1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 18 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg jongens, welk character is tegenover de andere nou in het voordeel alles te maken met magic (meer magicka, een hoger distruction en alteration en zo vanaf het begin)??

    PS: ik heb nu een Breton, zelfgemaakte klasse( nadruk op conjuration ,alchemy, destruction en alteration, axe en block).:{

    thanx.;)
     
  2. RedSolÐier

    RedSolÐier Ja ..?

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Breton met als Sign Atronach, dat is het beste
     
  3. Renzo

    Renzo GrandMegamanerator

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een vraagje over iets wat me niet helemaal duidelijk is.
    Ziektes die je opgelopen heb, hoe cure je die?
    Is het gewoon een potion kopen om die skill die naar beneden is gegaan te restoren?
     
  4. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    dan moet je in tempels (of andere plekken) waar shrines staan ee offer maken en dan wordt je genezen
     
  5. RedSolÐier

    RedSolÐier Ja ..?

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    of gewoon een potion kopen
     
  6. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang duurt zo'n overembured spell van een bonewalker???
     
  7. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg jongens, k'heb net in de mages guild in Balmora een soul gem van 60000! kunnen stelen maar nu is mijn vraag: where the f**k kan ik nou iemand vinden die 60000 gold bezit?????:confused: :'-( :{

    HELP!!!!
     
  8. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal nergens. zo'n soulgem moet je gebruiken om te enchanten. (een spreuk op een voorwerp overzetten)
     
  9. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    LEES DE POSTS IS. Die had ik al gepost:+
     
  10. Renzo

    Renzo GrandMegamanerator

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is trouwens het duurste dat jullie ooit gehad hebben?

    Ik heb nu Azura's Star met een Skeleton Champ. er in die is 1.000.000 :9:9.

    Snel maar eens kijken hoeveel die waar is met een gold saint (of hoe die bitch ook heet).
     
  11. Blade

    Blade What?Is it a spider?

    Berichten:
    653
    Leuk Bevonden:
    0
    k mense ik heb um nu ook:D(werd wel tijd)
    ik ben een wood-elf en zit nu in balmora, ben lid van de thiefs en fighters guild en zit pas in level 2 maja ik heb um nog nie eg veel gespeelt.
     
  12. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu level 39. }:]
     
  13. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Zlef ge-enchant? Ik heb wat spullen gevonden die ik nodig had om Dagoth Ur te killen: Wraithguard: 500.000, Keening 400.000, Sunder 500.000, Staff of Magnus 210.000, een of ander zwaard 95.000 Ik heb nog nooit iets laten enchanten of zelf ge-enchant, toch maar eens proberen. (Ik doe het wel zelf, laten doen is vet duur, 80.000 voor een redelijk constant effect! :eek: 8)).
     
  14. Bartflash

    Bartflash ...Hip-Hop...

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand eens uitleggen hoe dat enchanten werkt :confused: ik weet dat je een beest moet soultrappen en dan in een soulgem proppen maar wat voor effect heeft dat dan op je wapens?
    tnx
     
  15. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad; je moet eerst een Soulgem met een soul erin hebben en dan ga je naar een enchanter en klik je op enchanten. Dan kies je het voorwerp dat je wil enchanten (ring, wapen, armor) en kies je de Soulgem, je kiest dan een effect (spell) en hoelang dat effect moet duren en hoe hij werkt (constant effect, op je zelf of op een ander). Een constant effect kun je alleen met Grand Gem (gele) met een soul van een Golden Saint of Ascended Sleeper krijgen. Als je een hoge enchant skill hebt, kun je het ook zelf doen (op de soul klikken). :cool:
     
  16. Bartflash

    Bartflash ...Hip-Hop...

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft het beest dat er in zit dus eigenlijk alleen invloed op de werkingen van de spells die je erop zet? dus als je er een frost atronach (ik noem maar iets) in de gem vangt is het niet zo dat je wapens frost damage doen maar gewoon dat je de spells bijv. langer kunt laten werken?
     
  17. Period

    Period . . . . . . .

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal leuk en aardig dat enchanten, maar hoe krijg je een soul in een soulgem. Ik heb wel eens wat wezens mbv de magie van mijn umbra-sword geprobeerd te soultrappen (eerst magie, dan killen right?), maar dat lukte me niet... ja ik had een soulgem op zak.
     
  18. aghshar

    aghshar Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Antwoord op de post hierboven: Had je wel een groot genoege soul gem, je kan een sterk beest niet vangen in een goedkope soulgem.

    Antwoord op de post daar boven: Het is alleen zo dat een sterker beest voor een sterker effect zorgt, hier heb je ook een item voor nodig waar veel op kan en natuurlijk veel geld. Bovendien kun je met een Golden saint of Ascended sleeper een constant effect krijgen.
     
  19. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je bij je sig niet Housemaster? ;)
     
  20. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb nu ook die Azura's Star, wat moet je daar mee???

    Ook heb ik een boek "The Egg of Time" met een raar dwergenplaatje erin en een Dwarfen cilinder gevonden. Die hebben beiden zeker met de mainquest te maken, of niet???
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina