bij mij issie zo'n 2 x vastgelopen, en een paar x bijna, kon je een halve minuut ofzow nix doen. ik heb zo'n 15-20 uur gespeeld
Re: Re: Morrowind vastlopers yep, dit klopt, dat dacht ik ook eerst, maar het sluip icoontje brand niet dan .... Ach, het valt wel mee, ik speel nu 5 dagen volgens Morrowind en het spel is nu in totaal 2x vastgelopen, en ook zo'n stuk of 2 a 3 keer heb ik bovenstaand probleem gehad. BTW uurt het lang voor je wat omhoog gaat in level ? Ik ben nu pas level 2
Re: Re: Re: Morrowind vastlopers als je het sluip icoontje niet ziet betekent het dat men je ziet dus moet je ff je sneak skill wat verbeteren. door dat icoontje zo lang mogelijk te laten branden. of geld te verdienen en dan et bij hecerinde in balmora te laten trainen. das de master trainer van sneak en lockpick skills. en je krijgt level ups als je major en minor skills (dus de skills die et belangrijkste voor je zijn) flink gestegen zijn. dus dat gebeurd ook als je ze laat trainen.
ik heb al 2 vastlopers gehad en dat is nie leuk want dan moet je de geweldige loading weer us opnieuw beleven. die ongeveer 1 minuut en 30 seconden duurd. maar ja dan kun je weer verder spelen . maar toch ik heb ook wel is een domme bug gezien bv. als het regent en je staat onder een brug dan regent het door de brug heen of je kunt bv door sommige stenen heenlopen. maar toch... dat zijn van die kleine dingen en het spel is nog steeds 1 van de beste rpg's ooit, naar mijn mening dan. ok goed ik dwaal teveel van de vraag af dusse, vergeet de bugs en geniet !!!