    het item is dus eigenlijk gewoon zilver met roze...

8. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is de armor rating er van dan?

9. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    iets van 42 ofzow.... Ik moet het ff nakijken
    (zeg nou niet dat je 42 nix vind! ik weet ook wel dat er cuirassen bestaan van armor rating van 140+ (bijv. deadra) maar ik ben al heel blij met deze...)

10. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    42 is nix }:]

nee flauw. deadra zal idd sterker zijn, maar is wel ontzettend moeilijk te vinden. ik heb ook maar een paar dingen die deadric zijn, en voor de rest allemaal van die 'speciale dingen'.

maar als jij op level 19 zit, en dat ding geeft een armor rating van 42 is dat wel een vrij sterk ding lijkt me zo hoor:D

11. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    op welk level zit jij dan?
    ow ja, als jij nog heel veel goud of een deadric armor nodig hebt (of ander veel en duur spul) dan moet je maar eens naar dren's plantation gaan!! (zo uit mijn hoofd oost van pelagiad) Daar is dat spul heel makkelijk te jatten, of legaal gezegt, te verduisteren..

dat deadric spul is wel 50000 septims waard.
    In drens plantation moet je in de manor house zijn, onder zit een kamer met een geld kistje met ongeveer 9000 septims erin, en boven ligt een kist met 300 septims en al dat dure armor spul... Ik denk dat er in totaal we lmeer dan 140000 septims te halen zijn! :9

12. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dren's plantation is al leeg :D

k zit op level 74, loop met iets meer dan 1.000.000 septims op zak, mijn totale armor rating is 273 :eek:

k heb lord's mail als cuirrass (333 rating)
    ebony boots (200 rating)
    een of andere helm die constant je personality 30 verhoogt (266 rating)
    deadric greaves (266 rating)
    deadric shield (266 rating)
    ebony pauldrons (200 rating)
    1 ebony bracer (200 rating)
    1 bracer die je van Lord vivec krijgt (266 rating)

dat zit wel goed denk ik zo :D 8)

13. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    what the!?!!>!?!>!

Shit zeg, en ik maar denken dat ik goed op weg ben....
    En bij mij zit ie nu al te zeuren als je een level hoger gaat! van dat gezeur als je wordt ouder en je prestaties zullen minder makkelijk omhoog gaan.... Ik d8 dat ik al bijna aan het einde zat... ]:-

OW ja, weet jij een handelaar die genoeg geld heeft om mijn glass blades (een stuk of 4, samen waard zo'n 40000 septims) over te nemen? ik ga die dingen dus echt niet verkopen aan een gast die maar 1500 septims heeft dat snap je natuurlijk wel...

14. Renzo

Renzo GrandMegamanerator

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nu een goede en dat is waarschijnlijk ook de beste.
    Maar ik post het wel in de normale MW thread want 2 threads is irri :D.

15. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de Creeper in vivec koopt alles voor orginele waarde (wat er dus rechtsboven in je hoekje komt te staan), maar die heeft maar 5000.

als jij een zwaard van 10.000 (bijvoorbeeld) wilt verkopen, moet je hem eerst dingen verkopen die hij wel kan kopen voor in totaal 5000, 24 uur slapen (want dan heeft hij zijn geld weer terug), en dan je zwaard van 10.000 verkopen. dan komt hij 5000 tekort, maar dan koop jij die spullen die je daarnet voor 5000 hebt verkocht weer terug. snapje een beetje?:confused: (beetje vaag uitgelegd, sorry)

hij zit in zo'n huis waar ook een paar orc's wonen.

er is ook een mudcrab die kan praten en die heeft 10.000 aan septims ergens in het spel, maar ik weet niet waar die zit.

Laatst bewerkt: 4 jan 2003
  16. $$$$$

$$$$$ El Mic-nificent

Leuk Bevonden:
    0

WTF:eek:

BTW, ik neem alles wat ik heb gezegd over morrowind terug. het spel is fantastisch. ik heb opeens helemaal geen vastlopers meer:confused:

misschien alleen bij het begin. ik zelf ben op lvl.28 en ik heb vandaag de daedric katana (120.000) gevonden samen met de azure star( = infinite soul gem) met daarin een golden saint met een waarde van 2.000.000:eek:

money makes the world go round an round an round..........

17. Renzo

Renzo GrandMegamanerator

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook ergens gelezen maar ik kon hem niet vinden. ergens rond bal fell moet hij zitten dacht ik :confused: .

18. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja geloof ik ook. heb 1 a 2 uur lopen zoeken en toen begon het me een beetje de keel uit te hangen om 'm niet te vinden.

19. Renzo

Renzo GrandMegamanerator

Leuk Bevonden:
    0
    hehe puur toeval maar vandaag heb ik mijn azura's star met een golden saint er in gebruikt op me daedric dai-katana :9.
    Nu heb ik dus die dai-katana met 58 fire damage :D.

20. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de laatste tijd wel meer vastlopers :confused: en dirty disk errors. maar dat heb k dan 1 of 2 dagen dat ie zo doet, en dan een paar weken ook weer niet, dusssssss......

goed, ik speel t dan ook zeker 6 uur per dag in de vakantie geloof is :{

Deel Deze Pagina