1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 18 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dester

dester Nature one

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek de imperial cult shrine in fort buchmoth bij aldd ruhn. Daar moet ik collecte geld ophalen voor de armen. Ze zeggen dat de shrine in het fort ligt maar ik kan het niet vinden.

En kan mij iemand uitleggen hoe je spullen enchant.
    Iets met soul gems maar verder kom ik niet.

2. Renzo

Renzo GrandMegamanerator

Leuk Bevonden:
    0
    Das gewoon een soul gem die je elke keer weer opnieuw kan gebruiken, hij is ook een stukkie meer waard :9.

Heb je het over aghshar zijn sig en over House Hlaalu?
    Zo ja, je kan ook grandmaster worden dat ben ik ook.

Check hier de enchant faqs.

Laatst bewerkt: 24 dec 2002
  3. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar vind je een azura's star?

4. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu een vrouwtje aan de rand van Caldera tegen gekomen die van haar juwelen bestolen is. Ik moet degene die het gedaan heeft vinden, die moeten zich ergens in een grot ten oosten van het stadje verborgen houden. Maar ik kan nergens een grot vinden, behalve een Ancestral Tombe. Waar vind ik die grot!?

5. ANGUS|

ANGUS| XBOXFUNGUS [O]

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu de "sword of Woe" , maarre ik moet hem weer chargen...weet iemand hoe ik dit kan doen?????

6. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat met dat Sword of White Woe heb ik dat ook ja, dat ding vreet echt power! Hij herlaad zichzelf wel weer maar het gaat echt veel te langzaam, je kan ook een soulgem gebruiken om hem bij te laden maar om nou al mijn soulgems aan zo'n wapen te gebruiken.ik vind hetwapen best wel kut eigelijk. Maar weet iemand nou waar je die cave bij Caldera kan vinden, ik ben nog steeds spoorloos..

7. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, volgens mij alleen voor een quest van de mages guild.

8. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ow ja, en na die quist voor de nevarine in het begin daar voor die gast van die Fighters Guild met die dwarven ruines, heb ik een brief gekregen voor een persoon die onderzoek doet naar die troep. Waar vind ik die, Sellius Cravius ofzo...

9. Renzo

Renzo GrandMegamanerator

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de kaart nu ff niet, maar het staat op je kaartje rechts onder. Bij Azura's coast, er staat zo'n beeld.
    Praat binnen met het beeld en doe de quest en je krijg de azura's star.

Daar heb ik ook een tijd naar zitten zoeken, kan hem ook al niet vinden.

Ehm beetje moeilijke zin maarja.
    Bedoel je waneer je info moet gaan verzamelen in Vivec?
    Ik weet niet meer waar die gast is maar je heb een briefje gekregen waar wat info over die 3 gasten staat.
    Ik had niet echt veel moeite om hun te vinden dus dat zal jou ook wel lukken met dat briefje.

Laatst bewerkt: 26 dec 2002
  10. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet inmiddels waar die grot is, ten oosten van Caldera MAAR achter de bergen daar. :{ :cool: En die brief is niet die van de quest voor Vivec. Maar het is een brief die ik van de persoon kreeg beneden in het huis van de Fighters Guild in Balmora. Het heeft te maken met die Dwarven Ruines. Je moets voor die gast die puzzle box halen en toen ik verder met hem praatte kreeg ik dus die brief.

11. Renzo

Renzo GrandMegamanerator

Leuk Bevonden:
    0
    ow die brief, die moet je dacht ik gewoon terug geven aan die knakker die je op het begin moest opzoeken (weet ff niet hoe die heet).

Trouwens ergens op het begin van deze thread hadden mensen het over een kasteel.
    Ik heb nu een volledig voltooid stronghold maar hoe krijg je een kasteel? Kan zeker niet?
    Ik ben nu trouwens al een paar dagen lvl 40 :9

Laatst bewerkt: 26 dec 2002
  12. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, kasteel=stronghold (Je kunt wel de Duke vermoorden en zijn vrinden en zijn kasteel innemen...}:]). Ik ben nu level 39 ofzo, heb al een tijdje niet gespeeld. :eek:

13. Renzo

Renzo GrandMegamanerator

Leuk Bevonden:
    0
    ah damit dacht ik al, volledig stronghold is veel te klein :+ .l

14. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja stronghold is zekers te klein. al mijn spullen passe dr niet in. (of k moet ze op de grond pleure, maar das zo onoverzichtelijk).

daarom heb ik half balmora ingenomen }:] (en van andere steden ook nog wel..)

heb gisteravond 'ff' een 'opruiming' gehouden en wat dingen verkocht. loop nu met 1.000.000 goud rond 8) 8) 8)

15. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ken je naar de hoere in Balmora! :9 8) Ik heb alleen mijn huis in Balmora vol en mijn beide strongholds heb ik gewoon zo gelaten (niks erin, niks eruit), staat wel grappig die bordjes, pannetjes en bekertjes. }:] Ik neem iegenlijk nooit meer iets mee, ik heb namelijk al 2 volledige ebony armors (met helm en schild) en een glass armor en een bijna compleet Deadric armor. Ook heb ik alle goede wapens 2 of 3 keer. Ik heb dus niks meer nodig. :+ Ik heb trouwens 180.000 goud ofzo, je kan er toch niet veel mee (alleen training kopen, maar dat is niet zo duur als ze je lief vinden :D).

16. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie de main quest al af? Ik net.

17. Renzo

Renzo GrandMegamanerator

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap er echt geen fuck van, hoe kan jij ooit zo ver zijn en pas level 39.
    Ik ben 1x bij een house grandmaster en heb wat van fighters guild en thief guild gedaan en ben al lvl 40 :{ .
    Zou je van die 180.000 niet eens gaat trainen ofzo?

@ aghshar: Ben pas bij de 4e missie ofzo van de main quest.

18. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoeree???waaaar8) ? ja k heb ook al die wapens/armors nogal vaak. stuk of 6 glass. (heel tower of dusk in ghostgate dus dood, en in molag mar ook nog een paar glass ventjes gekillt).
    ik heb alleeen een deadric broek, helm (face of terror), en schild geloof ik, en de rest wat ik draag is ebony, en lords mail. (totaal 255 armor rating)

19. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb trouwens nog een vraagje.

ik heb bij de thieves guild alle opdrachten in balmora, ald-ruhn, sadrith mora gedaan, en in vivec voor zover ik kan ook. in balmora, ald-ruhn, en sadrith mora hebben ze allemaal geen jobs meer, en ook geen advancements meer.

voor vivec heb ik als laatste die Hrundi van de fighters guild overgehaald (k geloof de 5e opdracht die je in vivec krijgt), en ben ik weer terug gegaan naar die vent in vivec. die bedankt me daarvoor bla bla bla, en nu heeft hij geen jobs meer voor mij, totdat ik een hogere rang heb, maar als ik bij hem op advancement klik kan ik ook niet hoger.

er zijn dus nergens meer jobs te doen, en nergens kan ik advance. :confused:

klopt dit? en wat moet ik nu doen?

EDIT: ik heb gewoon die baas van de fightersguild gekilled (niet voor een opdracht, maar gewoon zomaar omdat die baas v/d thieves guild daar de hele tijd over zat te lullen dacht ik 'laat ik hem dood meppen') en nu kon ik 2x op advancement klikken en ben ik nu dus de Master thief 8) :{

Laatst bewerkt: 29 dec 2002
  20. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    De hoere (danseressen) zijn in Balmora (House of Eratly Delights), vlakbij de Silt Strider. Ik heb 8 glazen dolken en 5 of 6 zwaarden, maar heb er niemand voor hoeven killen (tenminste geen mannetjes in dorpjes of Ghostgate). :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina