1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 18 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alexandrio

    Alexandrio Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    2
    ik zit hier een beetje te lezen en ik weet niet of ik het goed heb maar volgens mij zijn er hier een aantal mensen met geld aan het trainen, sorry hoor

    Inderdaad, die mogelijkheid biedt het spel toch....................
     
  2. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben bij die evidence chest geweest godver staat er twee van die bewakersbij daar kan ik als wood-elf niet zo veel tegen doen.
    maar met behulp van een paar skeletjes en bound longbow is het gelukt.
    Jezus ik wist niet dat ik zoveel gejat had. Ik heb de missie nu uitgespeeld en moet nu een staf halen. bij een magier.
    nog tips? anyone?
     
  3. Rego

    Rego Reg0wnage!!

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    je bedoelt de wizard's staff. Ik had hem gewoon gekocht bespaart weer een hoop werk. EN ik trouwens toch zat geld
     
  5. TheRealMcenzy

    TheRealMcenzy Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand me ff eeen tipmofzo geven? ik zit bij de 3de queast bij the thief guild. en ik moet ene rha'zid (ofzow) zijn dwemer artifacts krijgen. Maar ik weet niet hoe praten helpt niet (duh!) en met stelen ben ik nog niet goed genoeg ik bedoel als ik m zn sleutel probeer te rollen heeft ie t altijd door :'-( plz kan iemand mij helpen. zodat ik door kan met dit machtig-mooie spel.
     
  6. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    ik weet wat je bedoeld maar hoe het nou allemaal precies zat weet ik niet meer.

    die staf was trouwens niet zo moeilijk. veel lastiger is het om dat gastje dat daar zit te vermoorden. er zitten daar drie magiers da lukt mij als wood elf niet zo, zelfs met bijna volledig glass armor.
     
  7. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    vet topic zeg! :D
     
  8. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    best bruut ja
     
  9. Rego

    Rego Reg0wnage!!

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    De sites die ik gaf zijn nog relaxter
    :p:p
     
  10. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst zat ik hier ook constant te posten om iedereen te helpen...gelukkig doen anderen dat nu! }:]
     
  11. Rego

    Rego Reg0wnage!!

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    [Kiddy mode] Ooit zal ik even goed zijn als mijn grote voorbeeld Chaos!!:eek: [/kiddy mode] AND I WILL BE!!!
    Thnx voor de hulp, kheb er geen gebruik van gemaakt. Maar tis nou eenmaal nodig op zo'n forum.
     
  12. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    tja iemand moet het doen en degene die het doen dat zij degene die al wat verder zijn. zou ik daar ook bij horen als ik in lvl 13 zit bandit bij de thievesguild ben en bij hlaalu best goed bezig ben?
     
  13. Rego

    Rego Reg0wnage!!

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou tis zo dat mensen zoals chaos al echt alles zo'n beetje hebben gedaan van de quests dan en dus weten ze zo'n beetje alles wel en daarom is het wel handig. Maar jij kan dan maar met een deel van de dingen helpen. Maar hulp is natuurlijk altijd welkom als je die zoekt dus.
     
  14. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    damn man ik ben nu in balmora en ik ben nu lid van thieves guild en ik ben nu wet ear ofzo als rang en ik heb de 2e opdracht ook al bijna vervuld, maar ik ben nogsteeds level 1, shit man dat gaat foqing langzaam ik ben nu op de helft op de vordering naar lvl2, maar klopt dit, of doe ik iets verkeerd? tips?
     
  15. Rego

    Rego Reg0wnage!!

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat idee had ik eerst ook dat ik iets fout deed ik was na 3 dagen spelen ook nog maar level 2 maar dit komt gewoon omdat je je ff moet orrienteren. Je moet ff kijken hoe alles werkt en ff de 'feel' te pakken krijgen als je dat eenmaal heb en weet wat je wilt gaan doen en wapens en armor heb krijg je vanzelf wat meer vercht (en in jou geval waarschijnlijk ook sneak) opdrachten en dan ga je een stuk sneller omhoog (ik was na 6 dagen level7)
     
  16. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    klopt op het begin is het allemaal wel erg overweldigend. ik dacht ook dat ik iets verkeerd deed omdat ik zolang in level 1 rondliep maar nu heb ik het gevoel alsof het steeds sneller gaat.
     
  17. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx.

    kan je lid worden van thievs guild en fighters guild, zonder dat je daarmee later problemen krijgt (bv als je bij beiden in hogere rang zit )? want ik wil wel in thieves guild, maar ik heb geen zin om heletijd te zitten jatten. ik wil ook goed worden in vechten en magicka.
     
  18. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb nu de tweede opdrachtgever uitgespeeld en ik heb nog niks met de fightersguild te maken gehad dus dat zal wel kunnen ja. als je hiet op het forum kijkt zie je ook mensen die zeggen dat ze in meerdere guilds het hoogste zijn.
     
  19. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    dankjwel:D

    i luv thiz game


    k heb nu een huissie en 2 winkels leeggeroofd:D
    haha was wel nieuw voor mij dat zoiets kon in een spel . gaf wel een kick.
     
  20. Rego

    Rego Reg0wnage!!

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht eigenlijk dat je voor de Fighters guild iemand van de thieves guild moet doden, maar dat weet ik niet zeker zelf heb ik het niet gedaan maar ik dacht het ergens te hebben gelezen. Zelf ben ik battlemage en zit bij de mage guild.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina