1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 18 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MachineHead

MachineHead Banned

Leuk Bevonden:
    0
    hoe bedoel je "levitate"??

ik zie zo'n gat in het plafond maar ik kom er niet op :mad: |:-

Laatst bewerkt: 11 jan 2003
  2. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Levitate is een spell (of scroll) die je moet hebben... Die zorgt ervoor dat je gewoon een tijdje omhoog kan vliegen, zorg trouwens dat je voordat die spell afgelopen is weer vlak bij de grond bent, want anders is de klap erg hard! 8)

Ow ja, dat van die opdracht dat je die leiders van thieves guild moest doden heb ik volbracht en het was inderdaad een list, je komt terug om te reporten dat je de opdracht gedaan hebt... Wordt je eerst aangevallen door een orc (de rechterhand van de guildmaster) en daarna door de guildmaster zelf... Alletwee gedood en wel relaxed ben nu guildmaster bij fighters guild! En die orc had ook heel veel leuke dingetjes bij zich....

Leuk: ik heb een ordinator gekilled, zijn armor aangedaan en toen werd ik aangevallen door andere ordinators, omdat die armor heilig was of zoiets... Nu heb ik andere armor aangedaan maar ze blijven me aanvallen.. Best lomp! (kdenk dat ik maar ff een savegame voor die kill gaan loaden om ff mijn fout te herstellen.) Maar nu snap ik waarom die imperial guards me de hele tijd aanvallen, ik had ook gewoon iets aan wat hun niet leuk vonden (kdenk de duke's guard silver cuirass)

3. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    hey allemaal,

ik zit nu in Ald'ruhn, en ik heb met de thief-job gever gepraat, en nu moet ik zo'n devil taunto gaan jatten bij de mages guild.

nou, ik ben mage-guild ingegaan, dan krijg je gelijk zo'n praat venstertje waarin staat; you must be a thief blablablabla. dus ik heb die kerel vermoord, en nu is er niemand meer in de mage-guild, maar ik kan die gvd devil taunto niet vinden. ik heb geloof ik alle kisten en open gemaakt die ik kan openmaken. maar er zijn geloof ik nog tig kasten en kisten die lock level 70 hebben of 45 en die ik niet open kan maken met mijn master's lockpick.

hoe kom ik aan die taunto?

4. Period

Period . . . . . . .

Leuk Bevonden:
    0
    Die devil tanto vind je in een gelockt kistje die op een boekenkast staat. ik geloof als je de trap naar beneden neemt meteen het eerste kamertje (geen deur) rechts.

5. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Zorg gewoon dat je de spell 'Wild open' ergens vandaan haalt, die haalt sloten van 1 tot 100 (ofwel alle) sloten open! Kheb trouwens uit een tombe ook een lockpick kunnen halen met een waarde van 1000 septims, iets met skeleton in de naam d8 ik.

6. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    ik moet voor de thieves-guild in Ald'rhun nu vier stukken scrap-metal vinden in een dearic ruin. waar kan ik het het beste doen want wat is dat een kut missie zeg. die dearic-lords zijn supersterk en ik ben maar een nietig wood-elfje van lvl 14. iemand nog tips hoe ik deze klus ga klaren?:confused:

7. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Wild open is echt kut hij maakt juist bijna niets open zelfs niets rond de 60 (tis namelijk 50-100) je kan beter je eigen 100-100 unlock spel maken.

8. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Moet het uit die ruin(kdenk eigenlijk van wel) want anders kan je ook naar Arkgnarth vlakbij Balmora gaan en daar ligt ook nog behoorlijk wat.

9. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Wild open is wel degelijk 1-100 (heb het net namelijk nog ff nagekeken) en bij mij werkt het uitstekend... MAar goed ik heb ook een breton lvl 32 en een goed getal bij alteration (weet niet meer precies meer hoeveel)
    Hoe hoger bij alteration, hoe meer hij openkrijgt.... En anders probeer je het gewoon wat meerdere keren. En tering weet jij hoeveel een eigen gemaakte spel van unlock 100-100 kost?!!? Veel dat kan ik je wel vertellen! ben niet van plan daar mijn zuurverdiende septims aan te verbrassen.. :)

10. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde dat er een thieves gild ergens in Vivec zit (foreign quaters d8 ik), is dit waar? zoja waar zitten ze dan?

11. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0

waar haal ik een wild open vandaan?

12. RedSolÐier

RedSolÐier Ja ..?

Leuk Bevonden:
    0
    een 100-100 unlock spell is miljarden waard.
    met een 50-100 spell heb je maar een kans van 1 op 50 dat je een lvl 100 lock opent
    en achter lvl 100 locks ligt meestal goede stuff. je hebt je geld er in No-Time uit

13. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    hey goldfish, ben je nu al vergevorderd in je side-quests?
    zo ja, dan raad ik je aan om je skills ff te trainen.:D
    TIP: 1.zet in het optie-menu auto-save af
    2.koop een summon-spell (bv.:confused:ummon ancestrol ghost)
    3. summon dan die ghost of wat je ook hebt gekozen, trek dan je wapen en fight! Als je magicka op is moet je maar ff slapen.
    train in dit geval wel altijd vlak naast een bed!:)

14. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    waarom raad je me aan dat te doen?

15. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laat gewoon een equisite amulet enchanten waarmee je 100-100 locks mee kunt openen, niet te duur en dan ben je van al het gedonder af ook.

16. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    dankjou

17. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    kweenie, wanneer ik aan level 3 zat heb ik dat ook gedaan!:confused:
    is heel gemakkelijk maar word wel saai na een tijdje.
    mij level is hierdoor van 3 in 1 dag naar 15 gestegen, DUSSS...:)

18. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    8) wow8)

ik ga gelijk trainen.
    ik zit nu in caldera, wat is dichtstbijzijnde spell-seller?

19. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    da weet ik nie... maareu ik heb die spell gekocht in de mages guild in Balmora. beneden. je kan er ook sceletal minion en creeper kopen denk ik.

20. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    oow balmora is goed.

ThnX

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina