1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 18 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renzo

    Renzo GrandMegamanerator

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Die zag ik ook ja maar ik kreeg hem niet te pakken :'-( .
    Maar dat kan dus niet ik had hetzelfde probleem met mijn 44000 armour.
     
  2. RizlaPlus

    RizlaPlus Hometown: Ass-en

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx voor die mark typ zal hem gebruiken neem aan dat dat een spell is ofzo :)

    Maarrrrrrrr vind niemand dan die journal kloten??
     
  3. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga naar balmora. Join mage guild. Dan bij die traveler staat een kaijit voor haar moet je de eerste missie doen (paddestoelen verzamelen) en dan doe je de 2e missie dan moet je een fake soul gem in iemand anders zijn (bij die gast waar zij een bet mee heeft gemaakt) zijn laatje stoppen want ze komt naar beneden! dus laat ze haar spullen achter je jat al haar spullen (dure gems, gems met souls erin enzo) en dan stop je die fake soul gem in haar la. mission completed en een heleboel waardevolle gems rijker!:D
     
  4. RedSolÐier

    RedSolÐier Ja ..?

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    als je dure stuff wilt verkopen moet je naar Creeper gaan in Caldera Ghorak Manor, ok stel voorbeeld:

    je hebt iets terwaarde van 5000, en iets van 10000, je wilt alles verkopen, maar de creeper heeft maar 5000 cash

    1. je verkoopt een armor twv 5000.
    slapen 24 uur zodat creeper weer 5000 gold heeft

    2. je koopt je armor terug, zodat hij 10000 heeft, 5000 van creeper + 5000 van armor. dan kan je je zwaard van 10000 verkopen.
    slapen 24 uur

    3. je verkoopt je armor weer en je hebt nu 15000 gold

    als je dit dus met items van 60000 wilt doen moet je iets creatiever zijn, en duurt het ook iets langer. MAAR, het valt wel mee, want als jij de volgende keer iets van 20000 hebt gevonden heeft creeper nogsteeds dat armor twv 5000 en het zwaard van 10000,

    1. je koopt het zwaard + armor van creeper zodat hij 20000 heeft
    5000 van zichzelf + 10000 zwaard + 5000 armor, dan verkoop je het gene van 20000.
    slapen 24 uur

    2. je verkoopt het armor van 5000.
    slapen 24 uur

    3. koop het armor en verkoop je zwaard
    slapen 24 uur

    4. verkoop je armor
     
  5. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in Sadrith Mora en ik moet een haunted beest weg zien te krijgen nou moet ik daar ergens een mage-mistress zien te vinden:confused:. Weet iemand waar dat mens is?
     
  6. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    heh heh dit is ingewikkeld :D
     
  7. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook heel veel gems, totaal zo'n 500.000 waard, maar die bewaar ik voor ecnchanten (ik heb die beesten trouwens zelf gevangen, ik jat nooit iets). Bij lopen er ook gewoon golden saints rond, ik ren erop of, gebruik mijn Soul Drinker en voila, weer 80.000. :+ :9
     
  8. Renzo

    Renzo GrandMegamanerator

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    thx me has nu die soul gem van 60.000 en iets van 44.000 en 30.000 :9.

    Weet iemand nog meer goede shops waar ze dure stuff hebben en veel cash.
    Voor een goede armour sjop moet ik hebben.
     
  9. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer lid te worden van het Fighters Guild, daar verkopen ze wel mooie spullen, voor weinig geld. En je moet gewoon veel grotten en tombes doorzoeken, daar vind je soms de mooiste spullen! :D
     
  10. Renzo

    Renzo GrandMegamanerator

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik al lid van maar ik zag daar niet echt veel boeiends.
    Mwa komt misschien omdat ik daar nog amper begonnen ben en ook niet kan handelen met de echte dudes zoals die Orc in Vivec.
     
  11. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat was echt de man, helaas moest ik hem killen om de boel over te nemen (was een missie, geen eigen wraakactie! :+), maar nu heb ik al zijn spullen in kasten. I OWN THEM! }:]
     
  12. tfo

    tfo gta vc verslaafd

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    wat voor soort stronghold krijg je als je er een laat bouwen bij redoran?
    zo'n zelfde als al die manors (in dat manor stukje in ald ruhn)??
     
  13. Renzo

    Renzo GrandMegamanerator

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook een stronghold krijgen bij House Hlaalu en welke rang moet je dan hebben?
     
  14. Shin

    Shin choco

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    waar zijn goed kopen slaven en hoe moet ik een fort bouwen
     
  15. tfo

    tfo gta vc verslaafd

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit bij house hlaalu en ben een grandmaster dat is volgens mij de rank die je nodig hebt om je stronghold voor 100% te laten bouwen.
     
  16. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg gasten, k'heb gisteren Morrowind gekocht en het is vet zeg!
    Ik zit nog nie zo ver maar kheb wel al goeie wapens gestolen en zo! Mijn level is nog nie gestegen en ik zit nu momenteel in Balmora. Ik heb een klein vraagje: Waar kun je het best trainen (in welk gebied moet ik tegen monsters vechten om mijn vaardigheden te verhogen. bv.:heavy armor, destruction...)
    PS: Ik speel met Dark elf, zo nen katana van 9000 en heavy armor.;)
    Bedankt alvast!
     
  17. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    JE moet naar die Thatoe ofzow vlak bij die Cravins huis.. die geeft je iets wat je kan verkopen.... met dat geld kan je bij een guild je laten trainen..... bijna bij elke quest die je goed opvolgt krijg je wat...... Ik ben nu op level 1 8\10... Als je zo doorgaat kan je vanzelf tegen monsters vechten....
     
  18. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    fort kan je bouwen door bij 1 van de 3 houses (hlaalu, redoran, telvanni) hoog in rang te komen.

    weet je wat je met slaven kan doen? kan je die in je stronghold zetten ofzo :confused:
     
  19. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de Houses krijg je inderdaad strongholds, mijn stronghold is helemaal af en er zit een muur omheen, ik heb een wachttoren, 2 huisjes (zoals in Ald-Ruhn, van gewone mensen) en een groter huis, zoals het mages guild of fighters guild in Ald-Ruhn. De slaven kun je halen in Tel-Aruhn, die lopen altijd achter je aan en je zou ze dus net als gesummonde wezens voor je kunnen laten vechten, maar daar heb ik niks aan (kan ik zelf wel). Maar je kunt ze ook meenemen naar je huis en erin planten. }:] :+
     
  20. Period

    Period . . . . . . .

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee ik kom net uit een of andere dungeon en nu is mijn Agility nog maar 17. het was iets van 70 ofzo. Ik heb geen common desease en ook geen blight een poison is het ook niet. is het coprus? :'-(

    thnx
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina