1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 18 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    hey goldfish, mag ik jou wat vragen?
    umm dat sword of white woe, hoe kun je nou in godsnaam al sneakend voorbij die guard in de guard-tower?:confused:

2. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb exclusive invisibilitie gebruikt.
    dat is een potion, maar je kan ook in caldera een ring kopen voor 60 gold ofzo waarmee je paar sec onzichtbaar ben. ga wel in sneak mode richt alvast op het zwaard zodat je em gelijk kan op pakken, gebruik de ring , pak het zwaard en weg.

3. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    als thief heb ik alleen problemen met sloten boven de 80 ik gebruik dus geen spells. maar gebruikt er iemand eigenlijk wel eens ooit sneak om zo'n gastje z'n zakken te rollen?
    als ik dat doe word ik altijd ontdekt terwijl ik sneak bij mijn minor skills heb zitten.
    maar is er echt niemand die ergens scrab-metals weet te liggen.
    ik wil namelijk wel alle missies doen en in die bij ruin bij ald'rhun lag niks alleen een paar scrolls een ebony mace en een staf met een waarde van 10000 :9

4. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Scrap Metal kun je gewoon vinden in die Dwemer Cave waar je in het begin die Puzzle Box moest vinden. Kill een paar van die spinnebeestjes, dat moet voldoende zijn. Ik kon die all op level 6 beaten, dus dat zal niet echt voor problemen moeten zorgen.

Maar waarom gebruikt bijna niemand telekinesis om dat Sword Of White Woe te gebruiken, das toch veel makkelijker?! Zo'n potion maak je al met het makkelijk te vinden Scuttle en Bonemeal. Telekinesis ruled!!!

5. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Je kan hem ook gewoon taunten en dan doden, kan je ook meteen het zwaardje meenemen.....

6. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Wil iemand nog ff antwoorden?

En nog iets: ik ben nu bij House Hlaalu ofzow House brother, wanneer kunnen ze een huisje voor me bouwen?

7. Assassin007

Assassin007 Godlike Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Als je spullen van iemand wil stelen dan moet je dat gewoon ongeloofelijk veel doen. Het maakt niet zoveel uit als je betrapt word, je moet gewoon zeer snel naar buiten lopen of weglopen.
    En als je lid bent van de thieves guild kan je zo de prijs die op je staat laten verwijderen. Dus blijven sneaken. Ik doe dit al enige tijd en ik word minder en minder ondekt.

8. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm... die guards zijn toch wel lastig. met een flame atronach en een storm atronach is het geflikt, maar mijn altaration is niet hoog genoeg.:'-(

9. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ey thomas63,

nog even voor de zekerheid;

je bedoelt toch dat ik een ghost moet summonen en TEGEN hem moet vechten? of moet ik samen met hem ten strijde trekken?

10. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Die gaurds hebben als het goed is geen silver wapen dus kan je gewoon een Ancestral ghost summonen en rustig wachten. Desnoods meevechten

11. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ergens gehoord dat er een glitch was waardoor je zowel House Hlaalu als House Redoran kon joinen. Weet iemand hoe dat werkt?

12. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    mensen mensen hoe maak ik mijn persuasion skillz hoger?
    persuasion zit bij mij namelijk nog maar op 6 en ik kan echt nog niemand boos maken zodat hij me gaat aanvallen

13. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    At your service

14. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Persuasion op 6? persuasion is niet eens een stat! :confused: Als je persuasion gebruikt dan verbeter je de stat speechcraft, die moet je dus omhoog krikken om iemand succesvol te kunnen tauten enz...

Hehe, mijn speechcraft staat op 76, ik heb iemand heel snel op de kast gejaagt! :)

15. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Komop hee mense doe het voor de thread starter :'-(:eek::p help mij

16. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ow ja whatever persuasion speechcraft, allemaal hetzelfde8)

17. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    Als je rustig op je gemakje wilt je skillzz trainen dan kun je TEGEN een ancestrol ghost vechten of wat dan ook dat je kunt summonen. Waarom TEGEN? omdat je in je eigen huis naast je bed staat (je loopt geen gevaar want je kunt als je buiten gevecht bent direct slapen dus kun je ook unlimited health restoren wanneer je maar wilt.:cool: ) en 2de reden: je moet niet de hele tijd naar monsters gaan zoeken in de natuur.
    Maar als je dit te saai vind (het is wel effectief.:) ) dan kun je natuurlijk ook trainen in de vrije natuur TEGEN monsters TESAMEN met je summoned creature.
    simple hé!:cool:

18. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ja heeeeeel erg handig, ik heb nu 3 summon spells,
    maar enige probleem is dat het me nog maar 2 van de ontelbare keren is gelukt de spell te casten.

hoe train ik dit? heletijd blijven doen?

19. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    1. ik denk dat er wel ergens een thieves guild is in Vivec, maar Vivec is zo groot (ff denke...:'-( ) kweet et echt nie, sorry.
    ik ben geen echte thief (Nord, Knight) dus ik heb geen echte ervaring met die bepaalde guild. eneu ik zit nu in Dagon Fel dus ik heb geen zin om helemaal terug naar het zuiden te reizen.:D :confused:

2.k'denk dat je alle quests bij 1 bepaalde house moet voltooien en dan pas gaan ze een stronghold voor je bouwen.:eek:

20. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ook...:eek:
    nee nee, koop gewoon een beetje training voor ALTARATION bij een trainer.:D
    trouwens, hoe hoog is je altaration gevorderd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina