1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 18 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alexandrio

    Alexandrio Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    2
     
  2. Period

    Period . . . . . . .

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, ik denk dat ik je uitleg wel snap, maar hoe kan et dan dat ik soms level-up met 3 multipliers van X5? volgens jouw theorie zou je max dus met "2 van X5" of "2 van X3 en 1 van X4" ofzo. :confused:

    en ja dat boek heeft volgens mij inderdaad 3 plaatjes, maar er gebeurd niets verder... ik heb al eerder zon soort boek gehad maar toen kreeg ik er een nieuwe spell bij (summon zo'n metalen beest uit zo'n bal)

    in de rechter ingang van ghostgate (tower of dawn?) als je daar in de middelste zaal naar boven gaat staan daar 2 guards, de rechter heeft een boog van 30000GP (2-50) is een errug goeie boog! (duidelijk?)
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2003
  3. Period

    Period . . . . . . .

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    okee, bedankt!
     
  4. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    vet heb je ook steam centurion summon spells
     
  5. Alexandrio

    Alexandrio Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    2
     
  6. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
     
  7. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet waar hij zit... Ik heb er toen ook heel lang naar lopen zoeken! aan je reactie te zien ben je al 1 deadric ruin binnen gegaan (omdat je er al 3 gekilled hebt). De 4e (de leider dus!) zit in de ruin rechts van de ruin waarin jij bent geweest. Je moet maar ff op de map kijken! Ga daar naar binnen en vermoord de leider en je hebt je opdracht voltooid!
     
  8. nerevar

    nerevar Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit hier een beetje te lezen en ik weet niet of ik het goed heb maar volgens mij zijn er hier een aantal mensen met geld aan het trainen, sorry hoor maar als je een misc skill (zoals marksman) naar 35 wil halen omdat je anders allen mist okey . maar als je toch al een beetje redelijk bent dan kan je het toch wel zelf, dat is onder anderre ook de bedoeling van het spel. ik kan als ik wil ook wel al mijn misc skills naar 100 halen maar dan is al het plezier weg.

    maar ehh. je moet het natuurlijk zelf weten maar ik geef gewoon ff mijn mening over deze zaak en ik denk (hoop) dat een hoop anderre mensen er ook zoo over denken.

    msslzzzzzzzzzz.
     
  9. Rego

    Rego Reg0wnage!!

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Btw ik heb dees van iemand anders uit een andere thread maar voor degene die hem niet hebben DIT is een hele relaxte site voor heel veel antwoorden.
     
  10. Alexandrio

    Alexandrio Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    2

    Aha, stuk ingewikkelder dan we dachten. Niet even uit te leggen he.
     
  11. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    aaarrrrgggghhhh. ik ben in sadrith mora voor de thieves guild bezig. ik moet dat boek in Lethri manor in Ald'rhun gaan halen.
    oke ik daar heen boek gevonden, loop terug wil ergens inbreken en ik word gepakt. gvd mijn boek is weg.
    Weet er iemand waar ik dat boek kan vinden?
    het heet Redoran cooking secrets
    waar o waar???
     
  12. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    wat had je gedaan dan? geld betaald? of naar de gevangenis gegaan? als het goed is, moet je dan in Buckmoth kijke, in de 'evidence kist' ofzo, daar worden alle spullen die gestolen zijn en die ze weer hebben afgepakt bewaard.
     
  13. Cephisus

    Cephisus XBW is groen

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    ZOOOOOO!!! ik heb deze game bij een m8 van mij geplayd en godskolere wat een tiefus mooi spel zeg....ik moet het hebben...NUNUNU!!!!! allemachtig wat gaat ik hier rare woorden van uitkramen zo mooi. ben ook char gaan maken. woodelf: 2/3 combat en 1/3 marksman/stealth... ohohohoh ik kan niet wachten tot ik het geld heb!!!OOOOOOOOOOHH niet te geloven :D :D :D :D 8) 8) 8) 8) 8) 8)
     
  14. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Leuk dat je zo enthousiast bent! Echt koop het spel en je krijgt geen spijt!

    Ikzelf heb lang lopen twijfelen deze game te halen uiteindelijk wel gedaan en baalde gewoon dat ik zolang had gew8!
     
  15. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    woddap guyZ,

    ik heb het spel nu ook:D (YEEEEEEAAAAAAH!!!! MASTER SUPER LAUE DUPA FLY SPEL!!!!!)

    marrr, ff vraag (waarschijnlijk heeft iemand dit al gepost, maar er zijn many many many pagina's in dit topic8) ) :

    waar moet ik zijn als ik een huis of kasteel wil kopen en hoe duur is het? kan ik alvast ga sparen ( stelen that is )
     
  16. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, aangezien je net begonnen bent kan je geen huis kopen. als je een huis wilt hebben, ga naar binnen ergens en kill de owner :D, en het huis is yours :D

    later, als je een hoge rang bij house hlaalu, redoran of telvanni krijgt, gaan ze een 'stronghold' voor je bouwen, waar jij de eigenaar van bent. (dat kost geloof ik 5000 als je dat graag wil wete)
     
  17. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    dankjewel:D


    mwa ga ik wel ff in balmora met mijn zwaard een huis "kopen":D

    ik las net trouwens over eigenaar-papieren van een huis, en ik vroeg me af waar je die meestal kan vinden? want als ik een huis "koop" wil ik het wel goed "kopen":D
     
  18. Renzo

    Renzo GrandMegamanerator

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Das bullshit die zijn er niet en een kasteel kan je niet krijgen zoals op het begin wel staat.
     
  19. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, ik heb geloof ik alleen ergens papieren gevonden in Vivec in een library, over een huisje in Seyda neen, maar k geloof dat je dr helemaal niets aan hebt.
     
  20. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    o ok

    bedankt every1
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina