Morrowind vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 18 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    JA! dat klopt... Ik zit nu bij die opdracht. Ik moest eerst 3 van de leiders van de thieves guild doden, en nu moet ik de enige echte hoofdleider doden (maar die heb ik nog niet gevonden, hij zit ERGENS in vivec... Die stad is shit groot man!)
    Maar ik heb de opdracht dus gewoon aangenomen.. Man als ik deze opdracht heb voltooid wordt ik guildmaster van fighters guild!

Ik heb trouwens gister een gave helm gevonden (ebony helm, 148 armor! :D). Ben nu een level 26 breton, knight, sign: tower, guardian bij fighters guild, novice bij blades....

2. Renzo

Renzo GrandMegamanerator

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je thief guild al afgerond dus ik weet het wel,
    hij zit in the forgeign Quarter.
    Helemaal onderaan (riool niet meegeteld), daar is een boeken winkel en echterin zit hij.
    Je herkent het zo want er zit daar in een sloeber winkel een lvl 80 deur.

Ik zou hem trouwens nog niet killen want anders kan je de thief guild denk niet meer afronden :eek: .

3. TheRealMcenzy

TheRealMcenzy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok nu snap ik het niet meer! ik heb die gast maar doodgemaakt omdat ik m niet kon bestelen. pak ik die sleutel werkt ie niet op de die kist (misschien heb ik de verkeerde kist ik heb die die achter m staat met ernaast dat leuk naar onder de grond) weet iemand wat ik fout doe??

4. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    helaas, verkeerd gekozen, je had moeten kiezen voor het killen van de leider(s) van de fighters guild, want nu wordt je opgelicht en dan moet je ze alsnog killen (kan je nooit meer bij de thievesguild). Jammer! :p

5. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Yes! Ik ben popi! :+ 8) Ik heb toch niks te doen, en ach, zoals Eek the Cat zegt: Helpen doet geen kwaad! }:]

6. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Haha daarom

7. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    hey jongez nog een vraagie;

ik ben nu in balmora geweest, en ik heb wat winkeltjes bezocht (sommigen zijn nu leegstaande pakhuizen}:] ), en ik kwam ook bij die trader Ra'virr. hij heb zo'n katana van 9000 te koop en ik wil em wel kopen als ik het geld heb, want ik heb longblade skill gekozen blablabla en dat is tot nu toe et vetste ( en duurste ) long blade die ik tegen ben gekomen.

ik ben hard aan het geld verdienen voor dit ding, maar is ie eigenlijk wel goed? want daaarlijk is et een rotding en wilt niemand em meer voor rond die prijs kopen.

waar kan je anders nog heeeeeel erg mooie long blades kope?

8. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    en oja tijdje geleden had iemand het over over dat je een amulet kon laten maken waarmee je elke deur/schatkist mee openkreeg,

waar kan dat en wat heb ik er voor nodig?

9. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in balmora, in een guardtower, aan de 'andere' kant van de rivier (de andere kant bedoel ik de kant mee waar de thieves guild ook zit en dat huisje van caius (ofzo) van de main quest, dus NIET de kant waar alle winkeltjes enzo zitten) moet je dus in die guardtower helemaal naar boven. daar staat een kast, en daar op ligt een 'sword of the white woe'. die is 17.000 waard. (staat wel een guard bij, maar als je gaat sneaken ziet ie je als het goed is niet.)

10. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    What the?!?! Is dit echt? ow shitzooi.. MAar goed ik was toch niet van plan bij thieves guild te gaan... ben namelijk knight en heb dus niet echt goede sneak capaciteiten...

Maar hoezo opgelicht?! heel dat verhaal van die alliantie met de camona tongue is dus gewoon bullshit?!? Leg ff verder uit a.u.b!

11. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ja da had ik gister gelezen in zo'n walktrough.
    dusz ik ben zonet morrowind gaan spelen en naar die guard-tower gegaan, maar nu lees ik dat ik aan de verkeerde kant van de rivier was. dus thank you very much, ga ik dat zwaard ff jatten:D

12. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet meer precies hoe het zit, maar die Nord )Sjoring ofzo) ziet je geloof ik als een bedrieging en valt je dan aan met zijn orc hulpje. |:-

13. Renzo

Renzo GrandMegamanerator

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je bij die missie van de Mage guild?
    Ik heb hem gewoon zitten taunten tot hij pissed werd en toen viel hij me alleen maar aan :D.

14. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    nee, fighters guild. de mages guild heeft allen die kneus Trebonius. (wel leuke staff overigens). :+

15. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    ey ik heb een brief gekregen van dagoth ur dat hij mijn vriend is ofzo en dat als ik naar hem toe ga dan kan ik me nbij hem aansluiten....en dat wil ik wel }:] kan dit??

16. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan toch ook je eigen dingen Enchanten?? Zo ja hoe doe ik dat en waarmee?

17. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    [waar kan je anders nog heeeeeel erg mooie long blades kope? [/B][/QUOTE]

Kopen? Dat is ouderwets. Als je skills wat hoger zijn dien je af te reizen naar Ghostgate, daar zul je je oogjes uitkijken. Zoveel moois grijpklaar. Ik heb het als volgt gedaan: Heb een markspeel gelegd over de creeper, dan kun je altijd weg, vervolgens drie of vier glassarmour en wapens gepikt, ze snappen je wel, maar je
    "tovert" jezelf met die recallspreuk weg. Vervolgens bij de creeper het nodige verkocht, kost je wel wat nachtjes slapen want hij heeft maar 5000 goud per dag/nacht. Vervolgens naar Balmora gegaan en de bounty betaald (die dus de helft van de waarde van de gestolen goederen is). Als je dat twee keer doet verslaat niemand je meer.

18. MachineHead

MachineHead Banned

Leuk Bevonden:
    0
    je moet mensen met glass armor gewoon taunten en dan vallen zei jou aan dus heb jij niks fout gedaan en dus geen bounte, als je dat bij iedereen heb gedaan dan jat je de hele boel mee en ga je lekker verkopen :)

ik ben trouwens aan me geld gekomen door ordinaters te slachten in vivec en dan al hun troep te jatten en dat is nog goed voor je skills ook, gewoon een ordinater lekker laten spelen , das goed voor je armor skill en daarna hem killen wat goed is voor longblade of welk wapen je dan ook heb.

en ik ben nu op zoek naar deadric troep maar ik kan die gast in tel fyr niet vinden, die zou onwijs veel deadric troep hebben

maar in zo'n walkthrough staat dat hij invloed heeft op de mainquest. Weet iemand wat ik met hem moet doen ? als ik hem toch voor die quest moet killen kan ik het net zo goed gelijk nu doen toch ?!

19. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij helpt je van je 'corprus disease' af. hij is de enige die dat kan in heen Vvardenfell, dus je mag hem niet killen. maar, hij zit in Tel Fyr, naar boven lopen, door die deur, en dan omhoog kijken. dan zie je een 'gang' naar boven, en dan levitate doen.

20. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0

Kopen? Dat is ouderwets. Als je skills wat hoger zijn dien je af te reizen naar Ghostgate, daar zul je je oogjes uitkijken. Zoveel moois grijpklaar. Ik heb het als volgt gedaan: Heb een markspeel gelegd over de creeper, dan kun je altijd weg, vervolgens drie of vier glassarmour en wapens gepikt, ze snappen je wel, maar je
    "tovert" jezelf met die recallspreuk weg. Vervolgens bij de creeper het nodige verkocht, kost je wel wat nachtjes slapen want hij heeft maar 5000 goud per dag/nacht. Vervolgens naar Balmora gegaan en de bounty betaald (die dus de helft van de waarde van de gestolen goederen is). Als je dat twee keer doet verslaat niemand je meer. [/B][/QUOTE]

ja dat katana-verhaal is al opgelost. ik heb die Ra'virr afgemaakt, al zijn ( en indirect MIJN spullen die ik eerder aan hem verkocht heb}:] ) verkocht aan een andere trader, en k heb die katana natuurlijk gehouden.

die sword of the white woe heb ik nu ook. k had me exclusive invisiblity daarvoor gebruikt.

thnx voor die ghost-gat tips.

trouwnz, als je een bounty hebt, waarom vallen die guards mij dan niet meteen aan? alleen als ik zelf met een guard ga praten arresteerd hij me. best lomp vinnik maja. wel handig.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina