1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind veel ongeziene wapens?

Discussie in 'Algemeen' gestart door XboxRulez4ever!, 10 feb 2003.

1. Killswitch

Killswitch hungry 4 more??

Leuk Bevonden:
    0
    tipje, ga es neuzen in tel fyr, daar ligt deadric cresent. dat ding ownt hard.

2. jelle333

jelle333 Guess de Groente!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou valt wel mee.. Geef mij maar chysamere:D

3. So1aris

So1aris Headshooter

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb morrowind op de pc, en dan kun je ook een geld cheat gebruiken, dus ik heb nu een daedric daikatana die 70 fire damage en 60 poison damage 'when strikes' heeft, daarmee heb je iedereen binnen een klap dood.

...Dan ben je pas machtig...

4. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    maar even on-topic

alle zwaarden in het spel zijn inmiddels wel ontdekt, morrowind is in dat opzicht ook niet zo bijzonder, alle speciale zwaarden krijg je namelijk of door een opdracht van een van de statues of door gewoon alle ruines en dwemer dingen af te zoeken

alle zwaarden die je in de dorpen vindt stellen niks voor (ook white woe niet) maar dat ontdek je wel als je een paar honderd uur hebt gespeelt

5. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    white woe is idd niet zo goed vind ik, maar wel lekker veel waard in het begin vooral als je dr 2 hebt. ik heb nu het umbra zwaard en die vind ik wel relax of stelt die ook niks voor?

6. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    juist, sword of white woe, kun je ook pakken met die ring van 80% cameleon, dat ziet die guard je ook niet. maar stelt weinig voor. ik heb nu de daedric Dai-katana zwaard, die is goed, alleen een beetje zwaar. 60k.

7. TychY

TychY Die-Hard rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    de crescent is echt goed, alleen een beetje lelijk

8. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    ben ik met je eens:cool: , egt ÜBer lelijk dat ding , geef mij maar op me hoge lvl gewoon een simpel Silver Sword:cool:, dat ding is egt mooi.

en over dat alle wapens immer gevonden zijn is niet waar, erges op morrowind.nl word in een treath gezegt iets over een zwaard, die die gast zag in die Zoekfunctie daar, en dat hij die nooit gezien heeft, en er was ook niemand die zij dat hij hem had dus.

9. tyrone

tyrone BattleChaserOriginal

Leuk Bevonden:
    0
    Soms komen bepaalde wapens op andere plekken voor ik heb meerdere files en bij sommige komen vette zwaarden op makkelijkere plekken voor en bij de andere files niet

Xcuse me for my brother's stupidity hij poste op mijn naam

Laatst bewerkt: 23 jun 2003
  10. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    HUHHH?? what the... ik vat je niet helemaal

11. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het proberen te vertalen.

Vaak liggen bij de ene save de vette wapens op makkelijke plekken en bij de ander weer op moeilijk te bereiken plekken. Dit is me opgevallen doordat ik verschillende saves heb.

Ik geloof niet echt in wapens die nog niemand gezien heeft. Op de xbox misschien maar zeker niet op de pc. Daar hebben ze allemaal commands waardoor ze wapens/NPC's/armor en items kunnen krijgen. Dus alle zwaarden in het spel zijn zeker al een keer door iemand gezien.

12. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    ahh kijk that I can understand

maar dat klopt inderdaad, veel wapens komen random tevoorschijn, alleen de allerbeste special attributes zal ik maar zeggen (bijvoorbeeld super sterke boots met magie en zijn meestal meer dan 100000 gp) die blijven altijd op een standaard plek

en omdat alle plekken van Vvardenfel onderhand wel gezien zijn, zijn er dus ook geen ongeziene uber-wapens meer.

(als iemand trouwens nieuwsgierig is naar die specials dan kun je het best even naar gamefaqs gaan

Deel Deze Pagina