1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 18 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, de add-on is alleen voor PC. Misschien kunnen we later als Xbox live launcht zon Add-on downloaden.:mad:

2. tyrone

tyrone BattleChaserOriginal

Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk niet

3. RizlaPlus

RizlaPlus Hometown: Ass-en

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de pc versie en ik weet niet hoe het zit op xbox maar ik vind de journal zwaar kloten kan nooit wat terug vinden dan moet ik de begin letters onthouden in de add on issie wel verbeterd en waar kan je een huis/kasteel krijgen?

4. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een House joint, kun je een stronghold laten bouwen. Bij de Redorans is het bij Gildu Gilda of zo. (Zit in de grote hal, onderste verdieping.:+

5. RizlaPlus

RizlaPlus Hometown: Ass-en

Leuk Bevonden:
    0
    hmmz thanks Ill check it out with

Soms zijn het gewoon pokke enden lopen bijvoorbeeld heb nog steeds moeite met die dorp van 5 tenten waar de phophecies test moeten gedaan worden (ben naam kwijt arksnahad ofzo al die namen lijken zo opelkaar)

( I got the boog errr Forum Fella die naar boog vroeg gisterl as ik de hele thread zag dat iemand vroeg)

Dat vind ik iri want daar moet ik weer naar trug grom!

6. Alanson

Alanson PS2 raper

Leuk Bevonden:
    0
    50,50 bij GCshop.

7. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook nog wat vraagjes:
    Waar vind ik dure spullen?
    Hoe kun je aan iemand zien dat hij een bounty op z'n naam heeft?
    Waar vind ik een lock pick die een slot van 50 open kan krijgen?
    Ik moet nu voor de fighters guild een CODE BOOK vinden bij zo'n gast van de thief guild maar hij wil mij dat boek niet geven (iets met tommanga tong ofzow) Hoe krijg ik dat boek?

8. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    je moet haar blijven uitschelden tot ze begint te vechten, dan kan je haar doden en het boek nemen, ze heeft dat namelijk bij... Let wel op, als je haar niet tot vechten krijgt door haar uit te dagen en je valt haar aan krijg je de hele gilde tegen + de guards.

9. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik ben een opdracht aan het doen bij de fighters guild dat je Nerer Beneran moet gaan doden in een grot op een eiland... ik ben in die grot, ik versla 3 man, de laatste riep een summon creature op maar ik kan ze beide verslagen, ik wil voortlopen maar dat gaat ineens niet meer, hij zegt over encumbered, ik ga kijken naar mijn stats, en mijn endurance en strength staan in een raar kleurtje op nul?!!!!! ik kan me dus niet bewegen tenzij ik ALLES wegdoe... is dit het effect van een spreuk ? of een bug ? en wanneer stopt dit ? wachten ofzo?
    graag help...?!

10. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee wat je bedoelt, maar gebruik gewoon MARK op die plek en dan steeds recall als je een missie hebt gedaan, scheelt heeel veel tijd.

11. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon briben, tot je een reputation van 80 hebt ofzo en dan geeft ze je het gewoon. Je kunt ook heel vaak gewoon door te briben, zorgen dat ze ja aardig vinden en dan krijg je alles van ze gedaan. Geweld hooeft niet altijd, ik ben meer een man van woorden. :D }:]

12. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Spreuk, waarschijnlijk door die bonewalker die ze heeft gesummoned. Zorg dat je spells hebt die het restoren of potions, zo niet, leeg je spullen dan in kisten of vaten (NIET op de grond of lijken, want dat verdwijnt)! :D

13. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu ook een vette boog, Bow of Shadows, leuke enchantment (health en chameleon). Damage: 4-40! Ik heb in 7 van de 10 gevallen het beest in 1 keer dood (die je op het eiland ziet, zoals ratten, cliff racers, kagouti, guars, enz.)! :9 }:] Dan voel je je echt goed! :cool:

14. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Makkelijke manieren om van skills naar boven te krijgen:
    Heavy/medium/light armor of unarmored, zoek een zwak vijandje op en ga voor z''n neus staan, laat hem je jou health afknabbelen en doe niks terug (equip geen schild!), gebruik heal spell als je hp. te laag komt. Voor blok idem maar dan met schild, gewoon niet vechten en hij zal vanzelf wel blokken. Acrobatics is lekker rondspringen, athletchics is veel zwemmen.
    Voor degenen die het systeem nog niet helemaal snappen. Als je tien punten binnen een bepaalde klasse stijgt (Bv. Endurance) kan je bij level stijgen een multiplier van 5 kiezen! Dus zorg ervoor bij bijv. endurance x5 om dan het totaal van heavy/medium armor en spear met 10 punten te laten stijgen. Zo wordt je het snelst het sterkst!

Wie dit al wist, niet dom reageren, gewoon wat tips ;) ( ik bedoel, ik deed er een week over om alles te snappen, dan is dit beter)

15. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Wist ik allang! }:] Trouwens, een week vind ik wel erg lang, je zou toch denken dat je er wel eerder een systeem in gaat zien. }:] 8) Leuke sig trouwens. ]:- :mad: :p

Laatst bewerkt: 11 dec 2002
  16. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou misschien overdrijf ik ook wel wat met een week, maar ik ik het perfecte character had gebouwd, wel ja, zo veel keuzes! Hoe dan ook, ben nu eindelijk goed bezig, ow ja en m'n sig is alweer veranderd. Omdat je het zo aardig vraagt...:cool:

17. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    misschien een beetje domme vraag maar ik heb die chameleon spell ook (had gewoon het hele lijstje van de tovenaar gekocht) maar wat doet het precies. Je wordt een beetje onzichtbaar maar daar is al een spell voor:confused:

18. the_mad_man

the_mad_man True Noir

Leuk Bevonden:
    0
    je hoe weet ik dat mensen bounty op hun hoofd hebben
    en als je ze dan kild krijg je dan dat geld wat op zijn hoofd stond

19. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ja wordt inderdaad onzichtbaar, voor heel veel dingen zijn meerdere opties, zo kun je een Anchestral Ghost summonen met een scroll, spell, power of amulet.

20. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in de mages guild in balmora zo'n soul geam ter waarde van 60000 gejat maar waar kan ik die verkopen want volgens mij heeft bijna niemand zoveel geld??!!??:confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina