1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 18 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    i.v.m. altijd raak slaan: kun je dat niet bij de preferences in het optie-menu aanzetten of bedoel je gewoon dat je bijna nooit een lege fatigue hebt (dan kun je bijna niét missen!).;)
     
  2. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik mis gewoon bijna niet, ook niet met een boog. Dat van die preferences volg ik niet helemaal. :confused:
     
  3. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    wat bedoelen ze anders met die "always use best attack" optie bij Preferences. k'weet eigenliijk niet wat het juist doet maare nu het aan staat raak ik mijn vijanden bijna altijd.
     
  4. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    ...D'OH! Heb ik niet eens gezien...waarschijnlijk stond het altijd uit...nu ja, nou heb ik het niet meer nodig! ]:- :p
     
  5. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    door deze optie speel ik het een beetje zwak maare als ik nog een paar levels omhoog ga zet ik het wel uit.....hehe.....:cool:
     
  6. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed zo, zo hoort het. 8) Alle begin is moeilijk (behalve voor mij dus, ik kon het zonder hulp!!! :cool: :+ }:])! :D
     
  7. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb gister een goude zwaard gekregen goldbrand heet ie en hij is best sterk heeft 1 jullie m ook of loop ik ver 8er
     
  8. Spartan117

    Spartan117 New Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je dat zwaard gevonden, ik zoek nu al de hele tijd naar een beetje een relax zwaard maar ik kan maar niks goeds vinden. Dat Sword of White Woe is dus bagger. Die Charge is telkens leeg. En ik heb nu een Ebony Sword maar die heb ik door ventjes te killen, liever haal ik zo''n zwaard gewoon door te kopen of te vinden. Tell me!!
     
  9. Renzo

    Renzo GrandMegamanerator

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik loop nu met een glass one handed longsword (heb nog een beter maar moet die nog ff enchanten) en een glass shieldje.
    Kan je makkelijk rippen bij ghost gate net alles een compleet light glass armour.
     
  10. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm.. chrysamere is volgensmij t beste wapen. iniedergeval wat k tot nu toe ben tegen gekomen. die zit in een grot ergens naast sadrith mora op zo'n eilandje. ik weet niet hoe sterk je bent, maar k geloof dat er een frost atroach en een storm atroach in zitten waar je voorbij moet, en dan moet je dat ventje dat ietsje verder op staat (een of andere wizard/heks) killen, en die heeft t zwaard.

    k heb gister nog een fijne helm gevonden trouwens. In een toren naast/bijna in dagon fel. moet je naar binnen gaan, rechtdoor lopen, de lader omhoog nemen, en daar die wizard killen. die helm heeft bij mij een rating van 266 (heavy) (mijn heavy armor zit dan wel op 100), en verhoogt je personality constant met 30.

    sword of white woe is best een relax wapentje door die magic, maar hij is idd snel leeg. anders moet je je enchant skill hoger maken, dan gaat ie geloof ik langer mee. of je haalt nog een paar Sword's of white woe }:]
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2002
  11. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ik was dus aan t zwemmen bij ashurnibi bij hla oad...opeens begint een standbeeld tegen me te praten ...ik dus what the fuck???

    hij vroeg ik of ik een standbeeld van hem wou maken en dan zou hij mij het het heilige zwaard goldbrand geven...ik dat gedaan voor hem en toen kreeg ik dit gouden zwaard ...i vind m wel mooi..
     
  12. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    is die veel waard, en wat zijn de stats er van?
     
  13. Period

    Period . . . . . . .

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in de bergen ten oosten van Suran een Orc gedood, hij vroeg me of ik hem wilde duelleren. hij is echt supergoed, ik was er een hele tijd mee bezig om heb te killen, maar toen ie dood was kon ik zijn umbra sword pakken. een two-handed longsword van (ik geloof) 1-50 met 120 secs soultrap erin. Het is niet mijn beste zwaard nu, maar hij is zeker chill. :D
     
  14. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is je totale armor? lord's mail + deadric?
     
  15. TheRealMcenzy

    TheRealMcenzy Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook morrowind gekocht (ik begreep niet waar jullie t allemaal over hadden mar t klonk wel interresant) tis dus wel leuk spelletje alleen zit ik een beetje vast. Ik zit in Balmora en moest me van die Caius gast aanmelden bij een gilde dat heb ik gedaan ik zit bij de fighters guild. Daarvoor moet ik steeds opdrachtjes doen. ik zit nu bij de 2e opdracht en dan moet ik egg poachers vinden. ik zit in de egg mines. alleen ik kan die gasten dus echt niet vinden :'-( please help me.

    O en nog iets ik ben een thief maar ik kan geen lockpick vinden. zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik aan zo'n ding kan komen.
     
  16. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    die egg poachers zitten helemaal beneden in de mine, je moet daar gewoon alle deurtjes ff door gaan, en kom je ze als het goed is van zelf tegen.

    lockpics kan je vrijwel overal kopen. ik geloof in balmora dat een gast in de Hlaalu Manor lockpics verkoopt.
     
  17. TheRealMcenzy

    TheRealMcenzy Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
  18. aghshar

    aghshar Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zit je bij de fighters guild als je een dief bent?
     
  19. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Chrysamere heb ik ook, maar waar ligt die Sword of White Woe? :confused:
     
  20. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, ik draag nu Glass Armor om mijn light armor skill op te krikken, maar mijn heavy armor skill is slechts 70 ofzo (medium is wel 100). Light armor skill is 65 ofzo. :{ Dat van dat standbeeld wil ik ook wel eens zien, waar is dat precies?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina