1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 18 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Period

    Period . . . . . . .

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Te vinden ten westen van Caldera vlakbij een kleine camp waar 4 tamme guars rondlopen, voor degene die ze ook wil. :)
     
  2. Renzo

    Renzo GrandMegamanerator

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Woei hebbe hebbe hebbe thx :D.


    En weet iemand nou al die enchant master trainer?
     
  3. Period

    Period . . . . . . .

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Master Enchant Trainer is Quorwynn. Hij zit in Stronghold Indoranyon
     
  4. Spartan117

    Spartan117 New Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan volgens mij oneindig level up gaan. Ik bedoel, als je gewoon een drain bv. longsword/heavy armor of een andere major/minor skill doet. Dan kan je daarmee weer een level stijgen. En dus kan je oneindig sterk worden. Ja toch?!
     
  5. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    ok! was ik vergeten te zeggen!

    ow ja, ze zijn eigenlijk heel makkelijk te krijgen de opdracht die je moet doen stelt nix voor! en ze zijn echt wel relaxed.. ;)
     
  6. Period

    Period . . . . . . .

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat was IK vergeten te zeggen. je moet er idd een (flut)opdracht voor doen. Je moet dus niet naar de boots zoeken, maar naar een mannetje genaamd Pemenie. hij/zij draagt van die glinsterende magic-boots, kan niet missen. Je kan em ook gelijk killen en de boots afpakken... wat je wil :D
     
  7. Renzo

    Renzo GrandMegamanerator

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit je meent het ]:-
    ff iets duidelijker please want als je terug lees dan zie je dat ik hem daar niet kan vinden.
    Of Ctrl V je dit gewoon van gamefaqs ofzo ]:-
     
  8. Period

    Period . . . . . . .

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    haha nee hoor, en trouwens al zou iemand dat doen, wat boeit dat we helpen hier elkaar toch.

    Het zit tussen Tel Mora en Tel Aruhn ongeveer ter hoogte van Zainab Camp. als je het nu nog niet ken vinden...

    :+
     
  9. Period

    Period . . . . . . .

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    ow je ken em DAAR niet vinden ik zal even kijken
     
  10. Renzo

    Renzo GrandMegamanerator

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwa ik zou wel ff kijken, ik dacht dat hij gewoon bij dat stronghold was.
     
  11. Period

    Period . . . . . . .

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm nee volgens mij maak ik nu ook een foutje... hij zit volgens mij ook gewoon bij die stronghold... nu wet ik het ook niet meer... :'-( :eek:
     
  12. Period

    Period . . . . . . .

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Renzo

    Renzo GrandMegamanerator

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet het ook niet meer hoor,
    ik had het stronghold natuurlijk al helemaal doorgezocht, maar ik heb het net nog een paar keer gedaan en ook de omgeving maar kan hem echt niet vinden hoor :'-(
     
  14. Period

    Period . . . . . . .

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee ik wilde ook eens wat dingetjes vragen:

    1. The Egg of Time, waar is die goed voor? (boek van 1000GP uit MZULEFT)
    2. Hoe zit het nu PRECIES met die Level-up multipliers?
    3. Wat doet de "Bound" spel eigenlijk?

    Wie kan mij helpen?
     
  15. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    k had ergens gelezen dat die je aan kon vallen en dat je een 'calm humanoid' spell er op moest casten als je de training wilde.. maar aangezien ik iedereen die mij aanvalt neermep (en jij waarschijnlijk ook) zal die wel dood zijn :'-(
     
  16. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    1. geen idee, is dat een boek met 3 plaatjes er in?
    2. oke, stel jij bent je longblade skill aan het trainen. Je traint je longblade 5 lvls, en je traint nog een paar skills, waardoor je een level omhoog gaat. als het goed is, staat er dan bij je STRENGTH 5x voor, omdat je longblade strength 'gebruikt', en jij 5 punten bij longblade omhoog bent gegaan. als jij 3 longblade omhoog was gegaan, stond er 3x. (kweenie of je mijn 'uitleg' kan begrijpe, maar k heb t geprobeerd:cool: )
    3. bound zorgt er voor dat jij voor een aantal seconden een deadric shield/boots/longblade etc etc.. krijgt om te gebruiken. deze zijn beter dan de 'gewone' goedkope armors dus.
     
  17. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil overnieuw begginen (tijd niet gespeeld) maar zijn er goede bogen te vinden? of goede short swords?
     
  18. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm.. dr zijn een aantal demon/devil (weet niet meer wat t nou was) bogen, die zijn 11.000 waard, en er is ook een Deadric bow.
    weet alleen niet meer waar ze zitten :{
     
  19. Alexandrio

    Alexandrio Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    2
    2. oke, stel jij bent je longblade skill aan het trainen. Je traint je longblade 5 lvls, en je traint nog een paar skills, waardoor je een level omhoog gaat. als het goed is, staat er dan bij je STRENGTH 5x voor, omdat je longblade strength 'gebruikt', en jij 5 punten bij longblade omhoog bent gegaan. als jij 3 longblade omhoog was gegaan, stond er 3x.


    Volgens mij zit het niet zo. Wat jij zegt betekent dat je altijd 10 punten mag verdelen, hetgeen niet zo is. Het werkt als volgt:

    > Als een minor/major skill stijgt met 0-1 mag je 1 extra punt verdelen
    >>Als skill (bijv. strength) stijgt met 2-4 punten mag je 2 extra punten verdelen
    >>>Als skill stijgt met 5-7 points dan mag je er 3 extra verdelen
    >>>>Als skill stijgt met 8-9 mag je er......juist 4 verdelen
    Als al je 10 punten dezelfde skill betreffen mag je er 5 verdelen
     
  20. MachineHead

    MachineHead Banned

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.elderscrolls.com/ubbthreads/ubbthreads.php?Cat=&C=1 die site kan je ff probere om iets te vinden op het forum... er staat een heleboel dingen op waar je van alles kan vinden en completen walkthroughs ... ik zou hem niet te vaak gebruiken maar is soms toch wel handig als je ergens helemaal niet uitkomt.

    net als mij :mad: ik kom niet uit een opdracht die ik moet doen voor de fighters guild (volgens mij in balmora) dan moet ik een zooi orcs killen "near a deadric ruin" maar ik kan dus maar 3 orcs vinden en de leider nog niet en die zit er volgens mij ook niet in maar ergens anders .. weet iemand waar die zit ?

    en met dat bound gedoe .. als je dat dan doet staat dat wapen dan bv voor 60 seconden in je lijst met items of switcht hij er automatish naar ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina