1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 18 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het al aardig ver, bovendien heb ik alles al aardig getraind, maar ik zoek nu de Blade trainers. Ik heb de hoofdquest al af, en ook veel andere questen (zie sig). :D Ik heb trouwens weleens 60 levels getraind zonder ook maar een beetje verder te stijgen in level (ik was level 32, advancement 9/10 en trainde mijn sneak skill van 40 tot 90 en had ook al andere dingen getraind, maar ik kreeg geen level up! =(), dus dat schoot ook niet op. ]:-
     
  2. Renzo

    Renzo GrandMegamanerator

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch niet in balmora maar in Suran?

    Enne van dat level trainen, het moet dacht ik wel 1 van je gekozen skills zijn anders maakt het niets uit voor lvl up te gaan.
    Hetzelfde had ik met light armour maar toen ik enchant een paar keer trainde ging ik gelijk lvl up.
     
  3. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    KLopt, is Suran. ]:- Dat van die skills weet ik ook wel, maar ik vind het wel belachelijk, dat het helemaal geen zin heeft. Als het nu minder zin had, OK, maar helemaal geen zin vind ik overdreven.
     
  4. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    is level 75 het hoogste wat je kan? of ligt dat aan mij? k ben nu level 73, en alle major/minor skills zitten op 100, behalve mijn medium armor. die zit op 82. die kan dus nog 18 omhoog, en k heb voor level up nu 4/10, dus kan ik hooguit nog 2 levels up. wil dat zegge datje niet naar level 100 ofzo kan?

    enne, als je veel waardevolle spullen wil: roof de vaults (hlaalu, redoran, telvanni) in vivec leeg. ligge complete glass-armors, allemaal glass zwaarden, ebony zwaarden, ebony cuirrass/helm/schild etc etc.. deadric zwaarden 8) 8) 8)
     
  5. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, level 73 :eek: zal wel niet veel hoger worden, maar dat is toch ook nergens voor nodig! 8)
     
  6. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is eigenlijk de beste lockpick? om sloten van 100 en zo te kunnen openen en waar kan je hem kopen, stelen of vinden?:confused:
     
  7. Period

    Period . . . . . . .

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    De master lockpick is wel een goeie, deze kun je overal vinden, maar iig in de south wall corner club in balmora. Een betere lockpick is de grandmaster lockpick, geen idee hoe ik daar aan kom... (quest voor thievesguild?) en de skeletonkey (?) is de beste daarmee maak je alle sloten open, deze krijg je van jim stacey als je alle quests voor de thievesguild hebt gedaan en je master thief bent...
     
  8. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    de grandmasterlockpick kun je stelen in de lucky lock-up in Balmora. Boven in de kamer van een vrouwelijke redguard...
    gewoon stelen en dan maar hopen dat je onderweg niet vast komt te zitten tussen al dat volk. :cool:
    En nog iets. wat moet je doen met die sleutel dat je vind in de ancestral tomb vlakbij Balmora... achter dat nice steegje?
     
  9. Spartan117

    Spartan117 New Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las ergens dat je in principe oneindig veel levels kon stijgen door drain attribute potions te nemen, of ziek te worden. Of door gevangen te worden en dan weer level te stijgen in plaats van restoren. En zo blijft elk level je HP stijgen, dus je hebt er wel wat aan, maar niet veel. Je bent op dat levels volgens mij echt onsterfelijk in dat wereldje. :D

    Ik irriteer me er trouwens wel aan dat als ik een misdaad bega en geld moet betalen, gelijk al me gejatte spullen weg zijn. Soms vergeet ik dat, dan moet je weer van een uur geleden beginnen. :'-( Maar als je alles verkoopt en daarna weer koopt is het niet meer gejat toch?! Dus dan kan je neem ik aan wel gewoon al je stuff aan laten nadat je ff gaat dokken voor je misdaad. Ja Toch?! Ik heb 34k dus als dat zo is ga ik dat denk ik ff doen. }:]
     
  10. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn bounty is nu 1250 en ik heb een emperial als character.
    nou is mijn vraag: kan ik door 'Voice of the emperor'-power die guards charmen en zo mijn bounty wegvegen?!
    PS: een guard in een stad waar ik nog geen moorden heb gepleegd dan...
     
  11. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet, ze vallen je dan niet aan, maar je bounty blijft (zie eerdere posts, hoe je een bounty moet wegkrijgen).
     
  12. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe zit dat met die sleutel dat je vind in die ancestrel-tomb vlakbij Balmora. Waarvoor dient dat?
     
  13. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Stoer, die skeletonkey ga ik ff van hem 'lenen'! }:] Waar woont die knakker?
     
  14. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk is die gewoon om de sloten in die tombe open te maken, verder is hij nutteloos. Ik heb in mijn huis een stuk of 30 sleutels die je alleen op 1 plek kan gebruiken en dus verder nutteloos zijn (maar het staat wel koel, allemaal uitgestalde sleutels, als een soort avonturenboek, vertellen ze waar ik ben geweest en dood en verderf heb gezaaid! :+). }:]
     
  15. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice sead! Maare in die tomb waren van het begin af 'alle' (maar drie deuren) deuren open dus ik snap eigenlijk niet waarom die sleutel daar ligt?Soms niets te maken met een quest van de thieves guild?(nog nie veel quests bij die guild voltooid.:{ )
     
  16. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    trouwens als je daar in die cirkel staat aan het "uiteinde" van de tomb is de sfeer én de sound behoorlijk creepie. Alsof er duizenden zielen rond je zweven!:D }:]
     
  17. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    :+ }:] Eng he? Ik ben nu niet bang meer, want ik ben praktisch onsterfelijk...dat slelt me gerust...:cool: 8)
     
  18. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Je ne suis pas une thief, regarde mon sig...:D
     
  19. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    onsterfelijk?:{
    Hoeveel health heb je eigenlijk op level 39?
    Ik zit nu op 20.;)
     
  20. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    350 ofzo }:] Plus een ontzettend goed armor, plus ontzettende goede stats, zodat ik bijna altijd raak. En ik kan hun aanvallen ontwijken (over ze heen jumpen en blocken)...ja...ontsterfelijk! :9 8) :+ }:]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina