1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 18 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    euhm weeknie precies, maar ik,m denk dat ik ff wat goud ga gebruiken:D

2. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    Als ie onder de 10 zit (zou wel kunnen) dan zou ik hem LATEN trainen tot aan 15 (dan mis je toch al een stuk minder)
    Geef er gerust veel aan uit (alhoewel, van bv: 5-15 is nie veel gold voor nodig) want je level gaat zo enorm snel naar boven.
    TIP!!: Als je in je huisje traint kan ik je deze situatie aanraden.
    ZET AUTO-SAVE AF/SLAAP ALTIJD 8 UUR/ZET JE NAAST HET BED/
    SUMMON LEAST BONEWALKER/EERST SLA JE 2 MAAL MET ZWAARD EN DAN 2 MAAL MET AXE (als dit je major skillz zijn natuurlijk)/HIJ IS DOOD/OM JE ACROBATICS TE TRAINEN GA JE GEWOON ONDERAAN EEN TRAP STAAN EN DRUK JE OMHOOG + HELE TIJD OP JUMP/DAN GA JE WEER SLAPEN ALS JE JUMPEN BEU BENT.:D :)

3. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik train gewoon de hele tijd en als ik geen geld heb ga ik ff naar creeper met een paar gevulde soulgems van 80000 per stuk (golden twillight) en dan ben je een hoop nachtjes bezig bij creeper maar dan heb je ook wat

4. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou vooruit dan maar :D ;)

als je in Vivec in de foreign quarters naar lower waistworks gaat geloof ik (iig, het level net boven het 'riolenstelsel') moet je daar zoeken naar een bookseller (niet jobasha's rare bookshop, maar lager in t gebouw dus). In die boekenwinkel zit een deur achterin (is klein winkeltje, dus je ziet de deur wel) met een locklevel van 80. die moet je openen, en daarachter zit de masterthief.

5. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Euh... Je bedoelt CONJURATION! alteration is de stat voor het openen van deuren enz... Je ziet bij je magic scherm ook de kans die je hebt dat de spell lukt, dan weet je meteen hoeveel kans je hebt (trouwens je vermoeidheid beinvloed ook de kans dat een spell lukt...)

6. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ja joh slimkees, ik moest weer helemaal opnieuw laden omdat ik alteration had getraind.

maar alznog bedankt:D

7. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    ja, sorrie...:D
    al die verschillende begrippen...:confused:

8. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    zeg, ben je nu nog altijd aan level3 ?:confused:

9. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    nee k zit nu op 7.

sorry ik houd mijn profiel niet bij|:-

trouwez ik weet dat et al een paar ker gevraagd is marr, waar de fuck ligt die puzzlebox??!!! ik ben al in die ruins blabla iedereen is dood die ik tegen gekomen ben maar geen puzzle box.

waar kenik em vinden?

10. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    THNX! kan iemand nu nog zeggen wanneer house hlaalu een huisje voor me gaat bouwe(ik ben nu house brother)

ow ja en golfish: zoek naar "puzzle box" en dan vind je ergens een thread van mij met het antwoord erin

11. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    wel hallo ik heb je vraag al beantwoord...:confused:
    eerst lezen , dan posten.:D

12. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    jahoo het koste wat internet tikken maar ik heb mijn puzzlebox antwoord:D joepie

13. masterape

masterape Guest

Nou ik ben een n00b heb et spel ook pas maar wat moet je doen om fargoths geheime plaats te vinden en die gast te helpen?

14. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    hey gasten. Wat is nou het ultieme, coolste en beste character waarmee je kunt beginnen, een NORD misschien?:confused:

15. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    A. Niet met fargoth het over zijn hiding place hebben, dan gaat 'ie er namelijk nooit meer heen (dacht ik). |:-
    B. Wat Hrissikar (ofzo) zei, dus op de vuurtoren gaan staan en het sneakende mannetje volgen (oftewel Fargoth). je ziet dat hij zijn stuff in een boomstronk douwt, als 'ie weg is ga je er heen en neem je de ring, het geld en de lockpick. En dan aan jou de keus, lever je het geld in, en ontvang als reward 100, of steek alle 300 septims in je zak...:cool:

16. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    Fargoth's hiding place is die boomstam die in dat kleine groene beekje ligt in het midden van die meer armere mensen, daar bij die houten huisjes.
    ik heb het 1 keer meegemaakt... maar dit moet precies gebeuren:
    je moet Fargoth zien wandelen naar dat boomstammetje en dan zal ie tegelijkertijd zijn 'treasures' daarin leggen.
    TIP: ga helemaal bovenop de vuurtoren staan en kijk of Fargoth naar dat beekje gaat wandelen.

17. masterape

masterape Guest

Ja maar dat is te ver weg dan zie je dat niet?of wel?

18. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dacht ik eerst ook maar je ziet het makkelijk.

19. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Nee jij dacht dat als je alle questes had gehaalt van een House dat ze dan een huisej voor je gaan bouwen. ik wil ff zekerheid.

20. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben een breton, in combinatie met knight. Ben er tot nu toe errug tevreden over..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina