1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 18 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    mm.. k heb heel ghostgate uitgemoord (1 voor 1 iedereen taunte), en toen al die glass armors, zwaarden, en die paar ebony dingen ook verkocht, en dan trainings kopen.
     
  2. RedSolÐier

    RedSolÐier Ja ..?

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bewaar al mijn dure stuff. ik heb op mijn boot nu een toren van glass armor gemaakt. hij begint al aardig hoog te worden
     
  3. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik mijn illusion trainen ik heb zat geld maar iedereen zegt zoiets als you cant train a skill above its governing attribute
    het is 55 ik wil het tot ongeveer 70 maken om hooger te worden in mage guild heel veel opdrachten gedaan maar me skill is te laag ik heb dit character nu 4 dagen en ik ben lvl 17:+
     
  4. Blade

    Blade What?Is it a spider?

    Berichten:
    653
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe sorry voor de late reactie ik ben hier weer een paar dagen nie geweest wel leuk dat me thrad nog steeds loopt.
    Maar ik heb morrowind vrijdag of zaterdag, heb je MSN pm me ff
     
  5. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    dit wil zeggen dat je (k denk willpower) niet hoog genoeg is. je illusion gebruikt een van die hoofdskills. netzoals longblade je strength nodig heeft. als jou willpower 55 is kan jij alle skills die daarmee samen hangen niet hoger dan 55 maken.
     
  6. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    zo'n wreck boot, of heb je ergens een boot gekocht :confused:

    ik heb ook veel spullen bewaard hoor, maar als je stronghold + 4 huizen in balmora alle kisten/kasten/potten etc. vol zitten met spullen boven de 10.000, dan tja.. ga k maar dingen verkopen :D

    heb toch niets aan 5 glass armors ofzo.. 1tje is wel genoeg.
     
  7. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    voor zon stronghold in balmora welke house moet je dan joinen ?
    en hoe veel kost het?
     
  8. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    bij alle greath houses krijg je een stronghold, alleen weet ik alleen van house hlaalu plaats + prijs. de stronghold van hlaalu wordt gebouwd op Odai Plateau (daar bij Hla Oad/balmora in de buurt). je moet hiervoor in Vivec (hlaalu canton) in de treasury-kamer van zo'n ventje een 'land deed' kopen. die kost 5000. verder moet je in Ebonheart aan XXXX Dren (ben voornaam vergete) in het kasteel vragen om een bouwvergunning ofzo, en die 2 dingen moet je aan zo'n ventje in de hlaalu manor in balmora geven.
     
  9. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat een missie ofzo?
     
  10. RedSolÐier

    RedSolÐier Ja ..?

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, het isniet verplicht om te doen geloof ik. en je kan ook maar 1 great house joinen, dus je kan ook maar 1 stronghold krijgen, tenzij je de glitch gebruik, dan kan je er wel 2 krijgen. maar dat vind ik persoonlijk niet zo leuk
     
  11. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee sorry Blade, geen MSN!:'-(
    Laten we hier gewoon posten, op deze treadt.
    Welk character heb je nu eigenlijk?

    Mijn character: Breton, level 10, zelf klasse gemaakt (Destruction, Axe, Conjuration, Heavy armor en Alternation).
    PS: net Seyda Neen uitgemoord en ook die armenbuurt in Balmora weggevaagt. Fighters guild: nog maar net die ratten gedood en ik zit toch al aan level 10 en heb zo ongeveer 30 spells.
    ;) :cool:
     
  12. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is de glitch? :confused:
     
  13. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    het is zoo makkelijk om te levelen ik ben nu lvl 20 adventurer:+
    silver armor :'-( 100strenght:cool: maar waar kan ik wat goed amror kopen of vinden ik zoek ebony ik heb ongeveer 800008)
     
  14. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    mm... op dren plantation helemaal bovenaan ligt in de kast een ebony curicass (hoe de fuck je da ook schrijft) en een deadric greaves, en dat ventje daar als je binnen komt heeft een deadric shield.

    en anders check in vivec in de treasury-kamers van de great houses, daar ligt veeeeeeeel waardevolle shit. (maar dat is volgensmij wel level-dependend :mad:)
     
  15. sugarLEVI

    sugarLEVI ?

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet alleen dat ik de twin lamps wil joinen, lekker beetje rebelleren, slaven bevrijden enzow... en dan house telvannie joinen... dat lijkt mij wel een leuk house, houdt er ook een leuke ethiek op na...!!! Dieven guild bevalt me ook al zo goed, die quests van de mage guild en fightersguild moet je steeds zo ver voor lopen en die zijn ook vrij pittig, en daarnaast laat 'die orc' in vivec mij mijn hele dieven guild wegsturen, dat vind ik niet zo 'lief'.

    .Weet iemand trouwens of je nog wel gildemeester bij het 'fighters'gilde kunt worden als je die Sjoring Heart Hard (of andersom) uitmoord ivm het dievengilde?? Of kan ik beter eerst gildemeester bij de vechtergilde worden, en ik neem aan dat ik daarbij die Sjoring Heart Hard moet vermoorden, en zodoende alsnog gildemeester van het dievengilde worden??

    Maar goed als de vijanden zich aan jou aanpassen, snap ik nu ook waarom ik steeds vaker hunger's en daedroths tegenkom... t'is trouwens ook niet echt leuk als je harnas helemaal kapot is geslagen, want dat biedt dus idd helemaal geen bescherming meer, vooral als je het niet doorhebt, tot het moment dat je door je item's scrollt en ziet dat een groot gedeelte van je harnas stuk is en zodoende ook niet meer te equipen...

    Weten we trouwens zeker dat die vijanden zich aanpassen, want ik kom toch nog weleens grotten tegen komen, met veel te sterke vijanden, IK HAAT BIJVOORBEELD DE STORM ATRONACH EN DIE DIKKE VENTJES (naam vergeten) En grotten met nog allemaal 'plain skeletons'...
     
  16. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je willpower dus 70 worden. Ik heb dat ook, ik moet nog wat levels omhoog gaan, dan train ik alles tot level 100. :+ }:]
     
  17. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ze passen zich aan, ik heb nu overal Olgrim's (dikke lui) en Golden Saints. :D Bij de fighters guild moet je als laatste missie alle bazen uitroeien. Ook de Sjoring en zijn Orcje. :cool: }:] Ik ga ook nog ff bij House Hlaalu, dan zit ik bij 2 huizen! 8)
     
  18. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    oke ik heb wat ebony gevonden maar nu wil ik deadra armor
    en ik heb nu een .Dark Elf,Adventurer,Sign Warrior,LvL26,Glass Firesword,en ik ben Guardian bij Fighters guild en Warlock bij de mages:cool:
     
  19. RedSolÐier

    RedSolÐier Ja ..?

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    de glitch om 2 strongholds te kunnen krijgen:
    join Redoran of Telvanni

    dan vermoord je Orvas Dren, en dan ga je naar Duke dren. die benoemt je dan tot .... rank (kwee niet meer) en dan kan je daar ook een stronghold bouwen.
     
  20. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    dus dan heb ik een probleem als ik al grandmaster ben bij hlaalu en orvas dren dus al dood is? {:)

    naja boeie.. je hebt toch nie zo veel aan een stronghold... die villa van orvas dren is veel relaxter.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina