souls vangen???! hoe doe je dat dan? Ik heb wel van die petty soul gems gevonden, maar ik heb geen flauw id hoe ik de zielen van de beesten in di steen kan vangen?? ]:-
ik heb het spel ook vandaag gekocht en nu moet ik naar de 1ste stad emuldan ofzo iets met een E. maar ik vind het ook groot ik weet steeds niet welke kan ik op zal gaan.
ik zou zeggen: probeer iets en als het niet bevalt ga je terug of begin je overnieuw met een ander caracter simpel toch?
Wat dus jij hebt liever zo'n halo spel? zo'n heb ik in 1 dag uitgespeeld spel? Ik heb liever zo'n spel die je pas na heeeeeel lang spelen hebt uitgespeeld. Daarom is morrwind cool
Ik heb zo onder hand 20 verschillende quests te doen... bij 20 grotten de eerste mannetjes gekilld... en dat alleen maar omdat het me steeds niet lukt mijn vijanden een beetje goed af te sl88, ik moet echt snel veel sterker worden... ben nu wel eindelijk level 3... en ben al twee uur bezig om punidan te vinden Het is me nu wel eindelijk na dik 12 uur achtereen spelen gelukt om de tv uit te schakelen en gewoon ff relaxt televisie te kijken want mijn hele ritme raakt in de war. Dat onweer is trouwens echt niet leuk ik schrok me vanmiddag namelijk te pletter omdat ik mijn deken buiten het raam had hangen en d8 dat het echt onweerde... Stond de tv ook nog eens vet hard, de kat die lekker lag te slapen sprong ook nog eens van schrik op... en toen had ik het natuurlijk niet meer, d8 dat het eind der tijden was aangebroken ofzow...
wat? level 3 maar? je moet eerst gewoon naar ghostgate gaan, onderweg zie je wel goeie monsters waarmee je lekker makkelijk kan upgraden. ik moet nu voor mijn quest naar vivec, onderweg haal ik ook effe een ebony shortsword en een glassgreaves voor mijn thief! die ebonyshort sword die gaat echt rulen denk ik.
Ik probeer altijd zomin mogenlijk zelf te vechten.. Ik laat creatures gewoon voor me vechten, das veel makkelijker :d